Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:De hype om de storm wat hier moet komen alsof we te maken krijgen met een wereldramp![]()
Het valt altijd mee... tuurlijk vast wel wat schade maar ik vindt het soms zo overdreven hoe het nieuws ermee omgaat
Lau schreef:*test positief op zelftest zaterdag en mag vandaag testen*
- Iedereen op het werk gebeld moet je maandag HR ff bellen
- ik stress hem gister want ik kan. Nergens dat nummer vinden.. gelukkig had een collega hem wel
- vriend moet je wel vroeg bellen.. ik hoezo? Het is al gebeurd dus of ik nou om 08:00 uur bel of 09:00 uur dat maakt niet uit. Maar goed ik bel wel rond 08:00 uur.
Het spijt me het hoofdkantoor is niet bereikbaar wij zijn geopend van 09:00 tot 17:00 uur….. Ik had dus nog even kunnen slapen
iirrssjjee schreef:Lau schreef:*test positief op zelftest zaterdag en mag vandaag testen*
- Iedereen op het werk gebeld moet je maandag HR ff bellen
- ik stress hem gister want ik kan. Nergens dat nummer vinden.. gelukkig had een collega hem wel
- vriend moet je wel vroeg bellen.. ik hoezo? Het is al gebeurd dus of ik nou om 08:00 uur bel of 09:00 uur dat maakt niet uit. Maar goed ik bel wel rond 08:00 uur.
Het spijt me het hoofdkantoor is niet bereikbaar wij zijn geopend van 09:00 tot 17:00 uur….. Ik had dus nog even kunnen slapen
Alle ggd's zijn dicht vandaag heb ik begrepen, ivm de storm!
MarlindeRooz schreef:Die zelftests doen dat bijna nooit hè, vals positief. Zeker niet als je klachten hebt.
Maar meestal duurt het na de besmetting wel een dag of 5-6 voor je ziek wordt. Maar als je gevaccineerd bent kan je ook makkelijk geen last hebben haha.
xPabloBokt schreef:Voor het eerst weer naar school voor mijn minor. Wel bij mijn hogeschool maar op een andere locatie, dus ken niemand. Heb al wel een groepje waar ik een aantal keer mee heb gevideobeld, die twee andere meiden kennen elkaar. Eentje is er nu niet omdat ze positief getest is.
We hebben net de aftrap gehad en dat meisje dat er wel is loopt gewoon zonder wat tegen mij te zeggen de les uit, append met dat andere meisje. Wordt weer gezellig zo
Ik ben echt te oud voor voltijds hbo
Marije_1997 schreef:xPabloBokt schreef:Voor het eerst weer naar school voor mijn minor. Wel bij mijn hogeschool maar op een andere locatie, dus ken niemand. Heb al wel een groepje waar ik een aantal keer mee heb gevideobeld, die twee andere meiden kennen elkaar. Eentje is er nu niet omdat ze positief getest is.
We hebben net de aftrap gehad en dat meisje dat er wel is loopt gewoon zonder wat tegen mij te zeggen de les uit, append met dat andere meisje. Wordt weer gezellig zo
Ik ben echt te oud voor voltijds hbo
Je zit er ook voor jezelf niet voor anderen. Dan maar met niemand praten, je doet het voor jezelf.
Steeph schreef:Zucht. Ik lees nu een mail van afgelopen vrijdag die ik nog niet had gezien waarin staat dat de planning voor deze week is omgegooid. Ik kijk in de agenda, sta ik voor één fysieke taak vanmiddag. Ik had gerekend op thuiswerken.
Captain schreef:Silvia schreef:Niet alleen vandaag maar een ergernis van de afgelopen weken: de Kanzi reclame op de radio waarbij iemand hoorbaar een appel eet.Ik vond de Kanzi altijd een lekkere appel maar vanaf nu wordt die geboycot.
Ja of die van Magnum waar ze op zo'n ijsje zitten te knagen.