Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Dingen als 'naar de kinderboerderij' , 'kinderfilms kijken' ... ik zie dat allemaal niet als voordeel van een kind hebben. Dat kan ik ook prima zonder koter tenslotte.
Marjoow schreef:Maar dat zijn dingen die je ook met kinderen van een ander kan doen. Ik ben bv wel met de zoon van mijn zus naar Nemo geweest en dat was best leuk.
Magrathea schreef:Marjoow schreef:Maar dat zijn dingen die je ook met kinderen van een ander kan doen. Ik ben bv wel met de zoon van mijn zus naar Nemo geweest en dat was best leuk.
Ja dat zeg ik dus ookEn de ouders vinden het vaak ook nog leuk want dan hebben ze een rustig dagje en tegen dat het kind thuis is is ie moe enzo en gaat ie zoet slapen 's avonds. Iedereen wint!
Magrathea schreef:1000 sparen per maand, ik klap al in mijn handen als dat überhaupt binnenkomt![]()
(Maaaar ik ga ook die kant op, 2019 wordt mijn afstudeerjaar !)
Ibbel schreef:Ik moet eerlijk zeggen, wij verdienen met z'n tweeën best goed, maar ik zou bij god niet weten hoe ik naar 15.000 per maand zou moeten leven. Met halveren naar 7500 zou ik geen enkel probleem hebben, want dat krijgen we ook niet op.