Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Ik vind dit drama wel geweldig om te lezen, hier hebben we internet voor!![]()
Mkango schreef:Ik denk dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is, zo met z’n allen bovenop iemand duiken is niet eerlijk. Er zit nog altijd een mens achter het account, geen robot.
Ailill schreef:Urbanus schreef:Biecht is toch iets wat je bijv. niet aan je schoonmoeder zou vertellen?Nou de definitie van een biecht is niet iemands persoonlijke seksdagboek maar prima. Boeien.
Suliko schreef:Biecht, ik heb tijdens mijn ontbijt genoten van de hele discussie van de afgelopen drie pagina’s. Verder heb ik geen mening.
Nog een biecht, ik heb een ereader en download bijna alle ebooks illegaal omdat het zo verdomd makkelijk is, maar schaam me er toch een beetje voor. Onder het mom, arme student. Boeken die ik waardevol vond koop ik meestal wel fysiek. Ik downloadde vroeger ook heel veel films en games (wie niet trouwens? Piratebay enzo), maar boeken voelt toch anders ofzo.
Urbanus schreef:Suliko schreef:Biecht, ik heb tijdens mijn ontbijt genoten van de hele discussie van de afgelopen drie pagina’s. Verder heb ik geen mening.
Nog een biecht, ik heb een ereader en download bijna alle ebooks illegaal omdat het zo verdomd makkelijk is, maar schaam me er toch een beetje voor. Onder het mom, arme student. Boeken die ik waardevol vond koop ik meestal wel fysiek. Ik downloadde vroeger ook heel veel films en games (wie niet trouwens? Piratebay enzo), maar boeken voelt toch anders ofzo.
Ohhh ik stiekem ook. Maar ik koop ook heel veel. Ik lees soms 10 boeken in de maand en heb een budget van 100 euro om uit te geven.
Ik ben lid van de bieb maar de onze heeft alleen vieze oude meuk.
Ik herken je schaamte
Foaly schreef:Ebooks jatten hangt een beetje van de auteur af vind ik. Een Stephen King zal er bijvoorbeeld geen boterham minder om eten, maar een indie of wat meer onbekende auteur probeer ik wel netjes te kopen.
En dan niet, zoals ik laatst voorbij zag komen, het ebook kopen op Amazon, uitlezen en dan retourneren en je geld terugvragen. Want dat wordt blijkbaar doorberekend aan de auteur, die dan een percentage bovenop de ontvangen royalties moet terugbetalen en dus in plaats van geld te krijgen, geld moet betalen aan Amazon.
Also, ik roep vaak fiets Amazon maar ik heb wel een Audible account. Is dat een biecht?
SimoneeM schreef:Biechtje van mij; ik doe vaak alsof ik de kattenkots/haarbal op de grond niet heb gezien zodat mijn vriend het later moet opruimen. Gewoon omdat ik dan geen zin heb om het op te ruimen.
Verder is dit echt een topic naar mijn hart. Heerlijk leesvoer
Niobe schreef:SimoneeM schreef:Biechtje van mij; ik doe vaak alsof ik de kattenkots/haarbal op de grond niet heb gezien zodat mijn vriend het later moet opruimen. Gewoon omdat ik dan geen zin heb om het op te ruimen.
Verder is dit echt een topic naar mijn hart. Heerlijk leesvoer
Hier ben ik ook schuldig aan
“Ach heeft er een kat gespuugd?? Wanneer dan?!”
Roodvos schreef:Ik heb geen vriend/huisgenoot aan wie ik het kan delegeren. Maar ik wacht gewoon tot de andere kat de uitgekotste brokjes heeft opgegeten zodat ik alleen nog maar wat dan overgebleven is hoef op te ruimen.
Als de ene kat begint te kokkelen rent die andere er al op af en gaat er vol verwachting voor staan![]()
.
Ik doe ondertussen net alsof ik niets zie en niets hoor.