Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iirrssjjee schreef:De advertenties tussen mijn spelletjss door op de telefoon. Ze lijken wel uitvergroot ofzo? Daardoor krijg ik geen kruisje oid te zien om ze weg te klikken... Moet ik dus het spel helemaal afsluiten en opnieuw starten
iirrssjjee schreef:De advertenties tussen mijn spelletjss door op de telefoon. Ze lijken wel uitvergroot ofzo? Daardoor krijg ik geen kruisje oid te zien om ze weg te klikken... Moet ik dus het spel helemaal afsluiten en opnieuw starten
En nee, met ochtend/morgen bij ons doelen we op een tijdsbestek tot +- 9.00 en dan gaan wij over naar de voormiddag. Ik weet dat in Nederland morgen/ochtend tot 11.59 is 
Maar ze was mijn enigste optie voor vandaag en eigenlijk moet ik gewoon dankbaar zijn dat ze zo ver wil rijden
Ik heb ook zoiets gekregen ooit, in stickervorm van 70 bij 90 oid. Van mensen die wisten dat ik dat vreselijk vond, maar zij vonden het zelf wel mooi en hele huis hing er daar vol mee. Maar goed, dag waren mensen die heel goed waren in dingen negeren en iedereen hun mening en smaak opdringen
Kast moet ingeruimd en schoon. net wel snel door paardenwinkel heen geweest. Moest toch iets van voer hebben capopjekop schreef:Britta31 schreef:[ [url=m/9KmElN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan hoe onze dochter de handdoeken heeft opgevouwen.Ze is 19 en geen 4 jaar oud.
Ik vraag me nu vooral af of de ergernissen steeds over dezelfde dochter gaan