Mooie top zeg Iris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy1978 schreef:wat gaaf Iris...
Heb je beetje indicatie wat zo'n riem kost ongeveer, 2de hands?
Ik heb geen idee?
en ben rede benieuwd naar een aanfoto
Ooh heerlijk vooruitzicht Mies
Urion schreef:Leuke dingen allemaal! De zonnebril heb ik ook geprobeerd maar jeetje mij staat dat dus echt niet haha. o jammer want al die glaasjes lopen een beetje in een ronding naar beneden en dat staat niet bij mijn hoofd!
Hakken zijn hier ook een no go meer na de zwangerschap. Al heb ik laatst wel blokhakken gekocht, geen duur merk zijn van Floris van Bommel. Ben in juli jarig en dan wil ik wel een paar loubous. Ik denk deze al weet ik nog niet welke kleur. [ [url=m/T9zlVU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb mijn draagdoek verkochtdeed behoorlijk zeer maar als ik het nu niet deed zou de waarde wel gaan dalen. 50 euro verlies dus valt mee.
miesie schreef:Urion schreef:Leuke dingen allemaal! De zonnebril heb ik ook geprobeerd maar jeetje mij staat dat dus echt niet haha. o jammer want al die glaasjes lopen een beetje in een ronding naar beneden en dat staat niet bij mijn hoofd!
Hakken zijn hier ook een no go meer na de zwangerschap. Al heb ik laatst wel blokhakken gekocht, geen duur merk zijn van Floris van Bommel. Ben in juli jarig en dan wil ik wel een paar loubous. Ik denk deze al weet ik nog niet welke kleur. [ [url=m/T9zlVU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb mijn draagdoek verkochtdeed behoorlijk zeer maar als ik het nu niet deed zou de waarde wel gaan dalen. 50 euro verlies dus valt mee.
Ik zag vorige week in de etalage ook echt super mooie staan! Wij hebben het geluk dat er 2 winkels tegenover elkaar Louboutin verkopen in Rotterdam![]()
@Iris, die riem is heel chique!
Zag ik je JC nou voorbij komen in een verkoop groep