Amber_anne schreef:Ook lang in de horeca gewerkt maar deze vrouw spande wel de kroon. Mevrouw bestelde een broodje en alles was prima, tijdje later komt ze naar de keuken (open keuken) met een bord. Ik vraag wat er aan de hand is en krijg te horen dat het broodje niet goed was en ze een nieuwe wilt. Op mijn vraag waar het broodje dan was, ja die had ze natuurlijk al op gegeten![]()
Dit werd natuurlijk een dingetje want gegeten is gegeten.... Baas maar gehaald en na wat geschreeuw van mevrouw kreeg ze toch een nieuw broodje. Heb nog nooit zo gehoopt dat iemand erin zou stikken![]()
Dit soort types doen dit natuurlijk overal voor een gratis maaltijd. Dan schaam je je toch kapot
Die heb ik ook wel eens gehad
Werk in een supermarkt. Kwam een mevrouw terug met een leeg doosje bonbons, want die waren toch écht niet goed, dus ze wilde een nieuwe doos. Uit coulance maar een nieuwe doos gegeven. Komt hetzelfde vrouwtje anderhalve week later terug dat haar appeltaart écht niet lekker was, maar alweer helemaal opgegeten en geen bon. Ze probeerde het bij een collega, maar helaas voor haar moest die collega mij erbij halen om het af te handelen

Maar goed, we zijn allemaal verschillend. 
Dat kan toch nooit