Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn schreef:Aan mezelf. Mijn lijf, mijn mentale gestel... het niet door de burn-out/depressie door lijken te komen en haast nergens meer plezier uit weten te halen. Ik moet nog foto's verwerken en mails beantwoorden maar ik wil gewoon niet meer.
Cynn schreef:Aan mezelf. Mijn lijf, mijn mentale gestel... het niet door de burn-out/depressie door lijken te komen en haast nergens meer plezier uit weten te halen. Ik moet nog foto's verwerken en mails beantwoorden maar ik wil gewoon niet meer.
corinep schreef:Cynn schreef:Aan mezelf. Mijn lijf, mijn mentale gestel... het niet door de burn-out/depressie door lijken te komen en haast nergens meer plezier uit weten te halen. Ik moet nog foto's verwerken en mails beantwoorden maar ik wil gewoon niet meer.
Ik bedenk mij altijd dit:
MOET ik dit nu doen?
Moet IK dit nu doen?
Moet ik DIT nu doen?
Moet ik dit NU doen?
Moet ik dit nu DOEN?
MarlindeRooz schreef:Koffie drinken en sleutels overhandigen. En we hadden de namiddag afgesproken alleen ik moet wel voor een bepaalde tijd eten dus moet eerder weg. Maar dat had ik blijkbaar moeten zeggen.
Maar het is vooral de heftige reactie + direct alles afzeggen wat me stoort. Ben nu ook bang dat ze niet meer mijn beesten wil voeren wat ze dit weekend zou doen. En dan heb ik wel een probleem (en/of dode hamsters)
Gini schreef:MarlindeRooz schreef:Koffie drinken en sleutels overhandigen. En we hadden de namiddag afgesproken alleen ik moet wel voor een bepaalde tijd eten dus moet eerder weg. Maar dat had ik blijkbaar moeten zeggen.
Maar het is vooral de heftige reactie + direct alles afzeggen wat me stoort. Ben nu ook bang dat ze niet meer mijn beesten wil voeren wat ze dit weekend zou doen. En dan heb ik wel een probleem (en/of dode hamsters)
Dan zou ik op een beter moment eens een rustig gesprek aangaan. Kan zijn dat het zo een dag was waarop alles al misliep en dat dit net even de druppel was die voor een overreactie zorgde. Maar als je kalm kan bespreken dat er blijkbaar andere verwachtingen waren en dat je in de toekomst duidelijker zult communiceren, kan ik me niet voorstellen dat de ander kwaad blijft hierom.