caro29 schreef:De huisdieren is er nu een week of 2 denk ik
Klopt plus entertainment
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Er is wel een Duitse Vinted en een UK Vinted maar helaas zijn dat losse platforms.... ik duim dat die nog eens een keer bij "onze" Vinted komen
Pluisje1998 schreef:Ik heb voor het eerst een dingetje, na al verschillende keren dingen gekocht en verkocht te hebben.
Had een jurkje besteld, maat S. Nu komt het binnen, en met passen viel het wel extreem ruim. Zie ik dat het een maat M is. Eigenlijk is er dus niet geleverd wat ik besteld heb. Wat kan ik dan nu het beste doen?
verootjoo schreef:Pluisje1998 schreef:Ik heb voor het eerst een dingetje, na al verschillende keren dingen gekocht en verkocht te hebben.
Had een jurkje besteld, maat S. Nu komt het binnen, en met passen viel het wel extreem ruim. Zie ik dat het een maat M is. Eigenlijk is er dus niet geleverd wat ik besteld heb. Wat kan ik dan nu het beste doen?
Voor meer geld doorverkopen is mijn tactiek bij niet passende kleding.
Terugsturen vind ik zo’n gedoe
Rennie89 schreef:CastaMickey, hoeveel advertenties heb jij of had jij toen staan? Vind het vooral bizar omdat ik letterlijk nog niks op m’n rekening heb gezet en ik de hele tijd ook koop. Dat zouden ze toch ook aan de transacties moeten zien?
MyWishMax schreef:En dat die echte winkels of mensen die het echt commercieel willen doen, dus spullen aanschaffen om te verkopen op vinted, aangepakt worden vind ik goed. Maar soms is het erg raar wie er wel gepakt worden en wie niet