Maar wel om de 6 maanden het liefst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.
Sheran schreef:Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.
Shaggy09 schreef:Joh prima. Het enige wat ik zei is dat het zwaar onnatuurlijk is om permanent zomertijd in te gaan voeren, is wetenschappelijk onderzocht dus het is geen onzin. Wat jullie verder doen moeten jullie zelf weten.
verootjoo schreef:Sheran schreef:Ik zou flexibele werktijden wel chill vinden. Dat je gewoon kunt aangeven wanneer je het liefst werkt . Dan maakt die hele zomer- of wintertijd ook niet veel meer uit.
Ik denk dat dat sowieso voor de hele maatschappij beter is.
Het is bv ook bewezen dat het voor pubers helemaal niet goed is om elke dag zo vroeg in de klas te zitten.
En dat iedereen een ander bioritme heeft en op een ander moment van de tijd op z’n best is.
Magrathea schreef:Shaggy09 schreef:Joh prima. Het enige wat ik zei is dat het zwaar onnatuurlijk is om permanent zomertijd in te gaan voeren, is wetenschappelijk onderzocht dus het is geen onzin. Wat jullie verder doen moeten jullie zelf weten.
Maar je ziet toch in dt het niet voor iedereen realistisch is om met licht op te staan? Ongeacht wat de wetenschap zegt?
NWDynamite schreef:Ik heb 2 HELE unpopular opinions
1. Je kind vaccineren is waanzin. NIET DOEN.
2. Zwarte piet is racisme