_AB_ schreef:WeWelk station?
In Groningen ligt ook wel eens urine/kots. Maar stiekem verdenk ik de zwervers die in grote getale bedelen op het station
Delft, genoeg studenten te vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Mijn vriend zat laatst in een nachttrein, zat iemand bij m in de coupe die er al een beetje misselijk uitzag (en straalbezopen). Die man loopt naar de deuren, deur gaat open bij het station en hij projectiel-braakt zo het perron opje zal er net staan
![]()
Urine boeit me niet zoveel (is wel vies maar ach) maar kotsgadverdamme daar kan ik dus echt niet tegen. Nu 3x kotsers in de trein gehad (waarvan 2 in een zakje maargoed het geluid is het ergste) en 1x in de bus vol tegen de achterkant van mijn stoel, bleghhh dan durf ik echt dagen niet in te stappen
ik heb een beetje een kotsfobie
Gianti schreef:en als ze er zijn dat het van die zwarte zijn waar maar 3 mensen op passen door armleuningen...
oomens schreef:Gianti schreef:en als ze er zijn dat het van die zwarte zijn waar maar 3 mensen op passen door armleuningen...
Als jij dezelfde banken voor ogen hebt als ik, dan kunnen daar toch gewoon 6 mensen op? Er passen toch best twee mensen tussen die armleuningen?
Niemand doet het, want dan moet je tegen een wildvreemde aan zitten, maar vijf minuten later zit men wel net zo dicht tegen elkaar in een bus of staat men als haringen in een ton op elkaar gepropt op het balkon van een trein. Eigenlijk best vreemd.
_Laura_ schreef:Ik zat een tijdje terug, toen het buiten aan het vriezen was, in een intercity waarin de verwarming stuk was... Van Groningen tot Amersfoort![]()
Voelde aan het einde mijn handen en voeten niet meer!
PeerAppel schreef:Heeft iemand enig idee wat er nou echt is gebeurd bij Maastricht vanmiddag? Ik hoorde van mensen dat er een aanrijding met 2 treinen was én een aanrijding met een persoon. Op de app zag je ook 2 storingen.
Ben 5 uur geleden van huis weggegaan en ben er hopelijk eindelijk over 1,5 uur.