Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:15

mmm ben je lekker mee dan -O-
Maar wat fijn dat hij goed is aangekomen!!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:47

Mando schreef:
Hier ook een super bezorger maar dat komt omdat wij buitenuit wonen.
Hang altijd een briefje op of hij het in het houthok wilt leggen...dat doet hij altijd ook netjes.

Het is ook altijd dezelfde bezorger.
Hier op het platteland gaat dat toch anders

Nou ik woon dus op het platteland.
Maar hier was het toch ook een kwal die tekent onder mijn naam en het dan achterlaat in de brievenbus. Zo'n grote groene aan de straat.
Dat mag toch echt niet. Iedereen kan er dan bij, ook de krantenjongen daarna.
Ik heb het al eens gehad met een gsm en dan een paar weken terug bij iets minder duurs.

En mocht het weg zijn gaan dan maar eens bewijzen dat je het niet hebt.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:48

Fijn dat de tablet goed aangekomen is. Wij hebben ook al eens gehad dat de handtekening zelf door de bezorger was gezet. We waren toen zelfs gewoon thuis, dus ze had niet eens geprobeerd aan te bellen >;) Ook een keer een pakketje van de buren gekregen waar duidelijk op stond dat het niet bij de buren mocht en er een handtekening nodig was. Helaas te laat gezien, toen bezorger al weg was.

F_inley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:56

Mijn zus woont in een flat word ze pas gebeld door iemand verder in de straat uh u pakket staat hier voor de deur ik was even niet thuis dus weet niet wie het gedaan heeft. Kortom bezorger heeft het op een verkeerd adres gewoon op de stoep gezet.....kwam met de dbd. Die man is het netjes komen brengen maar mijn zus was pis link natuurlijk kan je vertellen bedrijf doet er niks mee....

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:00

Heb mijn fiets weer te koop gezet, had gehoopt dat ik toch iets meer animo zou krijgen nu bij de komst van het voorjaar als in de winter. Staat er halfuurtje op, bod van 50 euro.. Rot toch lekker op 8)7 Binnenkort (over een maand) is het bij ons in de buurt een sport 2dehandsbeurs. Als hij daartegen nog niet weg is dan ga ik hem daar eens zetten; hopelijk daar iets meer serieuzere mensen

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:29

Hier ook al eens een mail naar tntpost gestuurd over een bezorger die zelf getekend had voor een pakket. Die is erop aangesproken en hij is bij mij langs gekomen om hierover te praten en heeft zijn excuus aangeboden. (Met daarna de vraag of ik dan in de toekomst dan een positief bericht wilde sturen over zijn bezorgen, wat ik na enige tijd ook gedaan had omdat hij het daarna ook prima deed)
Nu weer de eerste mensen die betaald hebben maar nog geen geld op de rekening na 3 dagen. Per mail lager bieden dan de vaste prijs, vragen naar je minimale prijs inclusief verzenden en daar dan weer onder gaan zitten.Nooit saai op marktplaats!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:46

Bij mij vroeg het bedrijf een kopie van mijn handtekening op mijn id. Die hebben ze blijkbaar naast de handtekening van de bezorger gelegd en idd gezien dat die totaal niet overeen kwam.
Scheelt wss wel dat ik daar regelmatig dingen bestel...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 15:48

Jaren geleden hier ook zo'n grapje: mijn zadel werd na reparatie opgestuurd, die vond ik in een doos in de tuin, volledig natgeregend. Was ook ondertekend door de postbode zelf. En het ergste was, mijn huisbaas was gewoon thuis (ik woonde boven, zij onder, zelfde voordeur) en daar is dus gewoon niet eens aangebeld. Waarschijnlijk haast, moest snel van het pakket af ofzo. Woest was ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:49

Hier was met dat pakketje ook niet aangebeld. Tot nu toe alleen problemen gehad met dpd en postNL, zowel particulier als via bedrijven.

Ik ga mijn zooi even offline halen. Komt echt 0,0 reactie op.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:18

Varekaj schreef:
Bij mij vroeg het bedrijf een kopie van mijn handtekening op mijn id. Die hebben ze blijkbaar naast de handtekening van de bezorger gelegd en idd gezien dat die totaal niet overeen kwam.
Scheelt wss wel dat ik daar regelmatig dingen bestel...

Dat is hier ook gedaan.
Het bedrijf waar ik van gekocht heb een dikke pluim
PostNL zeer slecht, daar heb ik niets meer van gehoord.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 20:45

Pakket in de regen heb ik ook al eens gehad verschrikkelijk.

Ik ga er eens weer boeken opzetten ben benieuwd of dat loopt.

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:11

Ik kwam bij de jumbo vandaag een postnl pakketbezorger tegen en vroeg aan hem of hij een pakketje had voor me (was nog niet bij me thuis geweest) ik kreeg het pakketje zo mee na noemen van naam en anders haha (en het laten zien vd gegevens in de app)
Het was niet zijn normale route vertelde hij erbij dus hij moest de adressen zoeken, kwam hem dus ook mooi uit

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:15

Nou had hier gisteravond ook wat. Zou een pakket via de avondpost bezorgd krijgen. Bezorging zou tussen 18.30 en 22.30 zijn. Toen ik om 22.00 uur de status bekeek omdat het pakket er nog niet was, stond er dat het wegens drukte de levering langer kon duren.
Om 22.30 uur zijn we naar bed gegaan.

om 23.15 uur ging de bel, de pakketbezorger. Toch niet normaal zo laat! Ook aangegeven dat ik er niet zo blij mee was. Krijg je zo'n antwoord; Ja we hadden het druk.

pff

Wel een beetje offtopic dit :=

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:12

Tja, die bezorgers krijgen per pakket betaald, dus elk niet afgeleverd pakket "kost" ze geld...
Als postnl ze gewoon een vast salaris zou geven, of de onder aannemers, zou het ws al heel anders worden.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:20

Ik zat te denken om ook wat van mijn 100+ op mp te zetten. Je mag er bij de ruilwinkel maar 5 per week inleveren, dat zet geen zoden aan de dijk.

