tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 07:54

Ik ben bij m'n pa thuis :) Kon namelijk niet eens opstaan zonder bijna om te vallen...
Klopt, maar aan de andere kant gaan m'n ex en ik erg goed nu (zelfs de goede kant op) maar dit is dan net te snel inderdaad :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:39

bigone schreef:
Al die gezamenlijke vrienden zijn via hem of via jou?? Want dat maakt nogal een verschil en ja, je zal even door de zure appel heen moeten bijten maar gewoon door gaan. In de vriendengroep gewoon melden dat jullie niet samen verder gaan. Gewoon zo snel mogelijk bekend maken en reken er maar op dat jij en die rotknol alle schuld krijgen. Gewoon boven staan en niets van aan trekken.

Beetje 50/50, het bekend maken had meneer zelf al een soort van gedaan terwijl we in het break/pauze moment zaten, lekkere binnen vallen dus als mensen meer van mijn situatie af weten dan ikzelf :') . Van het weekend was ik beide dagen in het poppodium te vinden en daarvan was hij alleen de eerste avond er. Het was juist zo bijzonder dat de avond dat hij er niet was, mensen juist graag mijn verhaal wilde horen. Zijn "zogenaamde goede vrienden" blijken ook doodziek te worden van zijn tirangedrag (die blaft en commandeert hij ook in het rond). Maar het blijkt mee te vallen met dat ik de schuld krijg van dit alles.
Heb wel heel erg op mijn handen moeten zitten om niet de ventielen uit zijn fiets, die er nog stond van de avond daarvoor, te jatten. Het was heel verleidelijk, maar wil mij niet verlagen tot het kinderachtige niveau van hem.
Moet hem nu nog een soort van te vriend houden, hij heeft ook nog 2 concertkaartjes van mij en we delen nog een sauna kaart. In mijn vakantie maar eens kijken of ik die sauna kaart kan laten splitsen bij de betreffende sauna. Maar anderzijds ga ik er ook niet om smeken.

Heb wel de allerbeste collega's die er zijn, ze hadden chocola voor bij de thee meegenomen. <3

@Lieszje, lastige situatie. Snap je vraag om duidelijkheid maar al te goed. Maar misschien is wat meer rust en tijd wel beter.

@Dreamer: Beterschap en virtuele knuffel van hier. Hier was het juist het tegenovergestelde, wanneer ik niet goed werd bij hem thuis (lees: zijn ouders op vakantie en soort van proef samenwonen) wilde ik liever naar huis. Hoefde ik niet uit te leggen of mij rot te poetsen als ik de wc had onder gekotst. Zelfs toen ik in het ziekenhuis kwam met allergische reactie op AB had ik liever mijn moeder bij mij dan mijn vriend. Die toen trouwens niet eens een berichtje naar mijn moeder kon sturen hoe het überhaupt met mij ging. :\

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:18

Wat een heftige verhalen zeg. Het verbaasd me altijd hoe iets wat ooit zo fijn was, zo kan escaleren. Jammer is dat altijd.

Hier is mijn situatie ook helemaal uit de hand gelopen. Hij duwt me zo hard weg dat hij enorm gemeen is geworden en gisteren bij zijn ex was. En dan ook even een snapchat sturen dat hij in mijn woonplaats is, terwijl hij niet de moeite wilde nemen om het goed te eindigen door face to face te praten.. Soms.
Niemand uit onze omgeving snapt waar dit vandaan komt of had het aan zien komen. Hoelang duurt het voor dit gevoel slijt? _O-

Zelfs mijn ex van 4 jaar relatie heeft mij niet zo kunnen raken haha, blijft toch bijzonder altijd.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:21

Anoniem schreef:
Ik ben bij m'n pa thuis :) Kon namelijk niet eens opstaan zonder bijna om te vallen...
Klopt, maar aan de andere kant gaan m'n ex en ik erg goed nu (zelfs de goede kant op) maar dit is dan net te snel inderdaad :)

Verstandig van je! Mijn ervaring is dat te snel gaan heel benauwend kan werken en dat is zonde!

Hhilde: wat een rare reactie zeg.. Het is ook jouw keuze nu als je met anderen wil daten..

xJolien: lastig om te horen he.. Wat wil je er zelf in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:24

Hij belde vanmiddag wel heel lief om te vragen hoe het ging :) We hadden eigenlijk morgenavond afgesproken maar dat maar verplaatst naar vrijdag, ik voel mij nog niet in staat überhaupt m'n bed uit te komen, laat staan in de auto te stappen :')

He Inney dat is wel raar zeg... Hoe moeilijk ook, leven en laten leven. Ik vermoedt namelijk niet dat jij die uitleg/face to face afsluiting nog gaat krijgen :(:)

Missliszje dat is sowieso niet gezond, jij doet er echt goed aan bij hem weg te zijn. Wordt mij met elk bericht van jou alleen maar duidelijker :n

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:28

Nee maar het is gewoon frustrerend. Ik weet dat hij zichzelf voor de gek aan het houden is. Maar ik kan er niks mee. En ik weet ook dat ik dat niet meer moet willen. Hij heeft zich echt niet leuk gedragen.
Maar ik mis onze gesprekken nu al. Ook gewoon zonder relatie/fwb. Gewoon als vriendschap. Jammer dat dat niet meer mogelijk lijkt na zoiets!

