Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:07

xJitskee schreef:
Zou ik niet doen, want als iemand de PostNL app of het account gebruikt krijg je dan de naam en het adres van de afzender alsnog te zien :o

Yup, etiket is één inderdaad, maar zodra je de code opvraagt heb je zo de afzender. En geloof me maar dat dat het eerste zou zijn wat ik zou doen, als ik meedeed :+

lovemaylo

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:19

oeh goede, dus bij een postNL punt afgeven en daar het etiket laten maken!!
Had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:21

Of je zet je orginele naam er niet op, is overigens ook niet verplicht..... Maar ach, vind het nu beetje offtopic gaan.... Iedereen moet gewoon lekker verzenden op zijn of haar manier! ;-)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:24

lovemaylo schreef:
oeh goede, dus bij een postNL punt afgeven en daar het etiket laten maken!!
Had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht :+

Ja gewoon zelf de NAW erop schrijven, maar inderdaad geen afzender en dan ter plekke laten frankeren. Kost je 45 cent meer, maar je verraad tenminste niet meteen wie je bent haha.

@Banyu doe es niet zo aangevallen joh. Het gaat om online frankeren en voor zover ik weet vul je daar ALTIJD je eigen gegevens in. Ja je kan valse invullen maar dan moet je wel beseffen dat deze zichtbaar zijn voor de ontvanger, waarom zou je anders. Al wil je met dikke vette letters je eigen NAW als afzender op de doos zetten, ga je goddelijke gang. Ik schreef het niet voor jou, ik schreef het in het algemeen. En het blijkt dat er anderen wél blij mee zijn dat ik daarvoor waarschuw. Jij kwam meteen al flauw doen met dat als je even nadenkt je dat weg fotoshopt en als wij aangeven dat je daar het probleem niet mee oplost ga je aangevallen doen. Komop zeg.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:28

Ik, aangevallen? Sure, hoe jij mijn reactie opvat is niet mijn probleem. Het was gewoon een doodnormale reactie, omdat ik dit soms ALS ik al online frankeer, en zolang je geen code oid aan degene geeft, komt het alleen in je eigen account te staan, als je inlogt.... En ja, dit is mijn ervaring! Fijne avond hé! :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:29

shirleyp schreef:
Ik hoop altijd dat ‘moeilijk lootje’-posts niet over mij gaan. :( Ik post ook niet veel, maar heb volgens mij al duidelijk laten weten dat ik alles leuk vind. Probeer niet onzeker te zijn over of iemand het leuk vindt, de voorgaande jaren werd er erg leuk gereageerd op de cadeaus!

Ik lees ook ieder jaar na het raden van mijn SS haar berichten in het topic door :o Als ik dan zo’n bericht over mezelf zou lezen vind ik daar wel wat van trouwens... :x

Ik bedoel het niet gemeen of vervelend. :o Vind het gewoon lastig om met weinig info spulletjes te kopen die hij/zij misschien helemaal niet leuk vind. Ik persoonlijk vind het gewoon fijner om wat meer tops/flops te weten. Sorry als mijn post negatief overkomt...

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:34

Santigo_ schreef:
Tanya schreef:
[ [url=m/Ulttqx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn boom <3

Ashley is jaloers erop :j

Ik twijfel nog over een boom. Denk een kleinere dit jaar...

ik heb al een roze boom :))

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:37

Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
Lemanthia, jouw Secret Santa wil graag weten welke smaak liquid snacks jouw kat lekker vind.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:43

Banyu schreef:
Ik, aangevallen? Sure, hoe jij mijn reactie opvat is niet mijn probleem. Het was gewoon een doodnormale reactie, omdat ik dit soms ALS ik al online frankeer, en zolang je geen code oid aan degene geeft, komt het alleen in je eigen account te staan, als je inlogt.... En ja, dit is mijn ervaring! Fijne avond hé! :')

Ik wist niet dat het mogelijk was te verzenden zonder in te loggen en dat je dan niets op hoeft te geven. Ik log altijd in. Als je dát nu in je eerste reactie had gezet in plaats van te doen alsof ik dom ben omdat je het op het etiket toch kan weg photoshoppen. Dan hadden we de hele verdere discussie achterwege kunnen laten.

Ik vind bespreken hoe je wel of niet anoniem kunt verzenden allesbehalve offtopic en je ziet aan Jitske haar ervaring dat het niet voor iedereen even vanzelfsprekend is om daarop te letten.

