Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 09:41

Wat een waardeloze nacht.
Teveel pijn en dus wakker gelegen.

Nu wachten tot reumatoloog belt. Moet je 2 uur zitten wachten.
Spreek gewoon een tijd af.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:09

Zebrastreep schreef:
De hype om de storm wat hier moet komen alsof we te maken krijgen met een wereldramp :+

Het valt altijd mee... tuurlijk vast wel wat schade maar ik vindt het soms zo overdreven hoe het nieuws ermee omgaat

Tot er bij jou/ in je omgeving vanalles misgaat t.g.v. de storm, dan is er te weinig gewaarschuwd. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en ik word liever 10 gewaarschuwd waarvan 1x ‘echt nodig’ dan een keer te weinig gewaarschuwd.

Mijn bovenbuurman denkt er denk ik hetzelfde over als jij. Handig, want nu ligt de inboedel van zijn balkon in mijn tuin. Dat is dan ook meteen mijn ergernis op de vroege ochtend.

Heel veel succes @Hagelslag! Beetje laat, als de planning klopt ben je nu al een ruim uur in operatie. Ik duim dat alles goed gaat en je pijnvrij wakker wordt straks.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:10

Lau schreef:
*test positief op zelftest zaterdag en mag vandaag testen*
- Iedereen op het werk gebeld moet je maandag HR ff bellen
- ik stress hem gister want ik kan. Nergens dat nummer vinden.. gelukkig had een collega hem wel
- vriend moet je wel vroeg bellen.. ik hoezo? Het is al gebeurd dus of ik nou om 08:00 uur bel of 09:00 uur dat maakt niet uit. Maar goed ik bel wel rond 08:00 uur.

Het spijt me het hoofdkantoor is niet bereikbaar wij zijn geopend van 09:00 tot 17:00 uur….. Ik had dus nog even kunnen slapen |o

Alle ggd's zijn dicht vandaag heb ik begrepen, ivm de storm!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:11

Niet vandaag maar gisteren.

Had ik omdat t allemaal weer mag een leuk weekend gepland.
Zaterdag uit eten, Zondag eerst op kraamvisite bij mn vriend zn zusje wat gezellig was. En daarna naar de film Spiderman. En altijd als ik naar de bios ga, zit ik achter een reus waardoor ik alsnog maar 3/4 scherm zie. Altijd!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:40

iirrssjjee schreef:
Lau schreef:
*test positief op zelftest zaterdag en mag vandaag testen*
- Iedereen op het werk gebeld moet je maandag HR ff bellen
- ik stress hem gister want ik kan. Nergens dat nummer vinden.. gelukkig had een collega hem wel
- vriend moet je wel vroeg bellen.. ik hoezo? Het is al gebeurd dus of ik nou om 08:00 uur bel of 09:00 uur dat maakt niet uit. Maar goed ik bel wel rond 08:00 uur.

Het spijt me het hoofdkantoor is niet bereikbaar wij zijn geopend van 09:00 tot 17:00 uur….. Ik had dus nog even kunnen slapen |o

Alle ggd's zijn dicht vandaag heb ik begrepen, ivm de storm!

Serieus? Daar heb ik geen bericht van gehad

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:43

Ik geloof niet dat alle GGD’s dicht zijn, maar ik zag wel dat er een aantal hun deuren sluiten. Snap ik wel, sommige hebben van die tenten en die waaien echt weg nu!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 10:47

Laptop die vastloopt.

Ik hoop dat ik nog naar huis kan op de fiets, woon vlak naast de kust.. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:01

Voor het eerst weer naar school voor mijn minor. Wel bij mijn hogeschool maar op een andere locatie, dus ken niemand. Heb al wel een groepje waar ik een aantal keer mee heb gevideobeld, die twee andere meiden kennen elkaar. Eentje is er nu niet omdat ze positief getest is.

We hebben net de aftrap gehad en dat meisje dat er wel is loopt gewoon zonder wat tegen mij te zeggen de les uit, append met dat andere meisje. Wordt weer gezellig zo :')

Ik ben echt te oud voor voltijds hbo

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:06

Sinds zaterdag een positieve zelftest, kon gelukkig meteen die dag terecht bij de ggd… sinds gistermiddag de officiële uitslag binnen en mag mooi de komende week eenzame opsluiting doen. En ik ben er al sinds zaterdag klaar mee, heb hier geen geduld voor :') En tot die zelftest vielen de klachten mee (als in: alleen beetje keelpijn), sinds toen hebben de klachten zich uitgebreid. Alsof zodra je t weet je lichaam helemaal los gaat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:14

MarlindeRooz schreef:
Die zelftests doen dat bijna nooit hè, vals positief. Zeker niet als je klachten hebt. :=

Maar meestal duurt het na de besmetting wel een dag of 5-6 voor je ziek wordt. Maar als je gevaccineerd bent kan je ook makkelijk geen last hebben haha.