Maar ik denk dat ik ze dan 't best per auteur aanbied oid?
Jeetjemina ik ben echt te lui om ze allemaal te sorteren. :')
Ik ga van het weekend wel een vreemd soort kwartet met de kids doen ofzo. :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 00:00

Zooo.. als hier om 23.15u nog aangebeld werd zou ik een portie uit mijn dak gaan..!

DPD heeft er hier ook een handje van om 22.00u nog aan te kloppen (bel staat tegenwoordig uit ivm kleine man die nogal licht slaapt).

Ik vind tijdsblokken ook maar irritant. Ik verwachtte vandaag een belangrijk pakket, zou worden bezorgd via GLS. Tijdsblok was tussen 8.30-18.00u (lekker concreet maar oké). Ben er dus speciaal voor thuis gebleven want hoe eerder ik het heb hoe beter. Uiteraard om 18u nog niets.
We zouden uit eten gaan (ook gereserveerd om 18.30u) dus om 18.15u maar weg gegaan. Zie ik op internet net dat om 19.00u het pakket bezorgd bij de buren.
Bij mijn pakket stond dus ook bij alleen hier afleveren mét handtekening. Onze buurman heeft getekend zie ik (toch 1 uit 2 goed), alleen zijn zij zelden thuis. Vorige keer dat daar iets bezorgd was heeft het 8 dagen geduurd eer ik het had (en ik werk thuis dus ben bijna 24/7 thuis). Grrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 07:43

Vandaag wordt onze dressing geplaatst! Na 2 jaar eindelijk weer een kast voor mijn kleren ipv manden, koffers en smalle boekenplanken!

Ik ga gelijk een keer goed ruimen in kleding die ik niet meer draag. Maar voor ik ze naar H&M breng ga ik toch even proberen om er via vriendinnen, kapaza en FB wat van kwijt te raken. Elke euro per stuk is er eentje haha

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 10:24

Dressing? Is dat iets Vlaams? Bij ons in NL gooien we dat over de sla :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 10:26

Is een inloopkast haha inderdaad iets Belgisch maar heb het Nederlanders ook al horen zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:44

Inloopkast dus :)) dacht dat dat in NL ook gebruikt werd, even niet bij nagedacht.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:16

Hier vanavond mensen voor een fiets, had hem er voor een lage prijs opgezet (best jammer achteraf had er best wat meer voor kunnen vangen maar oke) Gingen ze alle puntjes bekritisseren en zeggen van ja en dat is niet goed en dit ook niet. maar ik zei van het is al onwijs lage prijs en heb nog 2 andere geinteresseerd en toen wou die hem ineens wel overnemen en gelijk het geld gekregen

afdingen oke, maar dit was echt een spotprijs :P

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:15

Dat doen ze volgens mij allemaal. Het liefst voor een dubbeltje op de eerste rang.

Een dressing ken ik trouwens wel :j en ben geen Belg :D

Ik heb best veel op mp staan en de optie om het in 2 plaatsen op te halen.
Kreeg vandaag een berichtje dat iemand interesse had in een hoop en vooral dekens voor haar E pony. Ze wilde het in plaats x ophalen wat het adres was.

Terug gestuurd welke maten ze nodig had en waar ze precies interesse in had zodat ik het naar woonplaats x kon brengen omdat de spullen allemaal in Y liggen en wanneer ze wilde komen.

Krijg ik terug voor een E pony (ja maar de maat??) en dan ze dan wel naar woonplaats Y kwam. Wat het adres is.

Vind het een beetje vreemd zo fanatiek naar een adres vragen alvorens er ook maar iets afgesproken is over überhaupt welke spullen ...

edit mss ben ik toch te achterdochtig gesprek loopt best soepel... Als ze me een tijd geeft voor zaterdag zal ik toch maar even het adres geven :P

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:44

gaan we weer.. ben aan het proberen een setje te kopen via marktplaats.. ik heb het niet zo heel breed dus moest al een beetje onder de vraagprijs bieden, dan gaan ze akkoord met mijn bod, maar gaan ze super chaggo doen >;) als je iets niet voor minder weg wilt doen moet je biedingen gewoon negeren.. kan er ook niets aan doen dat ik het niet zo ruim heb kwa geld, mensen toch

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:47

Ik geef mijn adres pas als er echt een afspraak vast staat. Via MP kan je toch ongeveer zien waar ik woon en anders noem ik de wijk wel. Ben daar misschien wat 'moeilijk'/achterdochtig in maar vind ik wel zo prettig..

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:53

ik heb niet mijn juiste postcode ingevuld :o
Heb een afspraak staan voor zaterdag. Voor de zekerheid gevraagd of vriendlief dan ook thuis is :')