Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:57

Mirna hopelijk heeft je moeder een goed gesprek met je stiefvader.

Ineke hopelijk is je arm weer snel oke.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:07

Aan mezelf. Mijn lijf, mijn mentale gestel... het niet door de burn-out/depressie door lijken te komen en haast nergens meer plezier uit weten te halen. Ik moet nog foto's verwerken en mails beantwoorden maar ik wil gewoon niet meer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:09

Cynn schreef:
Aan mezelf. Mijn lijf, mijn mentale gestel... het niet door de burn-out/depressie door lijken te komen en haast nergens meer plezier uit weten te halen. Ik moet nog foto's verwerken en mails beantwoorden maar ik wil gewoon niet meer.

Wat is het ergste wat er gebeurt als je het nu niet doet? Zo denk ik altijd en dan doe ik het lekker de volgende dag. :D
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 18-08-21 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:17

Cynn schreef:

Ik bedenk mij altijd dit:

MOET ik dit nu doen?
Moet IK dit nu doen?
Moet ik DIT nu doen?
Moet ik dit NU doen?
Moet ik dit nu DOEN?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:48

corinep schreef:
Cynn schreef:

Ik bedenk mij altijd dit:

MOET ik dit nu doen?
Moet IK dit nu doen?
Moet ik DIT nu doen?
Moet ik dit NU doen?
Moet ik dit nu DOEN?

Die vind ik leuk :D

Hier een terugkerende ergernis, katten van een ander in mijn tuin. Vanochtend weer 2 hopen stront en de resten van een aangevreten duif. En met mijn kapotte hand kan ik dit dus ook niet opruimen, en bedankt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:37

Mijn ruin heeft allebei de voorsluitingen van zijn nieuwe vliegendeken getrokken -:(- Morgen even naar de schoenmaker.Hoop dat de schoenmaker de deken wil maken.Het zijn 3 riempjes die er op genaaid moeten worden.Anders moet ik zelf iets bedenken.Nu loopt hij rond met een deken die 2 maten te klein is.Zijn kont steekt er onderuit.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:47

Niet tevreden met hoe mijn oor eruit ziet na de operatie.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 18-08-21 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 11:57

Mn lijf, was eindelijk mn schouder bijna over begon mn rug, gisteren van de laatste trede gevallen en enkel dubbel geklapt daarna flinke pijn, en ook nog ongesteld geworden >;)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:02

Pingpongen. Ene moment voel ik mij oke, andere moment is alles weer even teveel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:08

Iemand die geïrriteerd doet omdat ik niet op specifieke tijd x kan terwijl we geen tijdstip hadden afgesproken. Krijg ik het verwijt dat ik dat eerder had moeten zeggen? Dus moet de hele dag vrijhouden oid?

Ben ik nou gek of?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:35

Hangt voor mij een beetje van de soort afspraak af? Maar in principe spreek ik meestal wel een tijdsbestek af (al is het heel ruim als in ochtend, namiddag of avond, maar dat je toch een beetje weet hoe of wat).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:46

Koffie drinken en sleutels overhandigen. En we hadden de namiddag afgesproken alleen ik moet wel voor een bepaalde tijd eten dus moet eerder weg. Maar dat had ik blijkbaar moeten zeggen. :+

Maar het is vooral de heftige reactie + direct alles afzeggen wat me stoort. Ben nu ook bang dat ze niet meer mijn beesten wil voeren wat ze dit weekend zou doen. En dan heb ik wel een probleem (en/of dode hamsters)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:00

Puppytandjes. Ze is ontzettend lief maar kan ze alsjeblieft heel erg snel gaan wisselen?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:30

Coronatest laten doen. Nu wachten op uitslag die tot 48 uur kan duren. Maar ik heb geen geduld.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:34

MarlindeRooz schreef:
Koffie drinken en sleutels overhandigen. En we hadden de namiddag afgesproken alleen ik moet wel voor een bepaalde tijd eten dus moet eerder weg. Maar dat had ik blijkbaar moeten zeggen. :+

Maar het is vooral de heftige reactie + direct alles afzeggen wat me stoort. Ben nu ook bang dat ze niet meer mijn beesten wil voeren wat ze dit weekend zou doen. En dan heb ik wel een probleem (en/of dode hamsters)

Dan zou ik op een beter moment eens een rustig gesprek aangaan. Kan zijn dat het zo een dag was waarop alles al misliep en dat dit net even de druppel was die voor een overreactie zorgde. Maar als je kalm kan bespreken dat er blijkbaar andere verwachtingen waren en dat je in de toekomst duidelijker zult communiceren, kan ik me niet voorstellen dat de ander kwaad blijft hierom.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:38

Merlen schreef:
Niet tevreden met hoe mijn oor eruit ziet na de operatie.

dat is niet zo fijn...
Kan het niet zijn dat het nog mooier gaat worden omdat het nu nog gezwollen is of zo :knuffel:

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:47

DuoPenotti schreef:
dat is niet zo fijn...
Kan het niet zijn dat het nog mooier gaat worden omdat het nu nog gezwollen is of zo :knuffel:

Het bovenste deel is nu smaller dan onderaan.Het lijkt of er een deel weg is,zeg maar.
Het is niet gezwollen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 14:41

Gini schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dan zou ik op een beter moment eens een rustig gesprek aangaan. Kan zijn dat het zo een dag was waarop alles al misliep en dat dit net even de druppel was die voor een overreactie zorgde. Maar als je kalm kan bespreken dat er blijkbaar andere verwachtingen waren en dat je in de toekomst duidelijker zult communiceren, kan ik me niet voorstellen dat de ander kwaad blijft hierom.

Ja dat heb ik gezegd maar krijg ik geen reactie op. Maar het is niet alleen met mij waar dit soort dingen voorvallen. Het gebeurt diegene ook met anderen. Maar goed er op aan spreken gaat niet helpen vrees ik. :=

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 16:26

Gisteren is mijn vriend na ruim 3 weken vakantie weer naar huis gegaan, heb niet lekker geslapen omdat ik hem mis (we krijgen helaas niet vaak de kans om elkaar regelmatig te zien. We zijn allebei druk met school straks, ik loop stage, hij gaat weer fulltime naar school en daarnaast werken we allebei) en nu gaat m'n thermosfles ook nog eens kapot.

Ik heb echt een mega off day. Hopelijk is morgen beter

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:34

Een meneer in de trein die telefonisch zijn complete 'operatie + verblijf in het ziekenhuis + medicatie' in details aan de persoon aan de andere kant van de lijn vertelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:49

Laatste spijkerbroek stuk door de puppytandjes...
Iemand ideeën waar je goedkope broeken maat 48 kunt krijgen? Ze moeten hoog zitten bij de kont.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:58

[***] schreef:
Iemand ideeën waar je goedkope broeken maat 48 kunt krijgen? Ze moeten hoog zitten bij de kont.

Bonprix? Die heeft een speciale hoek voor grote maten.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 17:58

[***] schreef:

Bij Terstal

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 18:00

[***] schreef:

cranenbroek al je daar in de buurt woont.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 18:01

Dit. Hand verbranden op het werk en niet kunnen koelen door de drukte -O-

Afbeelding