Hier in mijn omgeving mensen vaak al na 1 a 2 dagen.... er is nu ook geen houden meer aan.

--

Echt een maandag dit ik dacht dat ik vrij was maar 31 januari bestaat ook nog. Half 10 werd ik wakker en raad eens hoelaat ik moet werken.

En zusje een positieve zelftest dit is al de derde keer in een week. Bah moet elke keer mijn andere werk afzeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:26

xPabloBokt schreef:
Voor het eerst weer naar school voor mijn minor. Wel bij mijn hogeschool maar op een andere locatie, dus ken niemand. Heb al wel een groepje waar ik een aantal keer mee heb gevideobeld, die twee andere meiden kennen elkaar. Eentje is er nu niet omdat ze positief getest is.

We hebben net de aftrap gehad en dat meisje dat er wel is loopt gewoon zonder wat tegen mij te zeggen de les uit, append met dat andere meisje. Wordt weer gezellig zo :')

Je zit er ook voor jezelf niet voor anderen. Dan maar met niemand praten, je doet het voor jezelf.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:26

De verhuizers die vanochtend op het werk niet zijn komen opdagen, dus ik kan nog steeds niet in mijn eigen kamer om te werken. En waar ik nu zit is het kkkkkoud!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:30

Weer geen hulp vandaag... die zit al paar dagen bij partner die positief is en blijft daar ook ipv thuis. Zal dus wel pech hebben en komende week of langer geen hulp.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:33

Marije_1997 schreef:
xPabloBokt schreef:

Je zit er ook voor jezelf niet voor anderen. Dan maar met niemand praten, je doet het voor jezelf.

Ja het is alleen jammer dat ik met ze moet samenwerken voor het beroepsproduct :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:38

Steeph schreef:
Zucht. Ik lees nu een mail van afgelopen vrijdag die ik nog niet had gezien waarin staat dat de planning voor deze week is omgegooid. Ik kijk in de agenda, sta ik voor één fysieke taak vanmiddag. Ik had gerekend op thuiswerken. |o

Grapje, ik kan toch wel thuiswerken. Nadat de leidinggevende met iedereen die wel op kantoor was heeft overlegd. :roll:
Gelukkig was ik nog niet onderweg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:45

Zooplus die mijn huisnummer niet op de pakketjes heeft gezet. Werkt de website van dpd niet om het aan te passen.

En ik ben leeg. Op. En moet nog tot 22.15 deze avond.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:53

Ik heb voor een vak een 4 gehaald -O- Waarvan ik dacht dat het heel goed was gegaan, dus een grote teleurstelling.
Gelukkig nog net een 5,6. :Y) Dus nu heel hard gaan werken om dat recht te trekken.

Wel jammer, want ik dacht dat het gewoon goed was.

Voor Grieks gelukkig een 5,8. Bij Grieks is dat voor mij gewoon goed :') En bij Latijn een 7,8! Daar wel heel trots op *\o/*

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:59

Ik heb nog steeds geen reactie gekregen van de klantenservice. _-:(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:01

Feedback formulier wat ik nog steeds niet terug hebt van de PGO tutor… had dit formulier anderhalve week terug al moeten inleveren :') nu maar weer gemaild

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:05

Het weer gaat hier aardig te keer met de wind. Katten zijn ook heel druk. Zag beneden in park al verschillende dikke takken op de grond liggen.

En vanmiddag op de scooter naar de moestuin. Niet fijn in combinatie met oorsuizen wat nu door de wind erger wordt.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:06

Niet alleen vandaag maar een ergernis van de afgelopen weken: de Kanzi reclame op de radio waarbij iemand hoorbaar een appel eet. _-:( Ik vond de Kanzi altijd een lekkere appel maar vanaf nu wordt die geboycot.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:10

Silvia schreef:
Niet alleen vandaag maar een ergernis van de afgelopen weken: de Kanzi reclame op de radio waarbij iemand hoorbaar een appel eet. _-:( Ik vond de Kanzi altijd een lekkere appel maar vanaf nu wordt die geboycot.

Ja of die van Magnum waar ze op zo'n ijsje zitten te knagen. :r

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:16

Captain schreef:
Silvia schreef:

Ja of die van Magnum waar ze op zo'n ijsje zitten te knagen. :r

Bolletje had ook een tijdje zo’n reclame, echt huilen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:28

Ben maar opgestaan, echt vreselijk geslapen pffff.

Best een flinke storm, en ik moet straks wel echt de deur uit pfff

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 12:33

Ik moet naar de wc, maar de kat lig te slapen op schoot.