Froukje schreef:Dan heb je best kans dat hij nog komt.
Hier gebeurde er na zaterdag ook niets en ineens lag hij woensdag op het afhaalpunt.
Al is het ondertussen vrijdag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Mag ik als bezorger ook even klagen?
Mensen die een pakket opsturen en dan gewoon geen enkele informatie op het pakket zetten, zelfs geen naam van de ontvanger.![]()
Ik snap heus dat niet iedereen een printer heeft thuis, maar een pen of stift heeft iedereen toch wel..
Froukje schreef:Mag ik als bezorger ook even klagen?
Mensen die een pakket opsturen en dan gewoon geen enkele informatie op het pakket zetten, zelfs geen naam van de ontvanger.![]()
Ik snap heus dat niet iedereen een printer heeft thuis, maar een pen of stift heeft iedereen toch wel..
Froukje schreef:Mag ik als bezorger ook even klagen?
Mensen die een pakket opsturen en dan gewoon geen enkele informatie op het pakket zetten, zelfs geen naam van de ontvanger.![]()
Ik snap heus dat niet iedereen een printer heeft thuis, maar een pen of stift heeft iedereen toch wel..
Froukje schreef:Dan kun je daar toch om vragen?
Als ik 150 pakketten in mijn bus heb waarvan 20 alleen een streepjescode hebben is het soms net Russische roulette om de goede te vinden, heel frusterend.
Rennie89 schreef:Ik moet opeens inklaringskosten betalen voor iets uit de USA waar ik al btw over heb betaald, via eBay besteld. Dus vind het vrij frappant dat ik dat nog een keer moet betalen. Het is niet veel, 6,50. Maar ik vind het wel heel tegenstrijdig en klopt niet naar mijn idee. Wellicht dat de douane het is gaan controleren, wat prima is (het zijn over de counter slaap pillen, zitten geen illegale stoffen in) maar moet je dan ook extra betalen?
Esther schreef:Froukje schreef:Mag ik als bezorger ook even klagen?
Mensen die een pakket opsturen en dan gewoon geen enkele informatie op het pakket zetten, zelfs geen naam van de ontvanger.![]()
Ik snap heus dat niet iedereen een printer heeft thuis, maar een pen of stift heeft iedereen toch wel..
Ik leverde laatst een pakket in, netjes naam en adres er op geschreven.
Plakken ze de sticker met de streepjescode midden op het adres zodat het niet meer leesbaar was.
Nou ja, ik had m'n best gedaan..
Hoe moet je zien dan welk pakket waar gebracht moet worden als er alleen een streepjescode op zit?
capopjekop schreef:Mijn gevoel zegt dat mijn pakketje met kleding is open gemaakt. Wij laten al jaren zonder problemen in het tuinhuis pakketjes neer leggen (m'n ouders hebben een grote tuin en pakketten zijn onzichtbaar vanaf de doodlopende weg). Gisteren kreeg ik melding van DHL dat m'n pakket bezorgd was. Maar er lag niks. Ook niet bij de buren. Vanochtend lag het er opeens wel. Maar het was met doorzichtig tape dicht geplakt en een zakje met trui was ook open.
Als het tijdens het verwerken open is gegaan dan maken ze het wel wat netter dicht lijkt me?
[ [url=m/vI5ZvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Froukje schreef:Mag ik als bezorger ook even klagen?
Mensen die een pakket opsturen en dan gewoon geen enkele informatie op het pakket zetten, zelfs geen naam van de ontvanger.![]()
Ik snap heus dat niet iedereen een printer heeft thuis, maar een pen of stift heeft iedereen toch wel..
marleen_88 schreef:Mijn pakket is vanaf woensdag al vertraagd, krijg dagelijks een update met: "we hebben ons vergist in de bezorgtermijn, deze is verplaatst naar..."
Het pakket dat ik gistermiddag om 14u heb afgegeven is wel vanochtend al bezorgd.
verootjoo schreef:Froukje schreef:Mag ik als bezorger ook even klagen?
Mensen die een pakket opsturen en dan gewoon geen enkele informatie op het pakket zetten, zelfs geen naam van de ontvanger.![]()
Ik snap heus dat niet iedereen een printer heeft thuis, maar een pen of stift heeft iedereen toch wel..
Ik wil niet banketstaaf doen maar bij de instructies staat dat je er niks op hoeft te zetten en alleen de QR code moet laten scannen.
Ik ga er dan vanuit dat dat waar is en niet dat een bezorger daar last van heeft of dat ik dan de naam en het adres moet gaan vragen en erop zetten
verootjoo schreef:marleen_88 schreef:Mijn pakket is vanaf woensdag al vertraagd, krijg dagelijks een update met: "we hebben ons vergist in de bezorgtermijn, deze is verplaatst naar..."
Het pakket dat ik gistermiddag om 14u heb afgegeven is wel vanochtend al bezorgd.
Dit heb ik ook, maar dan met de helft van m’n pakket. 2 nieuwe dekbedden. Dus nu heb alleen ik een dekbed en die van m’n man wordt steeds uitgesteld
verootjoo schreef:Maar dat ligt dan toch bij DHL en niet bij de verzenders?
Ik weet gewoon ook van niemand het adres waar ik iets naartoe stuur. En ga er vanuit dat DHL een werkbaar systeem heeft aangezien zij gespecialiseerd zijn in pakketten verzenden