Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Tja en als in de klas de tafels op 1,5 meter staan is dat dus geen regel. Dat het mbo daar buiten geen politie agent speelt snap ik heel goed.
Je krijgt van de ggd scholen gebeuren gewoon op je kop als je de klas thuis houdt
TheNovelist schreef:marley93 schreef:Thee gezet
Thee vergeten
Thee koud
~ Een gedicht door mij
Ik voel deze pijn te vaak
En aan dat ik een afspraak moet gaan maken met de tandarts omdat al mijn verstandskiezen door zijn maar 1tje scheef gaat....... dus even controleren
Identity schreef:Ik lees altijd mee, heb zelf vaak niets te klagen maar wil het vandaag toch een keertje doen.
Iedereen is mijn verjaardag vergeten, heb maar van 1 iemand felicitaties gehad. Familie, vrienden, collega's. Noppes..![]()
Nu heb ik toch al een hekel aan m'n verjaardag dus snap niet waarom het me zo dwars zit maar toch....
MarcoBorsato schreef:Identity schreef:Wauw, ben even stil van alle lieve berichtjesDankjulliewel allemaal, dit heeft mijn dag toch weer een stukje beter gemaakt
Ik mag geen 'huppeldepup is jarig! topics meer openen anders had ik dat wel gedaan! Gefeliciteerd!
MarcoBorsato schreef:Identity schreef:Wauw, ben even stil van alle lieve berichtjesDankjulliewel allemaal, dit heeft mijn dag toch weer een stukje beter gemaakt
Ik mag geen 'huppeldepup is jarig! topics meer openen anders had ik dat wel gedaan! Gefeliciteerd!
Mand schreef:Ik heb hem getrapt
Edir: Niet Zebrastreep haar persoon maar het topic
Zebrastreep schreef:Alles ergert mij momenteel even en dan ook nog een foto voorbij zien komen van iemand waar ik nu juist mijn afstand even van wil houden. Banketstaaf wat doet het pijn om alleen al even een foto te zien
DiscoDipp schreef:T feit dat ik nog steeds verdriet heb over iets wat inmiddels echt afgesloten had moeten zijn. Laatste dagen steeds een beetje, vandaag heel erg.
Hoe vergeet je iemand? Hoe moet dat
Telpeva schreef:MarcoBorsato schreef:Ja. Er is toen zelfs een centraal CENTRAAL JA topic geopend waar mensen jarige bokkers kunnen feliciteren.
Topic loopt voor geen meter natuurlijk.
0 verbazing, wel jammer want ik vond het idee van je juist zo lief
DiscoDipp schreef:T feit dat ik nog steeds verdriet heb over iets wat inmiddels echt afgesloten had moeten zijn. Laatste dagen steeds een beetje, vandaag heel erg.
Hoe vergeet je iemand? Hoe moet dat