Ik hoef er niet lang over na te denken want hij appt mij net haha..
Haha nou Yonker toch liever dat, dan die andere kerel "van mij", die zat de 1e date meteen zowat bij me op schoot, daar krijg ik dan weer de kriebels van
Ik vind het ook niet zo erg als iemand mijn hand niet vast pakt. Maar als we bijvoorbeeld lekker samen op de bank zitten en je lekker tegen je aan drukt en knuffelt ofzo, dat vind ik dan wel weer belangrijk
gewoon... vragen! Anders blijf je jezelf maar vragen stellen en het niet begrijpen. Gewoon vragen van hoe zie jij het voor je, en wat verwacht je van mij etc en wat jij wil...
Ja gewoon doen! Ik ben altijd heel erg to the point, teveel misschien, maar alles wat ik wil vragen gooi ik er altijd zo uit haha.. beetje duidelijkheid kan geen kwaad
Oh men, als ik 3 uur slaap heb gehad is het veel Niet dat we de hele nacht heel actief hebben gedaan, maar ander bed, ander huis, irritant dekbed en iemand naast je. Net thuis, heeeeeel langzaam opgestaan, ontbeten en toen weer terug naar Groningen. Kan hier best aan wennen
Elleuw! Ik ga weer even bijlezen, net terug van een paar dagen Praag ! Ik heb mijn date een beetje gemist, het duurt verdorie nog een week langer voor ik hem kan zien, want mijn weekend zit vol (met dingen die ik niet kan of wil afzeggen helaas).... grrrr!
Wat betreft wel en niet aandacht erin stoppen, blijft het hetzelfde verhaal, als ze je leuk vinden dan maken ze tijd voor je, dus als een gesprek stilvalt, niet te druk om maken .
Die donordude, jezus wat een figuur, dat wil je toch ook niet ....
Wat betreft het handje vasthouden en initiatief nemen, dat is zo verschrikkelijk wisselend per persoon, de een is daar gek op en de ander heeft daar niks mee, houdt niet in dat ie je niet leuk vindt. Als je dat zelfs wel graag wil dan moet je dat gewoon aangeven . Ik heb er zwaar de schurft aan eigenlijk, vooral dat hand in hand lopen , maar met D. heb ik het gewoon soort van maar geaccepteerd dat ie het deed . Hoewel ik uiteindelijk gewoon mijn arm maar door die van hem heb gedaan, daar voel ik me prettiger bij, want ja, autist . Later ook verteld dat dat handje vasthouden waaaaaay buiten mijn comfortzone was, dus hij heeft me zwaar uitgelachen en beloofd dat we volgende keer weer braaf arm in arm mogen lopen dan .
Ik vind het met hem zo apart gaan, hij is (of doet) wel lichtelijk hoteldebotel, ik weet nog steeds niet hoeveel daarvan ook waar is, maar dat gaan we merken. En hij blijft wel wat aparte trekjes hebben, dus eerst maar eens zien waar het nou uiteindelijk op uitdraait
Ik kopieer vaak het appgedrag van de ander haha Maar ik probeer wel echt assertiever te zijn, dingen die ik wil weten vraag ik gewoon. En bij twijfel ook. Ben te oud om moeilijk te gaan lopen doen ofzo
Ja precies, geen tijd voor BS ook gewoon, dat is ook wel een beetje de tijdsgeest, gewoon kort maar krachtig en snel uit zien te vogelen wat voor vlees je in de kuip hebt, het hoeft niet allemaal zo mslachtig meer, I like it !
Ik vind hand in hand lopende stelletjes ook zo verschrikkelijk klef en suf... misschien is het gewoon jaloerse frustratie, maar ik denk dat, als ik deel was van een stelletje, ik toch liever gewoon los zou lopen. Trouwens: toen ik nog met mijn ex samen was hoefde dat vertoon van "kijk ons eens" voor mij ook niet. Gelukkig was zij er binnen een maand ook wel klaar mee.
Ik loop altijd hand in hand. Of met zijn arm om mij heen. Vind ik gezellig, lief.
Anoniem
Geplaatst: 24-03-17 19:02
Hand in hand lopen ben ik ook een beetje allergisch voor. Wat ik wel eens deed met m'n exen was arm inhaken. Vind dat een stuk volwassener en fijner lopen
Goof
Geplaatst: 24-03-17 19:17
lieveli schreef:
Ik loop altijd hand in hand. Of met zijn arm om mij heen. Vind ik gezellig, lief.