Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 22:34

Dat ik al 2 maal een vraag stel over het terugsturen van mijn collegepas, maar de school niet antwoord. Nou, dan houd ik hem toch :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 22:35

Tja en als in de klas de tafels op 1,5 meter staan is dat dus geen regel. Dat het mbo daar buiten geen politie agent speelt snap ik heel goed.
Je krijgt van de ggd scholen gebeuren gewoon op je kop als je de klas thuis houdt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 22:37

lenaa_tje schreef:
Tja en als in de klas de tafels op 1,5 meter staan is dat dus geen regel. Dat het mbo daar buiten geen politie agent speelt snap ik heel goed.
Je krijgt van de ggd scholen gebeuren gewoon op je kop als je de klas thuis houdt

Ik vindt het nogal bijzonder om het zo maar te zeggen.... Tafels staan ook bij lange na niet 1,5 meter uit elkaar. Er zijn tijdens de lockdown lessen gegeven terwijl dat niet mocht. Het is niet zo dat ik mij vanuit alleen deze situatie er al langer over erger.

Ik ben trouwens niet meer leerplichtig dus mij kunnen ze niet zo heel veel maken verder. Heb goede cijfers , aanwezigheid is goed dus voor mij zal het echt 0,0 uitmaken of ik een dag mis.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:27

marley93 schreef:
Thee gezet
Thee vergeten
Thee koud

~ Een gedicht door mij

Dagelijks terugkerende ergernis dit _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:31

TheNovelist schreef:
marley93 schreef:
Thee gezet
Thee vergeten
Thee koud

~ Een gedicht door mij

Ik voel deze pijn te vaak -O-

En aan dat ik een afspraak moet gaan maken met de tandarts omdat al mijn verstandskiezen door zijn maar 1tje scheef gaat....... dus even controleren

Bij mij zijn ze alle 4 scheef, waarvan er 2 ook nog een stukje over het tandvlees gegaan zijn. Gewoon laten trekken. Heeft mij geen gebroken kies opgeleverd. Wat niet prettig is (kan er ook heel slecht bij)

Identity

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:36

Wauw, ben even stil van alle lieve berichtjes :+: Dankjulliewel allemaal, dit heeft mijn dag toch weer een stukje beter gemaakt :o

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:56

marley93 schreef:
Thee gezet
Thee vergeten
Thee koud

~ Een gedicht door mij

Senseo aan.
Even naar de wc.
Kopje 'koffie' vergeten.
Koffie koud.

Jup, I can relate :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:59

Identity schreef:
Ik lees altijd mee, heb zelf vaak niets te klagen maar wil het vandaag toch een keertje doen.

Iedereen is mijn verjaardag vergeten, heb maar van 1 iemand felicitaties gehad. Familie, vrienden, collega's. Noppes.. :n

Nu heb ik toch al een hekel aan m'n verjaardag dus snap niet waarom het me zo dwars zit maar toch.... :

Van harte gefeliciteerd *\o/*

Idd stom als mensen dichtbij je er niet aan denken, zelfs al besteed je er zelf niet veel aandacht aan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:59

Identity schreef:
Wauw, ben even stil van alle lieve berichtjes :+: Dankjulliewel allemaal, dit heeft mijn dag toch weer een stukje beter gemaakt :o

Ik mag geen 'huppeldepup is jarig! topics meer openen anders had ik dat wel gedaan! Gefeliciteerd!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:01

MarcoBorsato schreef:
Identity schreef:

Ik mag geen 'huppeldepup is jarig! topics meer openen anders had ik dat wel gedaan! Gefeliciteerd!

Is dit serieus een ding wat jij niet meer mag :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:02

Ja. Er is toen zelfs een centraal CENTRAAL JA topic geopend waar mensen jarige bokkers kunnen feliciteren.

Topic loopt voor geen meter natuurlijk.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:02

Identity schreef:

Gelukkig! Gefeliciteerd!! :))

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:03

MarcoBorsato schreef:
Identity schreef:

Serieus? Nou dan is dit mijn ergernis voor ik ga slapen :?

Gelukkig worden er niet iedere dag ook tig nutteloze topics geopend die met een beetje Google werk makkelijk beantwoord hadden kunnen worden. Of gewoon, uhm ja pruimen tijd. Zucht
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 11-03-21 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:03

Doe je eens iets aardigs voor je medemens... :')
Gelukkig zijn wij er! :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:06

MarcoBorsato schreef:
Ja. Er is toen zelfs een centraal CENTRAAL JA topic geopend waar mensen jarige bokkers kunnen feliciteren.

Ik vond mijn verjaardagstopic erg leuk. Vollekracht omhoog schoppen als ik volgende maand 21 word.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:06

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:07

Alles ergert mij momenteel even en dan ook nog een foto voorbij zien komen van iemand waar ik nu juist mijn afstand even van wil houden. Banketstaaf wat doet het pijn om alleen al even een foto te zien

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:07

Ik heb hem getrapt

Edir: Niet Zebrastreep haar persoon maar het topic :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:09

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:11

Mand schreef:
Ik heb hem getrapt

Edir: Niet Zebrastreep haar persoon maar het topic :+

Ontzettend amicaal weer.

Zebrastreep schreef:
Alles ergert mij momenteel even en dan ook nog een foto voorbij zien komen van iemand waar ik nu juist mijn afstand even van wil houden. Banketstaaf wat doet het pijn om alleen al even een foto te zien

:knuffel: het komt goed moppie. Wat ook helpt:

Iedere keer als je aan die persoon denkt even aan een vies kaasje ruiken. Dan ga je die persoon met die stinklucht associëren en ben je er snel klaar mee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:23

MarcoBorsato schreef:

0 verbazing, wel jammer want ik vond het idee van je juist zo lief

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:30

T feit dat ik nog steeds verdriet heb over iets wat inmiddels echt afgesloten had moeten zijn. Laatste dagen steeds een beetje, vandaag heel erg.

Hoe vergeet je iemand? Hoe moet dat ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:37

DiscoDipp schreef:
T feit dat ik nog steeds verdriet heb over iets wat inmiddels echt afgesloten had moeten zijn. Laatste dagen steeds een beetje, vandaag heel erg.

:knuffel:

Telpeva schreef:
MarcoBorsato schreef:

0 verbazing, wel jammer want ik vond het idee van je juist zo lief

Ja, vooral omdat het ook niet gewoon voor any odd person was, maar voor mensen die het echt even nodig hadden. Ook al is het "maar" internet, zoiets draagt eraan bij dat mensen toch een fijne dag hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:46

DiscoDipp schreef:

Heeft tijd nodig! Ik ken je gevoel ook al wil ik deze persoon helemaal niet vergeten althans niet de leuke momenten die we hadden. Ik wil haar herinneren als de persoon die mij gemaakt heeft ( positief) tot de persoon die ik vandaag ben. Maar gun jezelf de tijd om iemand te missen en aan diegene te denken het is niet erg het hoort erbij.

@MarcoBorsato

Haha lief <3 Je opmerking maakt mij wel weer aan het lachen :')

@mand
Een realisatie trap zou wel mogen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:46

DiscoDipp schreef:

Is het een ex of ex geliefde?