Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Na de bocht bleef die knul ook maar doorsturen naar links in plaats van het fietspad rechtdoor te volgen. Toen hij bijna in mijn spaken zat, heb ik mijn bek opengetrokken en een luid, duidelijk en ferm "ZEG! KIJK UIT!" geroepen. Knul schrok zichtbaar en stuurde gelukkig terug, anders hadden we daar echt met zijn tweeën op fietspad gelegen...

Hou dat ding gewoon in je jas, tas of broekzak tot je op je bestemming bent, veel veiliger voor iedereen. Dat appje loopt echt niet weg hoor. En als je gebeld wordt, stop dan even, pak dan op en fiets weer weg als je klaar bent met het gesprek.                                                         

Nog even iets grappigs... het regent ineens boetes van 109 euro. Reden: lijnbus rijdt door een bussluis met camera's (Texelstraat, Vathorst). Gaat iets niet goed in de automatisering... wel banketstaaf dat ze door mijn werkgever ook blind doorgestuurd zijn naar de uitzendbureaus. 
  nog banketstaaf dat uitzendkrachten ook blind de rekening gepresenteerd krijgen...