Daar zijn speciale tabletjes of zo voor, voor senseo. Sommige apparaten van senseo hebben ook een decalc knopje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:oomens schreef:Contact opnemen met de bewuste afzender en daar het juiste adres doorgeven?
Das dus het probleem, ik heb geen idee welke post ik mis tot het te laat is. Deze kan ik nu wel tackelen omdat het van de gemeente uit moet komen (kost me wel 90 euro) maar er is genoeg waar ik natuurlijk niet van op de hoogte ben en ik wil liever voorkomen als genezen. Dit is een pijnlijke les van 90 euro wat ik niet kan missen. En het is niet eens mijn fout.
MieLo schreef:Omdat het in het nieuws veel over de orkaan Irma gaat en ik het niet op internet kan vinden:
Waar kan je paard veilig schuilen met een orkaan?
gelukkig hebben wij hier er in Nederland geen last van, maar stel het zou voorkomen. dan kan ik echt niet mijn paard aan haar lot overlaten
MieLo schreef:@Indy_Mouse_9 dat ziet er wel heel gaaf uit, maar save houses zitten normaal toch ondergronds?
Indy_Mouse_9 schreef:In de comments bij dat artikel zijn de meningen verdeeld. Er zijn heel wat mensen bij die zeggen 'waarom heb je het niet ingegraven want veiliger', maar kennelijk is het een bijna geheel betonnen stal, gebouwd naar de door de autoriteiten uitgegeven veiligheidsspecs voor zware stormen / orkanen.
MieLo schreef:Omdat het in het nieuws veel over de orkaan Irma gaat en ik het niet op internet kan vinden:
gelukkig hebben wij hier er in Nederland geen last van, maar stel het zou voorkomen. dan kan ik echt niet mijn paard aan haar lot overlaten
Blijheid schreef:MieLo schreef:Omdat het in het nieuws veel over de orkaan Irma gaat en ik het niet op internet kan vinden:
Deze bokker kan je misschien wel meer details geven over de situatie ter plekke
[BEU] [VOLG] Stagelopen op Sint-Maarten!
c_alsemgeest schreef:_Anke schreef:Waarom groeit de ene nagel sneller dan de ander?
Is het niet zo dat het aan een bepaalde hand/vinger meer slijt omdat je die meer gebruikt?