Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Veulen84 schreef:Over honden irritatie: ging net even eten in een klein restaurant verderop. Zit er op de tafel achter ons iemand die z'n hond los door het restaurant laat lopen. Zat onder de tafels van de vloeren te eten... Wat mankeert je dan als eigenaar.
Uhm wat... daar zou ik dus echt wat van gezegd hebben. Wat brutaal zeg.
MarlindeRooz schreef:Harde muziek bij de buren. Bas dreunt heel vervelend door. Vanaf hoe laat zouden jullie klagen in een studentenflat?
Vermoed dat er meerdere mensen zijn. Is een nieuwe buurvrouw die ik nog niet ken dus beetje vervelende kennismaking zo.
MarlindeRooz schreef:Je kan helaas hier niet langs rijden haha. De muren zijn hier echt dik. Heb nog nooit overlast gehad en ik woon hier al een jaar. Het is nota bene een studentenflat. Maar het is echt bijna elke avond raak.
Heb besloten van het weekend maar eens een praatje te maken. Heb straks steeds om 9uur in de ochtend college en wil gewoon goed slapen.
DiscoDipp schreef:hagelslag schreef:@discodip
Ohnee moet ik mij aangesproken voelen omdat je direct na mij dat hebt geplaatst
Naja geeft niet
Oh nee hoor![]()
Dan had ik t nu wel gezegd, blad voor de mond heb ik niet
Nayomie schreef:Esaqar, ohhh maar karma volgt snel hoor. Beste vriendin die een duidelijke kant kiest en boos is op mij, omdat haar werkgever haar dwingt tot die positie. Zij heeft haar keuze gemaakt en haar werkgever zal haar ook naaien. Maar ze hoeft niet bij mij te gaan uithuilen. Die kans heeft ze gehad.Karma volgt, daar geloof ik heilig in.