Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 20:56

Nancy je hebt een PB..... begin m nu toch wel even te knijpen gezien die van mij toch t zelfde werk doet op volkel en ook nogal groot... T zal je toch eens even niet gebeuren zeg

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:22

Jij hebt wel onwijs veel vertrouwen in je match of niet Tamara? :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:30

lieveli schreef:
Hier gaat BJ day niet door, ik heb een spalkje achter mijn tanden gekregen en ik slis een beetje. Mijn vriend is bang dat ik hem besnijd als ik een BJ probeer. Een hele gegronde angst denk ik.

:') :')

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:46

Air schreef:
Jij hebt wel onwijs veel vertrouwen in je match of niet Tamara? :=

Nou heb wel vertrouwen in hem maar t is en blijft toch echt tinder en aangezien hij vanaf t eerste moment op cursus is en we elkaar wel elke dag spreken maar nu 3x gezien hebben in ruim 1.5 maand.... Je weet t maar nooit... En defensie is enorm groot wel heel toevallig dat ze dan ook echt directe collega's zijn.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:52

;( Bij mij ligt de app er uit, terwijl ik net zo'n leuk gesprek had

xJurdyWonanx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:53

Oke ik kan ook niet meer inloggen maar ben zo te zien niet de enige.. Hopen dat ie het zo weer doet, was wel weer even benieuwd of er nieuw vlees op de markt was haha! En Berdien, gefeliciteerd nog!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:56

Nee dat probleem heb ik ook! En het gesprek dat ik had ging net richting date <<)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:03

Bij mij doet het die ook niks :(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:04

Tamara_089 schreef:
Nancy je hebt een PB..... begin m nu toch wel even te knijpen gezien die van mij toch t zelfde werk doet op volkel en ook nogal groot... T zal je toch eens even niet gebeuren zeg

You're freaking me out!! :oo :oo :')

Tinder ligt er hier ook uit, vreselijk irritant!!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:05

Facebook doet ook raar trouwens, kan geen reacties plaatsen, dan krijg ik ook een foutmelding

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 02:28

Laatste tijd een beetje druk geweest dus niet meer gereageerd... Wel enigszins bijgelezen maar jullie gaan wel hard hoor :)

Ik ben aan de praat met een chauffeur, doet leuke ritten naar Scandinavië dus dik in orde. Wel wat onzeker en durft slecht te daten. Ik ben benieuwd en gaan het zien hoe dit allemaal uitpakt.

Tinder ligt er bij mij trouwens ook uit, super irritant! Net een momentje gevonden om weer te tinderen :')

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 08:28

Dankzij de storing heb ik nu een nummer, yeah :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 08:42

Ultimo, haha toch nog ergens goed voor geweest! :D

Ik heb mogelijk donderdag een date met vliegbasis-man :=
Even afwachten of t echt allemaal doorgaat.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 08:55

Zo ik heb film-kijk-avond overleefd. Of we genoeg raakvlakken hebben voor iets serieus weet ik niet, maar het was gezellig, ik kan nu wel wat extra labello gebruiken zeg maar :') .

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 09:16

Leuk Berdien, gefeliciteerd! Zo zie je maar wat Tinder kan doen :))

Spannend, Tamara! Maar het zal toch niet zo zijn dat jullie dezelfde vent hebben? #) Ik denk dat ik dan persoonlijk naar hem toe zal gaan... ~~}>

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 09:27

Inderdaad, zou wat zijn zeg Tamara.. kunnen jullie samen een bezoekje brengen aan de basis, ken n meisje wat bezig was met n jongen, kwam ze erachter dat hij nog een scharrel had. Uiteindelijk beide dames tegen hem opgestookt (zonder dat hij wist dat de dames het van elkaar en hem wisten), en nu zijn ze goede vriendinnen, jongen niks aan overgehouden de dames een vriendschap :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 09:59

haha, dat krijg je ervan als je van 2 (of wie weet hoeveel) walletjes wil eten !

Mijn date had super lief voor mij gekookt, nog ene film gekeken en zijn verjaardag even gevierd :). Het blijft een schatje, maar het blijft ook niet serieus. Ook van mijn kant is dat steeds zekerder.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 10:00

Yunaa schreef:
Spannend, Tamara! Maar het zal toch niet zo zijn dat jullie dezelfde vent hebben? #) Ik denk dat ik dan persoonlijk naar hem toe zal gaan... ~~}>

Nee t zijn gelukkig 2 totaal verschillende mannen _/-\o_

Was gewoon even in de enorme oceaan van defensie een toeval. Maar de mannen zullen elkaar ongetwijfeld wel kennen :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 10:32

Vanochtend was de Tinder storing van gisteren op het nieuws haha moet je nagaan wat een populaire app het is! Ze beloofden iig alles weer te herstellen dus hopelijk krijg je je match weer terug Ultimo.

Gelukkig zijn het niet dezelfde militairmannen Tamara moet een opluchting zijn haha.

Klinkt toch heel leuk Renee, jammer dat het niet serieus kan worden of is het niet echt helemaal je type?

Ik heb bijna gespierde duimen van al het geapp met m'n Britse man en op tijd slapen is er ook niet meer bij de laatste week, hoop zo dat ik hem snel weer zie..

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 10:36

Lougino schreef:
Vanochtend was de Tinder storing van gisteren op het nieuws haha moet je nagaan wat een populaire app het is! Ze beloofden iig alles weer te herstellen dus hopelijk krijg je je match weer terug Ultimo.

Gelukkig zijn het niet dezelfde militairmannen Tamara moet een opluchting zijn haha.

Klinkt toch heel leuk Renee, jammer dat het niet serieus kan worden of is het niet echt helemaal je type?

Ik heb bijna gespierde duimen van al het geapp met m'n Britse man en op tijd slapen is er ook niet meer bij de laatste week, hoop zo dat ik hem snel weer zie..

1,5 miljoen gebruikers alleen al in NL... Dat maakt geen hand vol maar een land vol wel erg letterlijk :P.

Het is ook super leuk, hij wil niks serieus, ik weet inmiddels denk ik ook wel waarom, zelfde als een van mijn redenen.. Buiten het leeftijdsverschil en ander toekomstperspectief ;) Verder is het wel het type man waar ik op val..

Tijd om af te spreken, voor je duim uit proportie groeit :P

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:18

@lougino jaa is gelukt, stuurden tegelijk onze nummers naar elkaar vanwege de storing haha dus gesprek vervolgt zich al op whatsapp :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:34

Vriendin en ik hadden wel bijna dezelfde Tinderman gehad. Kwamen we bij toeval achter. Hij wilde met haar die avond afspreken (maar ze had al met mij afgesproken), nádat hij die middag met mij gegymd had. Viesbal.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:44

Oh das awkward.. :') gelukkig kwam je daar op tijd achter haha

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:45

Aangezien iedereen hier hun "tinderman" bijnamen geeft, heb ik die van mij maar gedoopt tot mysteryman :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 12:59

Wow Berdien := thank goodness dat jullie er van te voren achter kwamen!

Leuk ultimo dus nu zsm afspreken?