Als jij die tip niet nodig hebt, top, maar 'iedereen mag lekker verzenden zoals ie zelf wil' vind ik maar een rare opmerking, alsof ik iemand probeer te dwingen op een bepaalde manier te verzenden in plaats van gewoon even een tip mee te geven.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:48

Bellatrix schreef:
shirleyp schreef:
Ik hoop altijd dat ‘moeilijk lootje’-posts niet over mij gaan. :( Ik post ook niet veel, maar heb volgens mij al duidelijk laten weten dat ik alles leuk vind. Probeer niet onzeker te zijn over of iemand het leuk vindt, de voorgaande jaren werd er erg leuk gereageerd op de cadeaus!

Ik lees ook ieder jaar na het raden van mijn SS haar berichten in het topic door :o Als ik dan zo’n bericht over mezelf zou lezen vind ik daar wel wat van trouwens... :x

Ik bedoel het niet gemeen of vervelend. :o Vind het gewoon lastig om met weinig info spulletjes te kopen die hij/zij misschien helemaal niet leuk vind. Ik persoonlijk vind het gewoon fijner om wat meer tops/flops te weten. Sorry als mijn post negatief overkomt...

No worries! Komt goed {:) Je lootje is vast hartstikke blij straks!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:53

Mijn pakket gaat gewoon per uil xd

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:55

Haha, zoiets ja! ;-)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:56

AfricanLady schreef:

Inclusief uil voor je lootje? Dan hoop ik dat jij mn ss bent <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:56

_O- Dat is wel origineel. :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:02

Ik ben inmiddels ook compleet, maar ik kan niet garanderen dat ik niets meer ga kopen. :') Hopelijk maak ik mijn lootje er blij mee. :D

Bellatrix, met weinig informatie een pakket samenstellen lijkt mij ook lastig. Maar inderdaad, no worries. Je lootje zal vast blij zijn met het pakket dat jij hem/haar geeft. :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:07

Bellatrix schreef:
shirleyp schreef:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet veel top/flops Had ingevuld. En hier bij 9 van de 10 vragen dacht, 'Ohja! Dat wil ik ook écht niet krijgen!'

Ik denk dat als ik komend jaar weer meedoe, ik voor mezelf al alle tops en flops uit dit topic ga benoemen.

Liever een lange lijst dan iets krijgen waar iemand niks mee kan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:21

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:33

Oh de geheimtaal is hip dit jaar :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:34

Ricie schreef:
AfricanLady schreef:

Inclusief uil voor je lootje? Dan hoop ik dat jij mn ss bent <3

Haha :P

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:40

Ik vind het een heel gek gevoel dat ik helemaal geen vragen van mijn Secret Santa heb gekregen. Maar het maakt me wel heel nieuwsgierig en blij, dat ook. Mijn familie is helaas van het idee "koop je maar wat en ik geef je het geld terug", maar het idee dat iemand speciaal voor jou iets uitgezocht heeft <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:42

Maddoxx schreef:
Ik vind het een heel gek gevoel dat ik helemaal geen vragen van mijn Secret Santa heb gekregen. Maar het maakt me wel heel nieuwsgierig en blij, dat ook. Mijn familie is helaas van het idee "koop je maar wat en ik geef je het geld terug", maar het idee dat iemand speciaal voor jou iets uitgezocht heeft <3

Nee maar ik had genoeg inspiratie voor jou joh.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:44

Saul schreef:
Oh de geheimtaal is hip dit jaar :D

En de kaartjes ook! :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:47

Maddoxx schreef:

Heb ff teruggekeken en ik hoop dat jij een creatieve SS hebt :D ik zou het lastig vinden om echt leuke dingen voor je te vinden denk ik

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:50

lieveli schreef:
Maddoxx schreef:

Nee maar ik had genoeg inspiratie voor jou joh.

Dat ze aan curling doet was natuurlijk doorslaggevend!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:54

Tanya schreef:
Maddoxx schreef:

Heb ff teruggekeken en ik hoop dat jij een creatieve SS hebt :D ik zou het lastig vinden om echt leuke dingen voor je te vinden denk ik

Yep, ik heb expres niet meteen concrete wensen doorgegeven. Dat kan altijd nog, dacht ik zo.