Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:_San87_ schreef:
Tegen haar wil. Ze heeft die man een dienst bewezen. Dus er is te beargumenteren dat ze niks hoeft te betalen. Maar goed. Dat doet ze wel, en daar houdt haar verantwoordelijkheid verder op.
Ik geloof nog steeds niet in tegen je wil in zwanger worden tenzij er sprake was van een verkrachting en je er niet op tijd achter komt. Je hebt zelf seks, je bent zelf niet goed genoeg beschermd en neemt zelf de beslissing om het te houden.
Als je een kind op de wereld wilt zetten (en dat is een bewuste keuze imo) hoor je de verantwoordelijkheid te dragen.
Ik heb medelijden met het kind, een waardeloze moeder én vader...
Berdien schreef:Jawel, maar dan moet je dus niet spreken van 'tegen haar wil'. Want uiteindelijk heeft ze er wél zelf voor gekozen om het kind te laten komen, ongeacht de constructie die ze bedacht hadden. Ik had er hoe dan ook voor bedankt, als die vent zo graag een kind wil dan zoekt hij maar een ander. Ik zou me daar voor lenen..
En dat bedoel ik dus, zij wilde het kind niet. Dan moet je dus of voorkomen dat het er überhaupt komt, of dan doorzetten.
_San87_ schreef:Relaxed schreef:Daar zijn we het allemaal wel over eens, die man zegt ook letterlijk dat hij hoopte dat ze alsnog moedergevoelens zou krijgen
Hoeveel mensen denken dat wel niet, zelfs als er nog niet eens een larf op komst is.
'Ooooh, komt nog wel hoooooorrrrr!!'
MarcoBorsato schreef:_San87_ schreef:
Hoeveel mensen denken dat wel niet, zelfs als er nog niet eens een larf op komst is.
'Ooooh, komt nog wel hoooooorrrrr!!'
De pest is, soms gaat het ook zo. Soms raakt iemand ongewenst zwanger en blijkt ze het prachtig te vinden. Soms raakt iemand bewust zwanger en vindt ze het een strop. Is geen peil op te trekken.
Mijn partner heeft een huwelijk laten klappen op z'n afwezige kinderwens. Zou nu wel een heel elftal willen. Zo wreed is het leven soms.
Bambi1995 schreef:Er werd gezegd tegen mij dat ik minder kans heb om de liefde te vinden omdat ik geen kinderen wil. Hoe hebben jullie dit ervaren?
Bambi1995 schreef:Er werd gezegd tegen mij dat ik minder kans heb om de liefde te vinden omdat ik geen kinderen wil. Hoe hebben jullie dit ervaren?