Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 05:17

Maar wat een biecht is, is voor iedereen toch persoonlijk? Ik vind marocje haar uitspattingen meer biechtwaardig dan iemand die heeft lopen bunkeren. Zeker als ik zie hoe er op gereageerd wordt door sommige bokkers. Ik vind dat we weg moeten blijven dat een paar mensen gaan bepalen waarover wel of niet gebiecht mag worden. Je ziet vaak al binnen een paar zinnen waar een biecht over gaat. Je kunt de post dan ook overslaan als het niet in je straatje past of iemand idd onder de foei zetten.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 04-07-22 05:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 05:18

Nou de definitie van een biecht is niet iemands persoonlijke seksdagboek maar prima. Boeien.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 07:19

Nee klopt, het staat inderdaad niet bij de definitie van biechten. Maar als je gaat kijken naar waarom er gebiecht werd vroeger (nu vast ook nog?) is het overigens wel heel logisch om dat voor Marocje haar biecht te doen :+

Biechten

1) Bekennen 2) Belijden 3) Opbiechten 4) Religieuze handeling 5) Schuld belijden 6) Zonden bekennen 7) Zonden belijden

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 07:59

Voor Marocje is het geen biecht maar normale levenszaken.

Daarnaast boeien mij al die biechten niet, wat voor biecht het ook is. Alleen maar smullen. Maar ik kom in elk topic van Marocje deze verhalen tegen en dan gaat de lol er wel een beetje af. Maar hé, go on.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 08:54

Biechten

1) Bekennen 2) Belijden 3) Opbiechten 4) Religieuze handeling 5) Schuld belijden 6) Zonden bekennen 7) Zonden belijden

Kijk, als het nou echt een biecht zou zijn. Maar het komt op mij niet over als een biecht. Meer een verslag vd dag niet paardgerelateerd.
@Marocje: misschien een volgtopic openen _O-

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:07

Misschien even contact leggen met HC? Een volgtopic over meerdere sexpartners en het dagelijkse leven.

Ik volg de verkeerde topics om Marocje steeds tegen te komen, blijkbaar, maar HC was ik op een gegeven moment wel spuugzat. Te pas en te onpas komen de liefjes voorbij.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:23

Urbanus schreef:
Jongens, als je 3 keer z'n naam noemt komt hij tevoorschijn.

Pas op Monique :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:45

Ik vind dit drama wel geweldig om te lezen, hier hebben we internet voor! :j :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:01

Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is, zo met z’n allen bovenop iemand duiken is niet eerlijk. Er zit nog altijd een mens achter het account, geen robot.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 10:10

Fly_high schreef:
Ik vind dit drama wel geweldig om te lezen, hier hebben we internet voor! :j :+

Draak _O-

Mkango schreef:
Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is, zo met z’n allen bovenop iemand duiken is niet eerlijk. Er zit nog altijd een mens achter het account, geen robot.

Dat is waar. Laten we van onderwerp veranderen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:15

Biecht, ik heb tijdens mijn ontbijt genoten van de hele discussie van de afgelopen drie pagina’s. Verder heb ik geen mening.

Nog een biecht, ik heb een ereader en download bijna alle ebooks illegaal omdat het zo verdomd makkelijk is, maar schaam me er toch een beetje voor. Onder het mom, arme student. Boeken die ik waardevol vind koop ik meestal wel fysiek. Ik downloadde vroeger ook heel veel films en games (wie niet trouwens? Piratebay enzo), maar boeken voelt toch anders ofzo.
Laatst bijgewerkt door Suliko op 04-07-22 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:18

Urbanus schreef:
Nou de definitie van een biecht is niet iemands persoonlijke seksdagboek maar prima. Boeien.
Biecht is toch iets wat je bijv. niet aan je schoonmoeder zou vertellen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 10:24

Ailill schreef:
Urbanus schreef:
Biecht is toch iets wat je bijv. niet aan je schoonmoeder zou vertellen?

Houd er gewoon over op, klaar.

Suliko schreef:
Biecht, ik heb tijdens mijn ontbijt genoten van de hele discussie van de afgelopen drie pagina’s. Verder heb ik geen mening.

Nog een biecht, ik heb een ereader en download bijna alle ebooks illegaal omdat het zo verdomd makkelijk is, maar schaam me er toch een beetje voor. Onder het mom, arme student. Boeken die ik waardevol vond koop ik meestal wel fysiek. Ik downloadde vroeger ook heel veel films en games (wie niet trouwens? Piratebay enzo), maar boeken voelt toch anders ofzo.

Ohhh ik stiekem ook. Maar ik koop ook heel veel. Ik lees soms 10 boeken in de maand en heb een budget van 100 euro om uit te geven.

Ik ben lid van de bieb maar de onze heeft alleen vieze oude meuk.

Ik herken je schaamte :=

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:28

Urbanus schreef:
Suliko schreef:

Nog een biecht, ik heb een ereader en download bijna alle ebooks illegaal omdat het zo verdomd makkelijk is, maar schaam me er toch een beetje voor. Onder het mom, arme student. Boeken die ik waardevol vond koop ik meestal wel fysiek. Ik downloadde vroeger ook heel veel films en games (wie niet trouwens? Piratebay enzo), maar boeken voelt toch anders ofzo.

