Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Captain schreef:Ik denk dat 95% van de mannen echt geen idee heeft van het verschil tussen een menstruatie en een ontrekkingsbloeding..
Zit daar verschil tussen dan? Dat is toch gewoon allebei dat er eens in de zoveel tijd viesbah?
Tenminste, ik gok dat de gemiddelde mannelijke kennis/ervaring ongeveer tot zover gaat.
oomens schreef:Captain schreef:Ik denk dat 95% van de mannen echt geen idee heeft van het verschil tussen een menstruatie en een ontrekkingsbloeding..
Zit daar verschil tussen dan? Dat is toch gewoon allebei dat er eens in de zoveel tijd viesbah?
Tenminste, ik gok dat de gemiddelde mannelijke kennis/ervaring ongeveer tot zover gaat.
xPabloBokt schreef:Bij een menstruatie heeft er daadwerkelijk een eisprong (ovulatie) plaatsgevonden. De pil onderdrukt die, dus een menstruatie in een stopweek is niet echt een menstruatie. Die wordt puur opgewekt door de andere balans in hormonen omdat je een week de pil niet slikt.
xPabloBokt schreef:Bij een menstruatie heeft er daadwerkelijk een eisprong (ovulatie) plaatsgevonden. De pil onderdrukt die, dus een menstruatie in een stopweek is niet echt een menstruatie. Die wordt puur opgewekt door de andere balans in hormonen omdat je een week de pil niet slikt.
oomens schreef:Dat de oorzaak anders is dat weet ik, maar is het verschil als buitenstaander ook aan de symptomen te merken? Het is in beide gevallen gewoon 'die tijd van de maand' (of langer bij doorslikken), en er word maandverband of iets uit dezelfde supermaktgang bij gebruikt.
oomens schreef:xPabloBokt schreef:Bij een menstruatie heeft er daadwerkelijk een eisprong (ovulatie) plaatsgevonden. De pil onderdrukt die, dus een menstruatie in een stopweek is niet echt een menstruatie. Die wordt puur opgewekt door de andere balans in hormonen omdat je een week de pil niet slikt.
Dat de oorzaak anders is dat weet ik, maar is het verschil als buitenstaander ook aan de symptomen te merken? Het is in beide gevallen gewoon 'die tijd van de maand' (of langer bij doorslikken), en er word maandverband of iets uit dezelfde supermaktgang bij gebruikt.
Hilli schreef:Oomens: nee, je merkt niet echt verschil. Soms zijn de symptomen bij een natuurlijke menstruatie heftiger (chagrijniger, meer hoofd- of buikpijn) maar als buitenstaander kun je er niet aan aflezen met/zonder pil.
Femke_Tweety schreef:Ik ken het soort loeders dat letterlijk doelbewust soms 'vergat' de pil in te nemen.
Ze bestaan.
--
En dat had hij zich maar moeten steriliseren vind ik inderdaad héél erg victim blaming.
Ze hadden afgesproken geen kinderen te maken.
Ze gebruikten het condoom.
De man deed dat correct. Maar madame ging met de inhoud aan de haal zonder zijn medeweten.
Hoe luis je een vent erin, leuk joh. 18 jaar alimentatie of zorg voor een blaag dat je niet wou en waar je voorzorgsmaatregelen tegen nam...