Ah, dat is wel lief. Fijn dat het zo goed gaat! Lijkt me een fijn gevoel.

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 22:54

Jildau schreef:
Hilde wat een stomme jaloerse reactie. Terug sturen dat het jouw leven is en hij zich er niet mee moet bemoeien. Kom op zeg dat had hij moeten bedenken voordat hij het uitmaakte. Al zou je het elke dag met 3 doen.

:j Is ook zo. Hij is nog heel erg bezig met ons, terwijl hij het uitmaakte. Het zou makkelijker zijn als hij ook los gaat laten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 05:15

Gewoon even het contact op 0 Hilde. Dat komt later dan wel weer.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:47

Goed dat je, je niet gaat verlagen tot zijn niveau miss_lizje!
Zou inderdaad niet erom gaan smeken..

Lief dat hij je gebeld heeft Dreamer!

Dat is wel echt rot Inney..
Vind het nogal kinderachtig ook.

Als jij wilt daten moet je dat lekker zelf weten Hhilde :)
Hij heeft het uitgemaakt en jij mag doen wat je wilt..

Ik heb geen reactie van mijn ex gehad op het appje dat ik twijfelde of die vriendschap al een goed idee is.
Aan de ene kant ook niet echt verwacht, hij is niet zo'n apper en weet vaak niet wat hij in zulke situaties moet sturen.
Ik vind het jammer dat het zo maar even moet, maar had zondag echt het gevoel dat ik een stap terug had gedaan ipv voorwaarts.
Ik heb nog een opleiding die ik moet afronden en nog wat andere dingen.
Ga vanaf Oktober ook in therapie, dus denk dat het verstandig is nu..
Mocht ik over een paar maanden de vriendschap missen stuur ik hem een bericht.
Maar eerst mijn eigen ding maar eens doen.
De rest zie ik later wel..

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:57

Zo ff alles weer bijgelezen voor iedereen een dikke knuf

Wat fijn dreamer dat die heeft gebeld heel veel beterschap :(:)

Hhilden zou inderdaad makkelijker zijn als hij wat los laat !

Lieszje jammer dat hij niet heeft gereageerd op je appje . maar lekker eerst je eigen dingen doen en het allemaal op je af laten komen . En wie weet wat de toekomst brengt !

Kreeg gister nog een appje van me ex met de vraag of ik het nog wilden uit praten... heb heel duidelijk gezegt dat dit niet meer zou goed komen en ik ook geen behoefde had om t nog uit te praten zou alleen maar voor meer ruzie zorgen . Heb hem wel gezegt mocht er ooit iets zijn dat die altijd bij me terecht kan want geef wel nog veel om hem . Maar dat we nu onze eigen weg moeten gaan . Dat vond hij fijn om te horen en er mee eens dat we het moesten los laten . Maar toch heb ik t idee dat hij het heel moeilijk vind . Maargoed heel eerlijk ik ben opgelucht dat het hoge woord er uit is .

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:54

Niets wat echt te maken heeft met mn break up maar ik weet even niet waar ik het kwijt kan..
ik heb een vriend echt een goede vriend (kent mn ex en mn ex kent hem) die echt de wereld voor me over zou hebben en die je echt elk moment van de dag kan bellen, zo’n vriend, heeft gewoon een vriendin, maar sinds mn break up, noemt ie mij telkens schatje en lieffie stuurt elke dag dat ik zo prachtig en mooi ben en dat het zo slecht gaat met zn relatie..
ik ben niet geinteresseerd ik bedoel het is echt me maatje al een tijd en ik ben bang dat onze vriendschap eronder gaat lijden.. wilt niet afspreken alleen bij hem thuis (nooit geweest?) snap er niks van en weet even niet wat ik ermee moet :n op lieffie en schatje reageer ik niet en ik ga zeker niet naar zijn huis.
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 29-08-18 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:55

Sta er best van te kijken dat hij het nog wilt uitpraten biggirl, had ik niet verwacht!
Denk dat je goed gereageerd hebt :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:10

SavannahNx schreef:
Niets wat echt te maken heeft met mn break up maar ik weet even niet waar ik het kwijt kan..
ik heb een vriend echt een goede vriend (kent mn ex en mn ex kent hem) die echt de wereld voor me over zou hebben en die je echt elk moment van de dag kan bellen, zo’n vriend, heeft gewoon een vriendin, maar sinds mn break up, noemt ie mij telkens schatje en lieffie stuurt elke dag dat ik zo prachtig en mooi ben en dat het zo slecht gaat met zn relatie..
ik ben niet geinteresseerd ik bedoel het is echt me maatje al een tijd en ik ben bang dat onze vriendschap eronder gaat lijden.. wilt niet afspreken alleen bij hem thuis (nooit geweest?) snap er niks van en weet even niet wat ik ermee moet :n op lieffie en schatje reageer ik niet en ik ga zeker niet naar zijn huis.