Ohhh ik stiekem ook. Maar ik koop ook heel veel. Ik lees soms 10 boeken in de maand en heb een budget van 100 euro om uit te geven.

Ik ben lid van de bieb maar de onze heeft alleen vieze oude meuk.

Ik herken je schaamte :=

Jaaa ik was ook lid van de bieb maar die heeft echt alleen maar waardeloze troep :') I’ve tried! Maar ze moeten het ook niet zo makkelijk maken. Net als jatten bij de zelfscan. Al heb ik dat duistere verleden al wel achter me gelaten _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:31

Ebooks jatten hangt een beetje van de auteur af vind ik. Een Stephen King zal er bijvoorbeeld geen boterham minder om eten, maar een indie of wat meer onbekende auteur probeer ik wel netjes te kopen.

En dan niet, zoals ik laatst voorbij zag komen, het ebook kopen op Amazon, uitlezen en dan retourneren en je geld terugvragen. Want dat wordt blijkbaar doorberekend aan de auteur, die dan een percentage bovenop de ontvangen royalties moet terugbetalen en dus in plaats van geld te krijgen, geld moet betalen aan Amazon.

Also, ik roep vaak fiets Amazon maar ik heb wel een Audible account. Is dat een biecht? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 10:33

Enige wat ik ooit bij de zelfscan heb gejat zijn spaarzegels voor die Muppet handpoppen 10 jaar geleden.

De actie was bijna afgelopen dus er zat haast achter.

:=

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 10:59

Biechtje van mij; ik doe vaak alsof ik de kattenkots/haarbal op de grond niet heb gezien zodat mijn vriend het later moet opruimen. Gewoon omdat ik dan geen zin heb om het op te ruimen.

Verder is dit echt een topic naar mijn hart. Heerlijk leesvoer :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 11:03

SimoneeM schreef:
Biechtje van mij; ik doe vaak alsof ik de kattenkots/haarbal op de grond niet heb gezien zodat mijn vriend het later moet opruimen. Gewoon omdat ik dan geen zin heb om het op te ruimen.

Dit doe ik ook wel eens :x

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 11:07

Foaly schreef:
Ebooks jatten hangt een beetje van de auteur af vind ik. Een Stephen King zal er bijvoorbeeld geen boterham minder om eten, maar een indie of wat meer onbekende auteur probeer ik wel netjes te kopen.

En dan niet, zoals ik laatst voorbij zag komen, het ebook kopen op Amazon, uitlezen en dan retourneren en je geld terugvragen. Want dat wordt blijkbaar doorberekend aan de auteur, die dan een percentage bovenop de ontvangen royalties moet terugbetalen en dus in plaats van geld te krijgen, geld moet betalen aan Amazon.

Also, ik roep vaak fiets Amazon maar ik heb wel een Audible account. Is dat een biecht? :+

Eens... Hahaha...

Voor Urbanus en Suliko, bij mijn bieb kan ik ook eboeken en audioboeken lenen.... Wat ze bij ons hebben, is best ok alhoewel je voor de wat nieuwere boeken vaak lang(er) moet wachten.
Voor de rest download ik idd ook nog wel eens wat :x, ik lees ook echt teveel.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 11:19

SimoneeM schreef:

Hier ben ik ook schuldig aan :=
“Ach heeft er een kat gespuugd?? Wanneer dan?!”

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:36

Niobe schreef:
SimoneeM schreef:

Hier ben ik ook schuldig aan :=
“Ach heeft er een kat gespuugd?? Wanneer dan?!”

Ik heb geen vriend/huisgenoot aan wie ik het kan delegeren. Maar ik wacht gewoon tot de andere kat de uitgekotste brokjes heeft opgegeten zodat ik alleen nog maar wat dan overgebleven is hoef op te ruimen.
Als de ene kat begint te kokkelen rent die andere er al op af en gaat er vol verwachting voor staan :') %) .
Ik doe ondertussen net alsof ik niets zie en niets hoor 8-) .

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:40

Hè bah :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:41

Roodvos schreef:
Ik heb geen vriend/huisgenoot aan wie ik het kan delegeren. Maar ik wacht gewoon tot de andere kat de uitgekotste brokjes heeft opgegeten zodat ik alleen nog maar wat dan overgebleven is hoef op te ruimen.
Als de ene kat begint te kokkelen rent die andere er al op af en gaat er vol verwachting voor staan :') %) .
Ik doe ondertussen net alsof ik niets zie en niets hoor 8-) .

Ik ben zo blij dat ik al klaar was met eten toen ik dit las :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:51

Laten liggen kan ik dan weer niet. Veel te bang dat het in het laminaat trekt als het te lang blijft liggen.

En ik kwam er ook niet mee weg toen ik nog samenwoonde. Op de een of andere manier had ik het talent voor om er in het donker vol in te gaan staan. En een scheldpartij om 5 uur sochtends valt wel op :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:57

Ik ben zo blij dat ik geen katten heb als ik dat allemaal lees :D