Goed zo. Even afstand nemen idd. Dat via via gebeuren nu terwijl je nog aan het verwerken bent. Even niet, maar dat heb je zelf al heel goed door!

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:12

Ik denk dat dat verstandig is. Hoe goed kent je ex hem?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:22

Hhilde schreef:

We zaten met zn alle in de klas. Ze waren echt leuke maatjes samen. En mn vriend (ex dan) was op een gegeven moment ook niet meer zo blij hoe die naar mij ging doen op school beetje te close. Ze hebben toen ook ruzie gehad. Ik kwam met mn verhaal toen ook gewoon naar hem omdat het gewoon mn maat is maar blijkbaar ziet ie het als een “kans” zegt ook dat ie me leuker vind dan zn eigen vriendin. Dus heb net een duidelijk en lang bericht gestuurt dat ie echt de vriendschap verpest en dat als ik zijn vriendin was wel even heel hard achter mn oren zou krabben..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:22

Swah schreef:
SavannahNx schreef:

Goed zo. Even afstand nemen idd. Dat via via gebeuren nu terwijl je nog aan het verwerken bent. Even niet, maar dat heb je zelf al heel goed door!

Ja ik reageer nergens meer op vanaf nu.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:25

Klinkt idd als veel te ingewikkeld. Ook even helemaal niet op reageren.

Even op jezelf en vriendinnen focussen. :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:27

Precies.. wel jammer want ik zou me helemaal niet meer op mn gemak voelen in zijn buurt.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:31

Je bent nog jong meis. Bedoel ik goed. Echt even op jezelf focussen en zelf sterk worden. :) En bijkomen wat er is gebeurd. Er komen genoeg lieve mensen nog weer voorbij de rest van je leven. :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:46

Swah schreef:
Je bent nog jong meis. Bedoel ik goed. Echt even op jezelf focussen en zelf sterk worden. :) En bijkomen wat er is gebeurd. Er komen genoeg lieve mensen nog weer voorbij de rest van je leven. :)

Thanks voor je lieve bericht. Helemaal mee eens :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 23:10

En vrienden die zo op je jagen zijn geen vrienden. Wat een hond!

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 23:10

Lieszje schreef:
Sta er best van te kijken dat hij het nog wilt uitpraten biggirl, had ik niet verwacht!
Denk dat je goed gereageerd hebt :)

Stond er ook van de te kijken . denk ook dat hij niet had verwacht dat ik zo zou reageren want normaal praat ik alles uit en geef ik kansen maar dit keer niet (vond het wel heel erg moeilijk om het niet te doen ). merkte aan hem dat hij het niet zo leuk vond dat ik direct zei dat het geen nut meer heeft om het uit te praten . Maar goed dit is het beste en vind van me zelf dat ik netjes geweest ben tegen hem ook met het aangeven dat die wel altijd bij me terecht kan !

Savannah jeejtje meis wordt er allemaal niet makkelijker op dit , zoals swah schreef lekker eerst op je eigen focussen . Alles laten bezinken en gezellige dingen onder nemen met vriendinnen en zeker geen overhaaste beslissingen nemen ! Komt goed :(:)

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 23:46

SavannahNx schreef:
Hhilde schreef:

We zaten met zn alle in de klas. Ze waren echt leuke maatjes samen. En mn vriend (ex dan) was op een gegeven moment ook niet meer zo blij hoe die naar mij ging doen op school beetje te close. Ze hebben toen ook ruzie gehad. Ik kwam met mn verhaal toen ook gewoon naar hem omdat het gewoon mn maat is maar blijkbaar ziet ie het als een “kans” zegt ook dat ie me leuker vind dan zn eigen vriendin. Dus heb net een duidelijk en lang bericht gestuurt dat ie echt de vriendschap verpest en dat als ik zijn vriendin was wel even heel hard achter mn oren zou krabben..

Wauw... lekker type. Zo behandeld hij vrouwen blijkbaar dan, als hij wat beters ziet. Weet je zeker dat hij niet heeft zitten geinen met je ex en hij je daarom nu uitprobeert? Hoe dan ook: lekker afstand houden.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 23:53

Nee ze hebben echt ruzie gehad en elkaar geblokeerd enzo.. Ja heel naar..

Lieveli ik ga echt stuk om jou :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 00:11

LACH ME NIET UIT!

:')