Klopt, maar aan de andere kant gaan m'n ex en ik erg goed nu (zelfs de goede kant op) maar dit is dan net te snel inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Al die gezamenlijke vrienden zijn via hem of via jou?? Want dat maakt nogal een verschil en ja, je zal even door de zure appel heen moeten bijten maar gewoon door gaan. In de vriendengroep gewoon melden dat jullie niet samen verder gaan. Gewoon zo snel mogelijk bekend maken en reken er maar op dat jij en die rotknol alle schuld krijgen. Gewoon boven staan en niets van aan trekken.
Anoniem schreef:Ik ben bij m'n pa thuisKon namelijk niet eens opstaan zonder bijna om te vallen...
Klopt, maar aan de andere kant gaan m'n ex en ik erg goed nu (zelfs de goede kant op) maar dit is dan net te snel inderdaad
Jildau schreef:Hilde wat een stomme jaloerse reactie. Terug sturen dat het jouw leven is en hij zich er niet mee moet bemoeien. Kom op zeg dat had hij moeten bedenken voordat hij het uitmaakte. Al zou je het elke dag met 3 doen.
SavannahNx schreef:Niets wat echt te maken heeft met mn break up maar ik weet even niet waar ik het kwijt kan..
ik heb een vriend echt een goede vriend (kent mn ex en mn ex kent hem) die echt de wereld voor me over zou hebben en die je echt elk moment van de dag kan bellen, zo’n vriend, heeft gewoon een vriendin, maar sinds mn break up, noemt ie mij telkens schatje en lieffie stuurt elke dag dat ik zo prachtig en mooi ben en dat het zo slecht gaat met zn relatie..
ik ben niet geinteresseerd ik bedoel het is echt me maatje al een tijd en ik ben bang dat onze vriendschap eronder gaat lijden.. wilt niet afspreken alleen bij hem thuis (nooit geweest?) snap er niks van en weet even niet wat ik ermee moetop lieffie en schatje reageer ik niet en ik ga zeker niet naar zijn huis.
Hhilde schreef:Ik denk dat dat verstandig is. Hoe goed kent je ex hem?
Swah schreef:SavannahNx schreef:Niets wat echt te maken heeft met mn break up maar ik weet even niet waar ik het kwijt kan..
ik heb een vriend echt een goede vriend (kent mn ex en mn ex kent hem) die echt de wereld voor me over zou hebben en die je echt elk moment van de dag kan bellen, zo’n vriend, heeft gewoon een vriendin, maar sinds mn break up, noemt ie mij telkens schatje en lieffie stuurt elke dag dat ik zo prachtig en mooi ben en dat het zo slecht gaat met zn relatie..
ik ben niet geinteresseerd ik bedoel het is echt me maatje al een tijd en ik ben bang dat onze vriendschap eronder gaat lijden.. wilt niet afspreken alleen bij hem thuis (nooit geweest?) snap er niks van en weet even niet wat ik ermee moetop lieffie en schatje reageer ik niet en ik ga zeker niet naar zijn huis.
Goed zo. Even afstand nemen idd. Dat via via gebeuren nu terwijl je nog aan het verwerken bent. Even niet, maar dat heb je zelf al heel goed door!
Lieszje schreef:Sta er best van te kijken dat hij het nog wilt uitpraten biggirl, had ik niet verwacht!
Denk dat je goed gereageerd hebt
SavannahNx schreef:Hhilde schreef:Ik denk dat dat verstandig is. Hoe goed kent je ex hem?
We zaten met zn alle in de klas. Ze waren echt leuke maatjes samen. En mn vriend (ex dan) was op een gegeven moment ook niet meer zo blij hoe die naar mij ging doen op school beetje te close. Ze hebben toen ook ruzie gehad. Ik kwam met mn verhaal toen ook gewoon naar hem omdat het gewoon mn maat is maar blijkbaar ziet ie het als een “kans” zegt ook dat ie me leuker vind dan zn eigen vriendin. Dus heb net een duidelijk en lang bericht gestuurt dat ie echt de vriendschap verpest en dat als ik zijn vriendin was wel even heel hard achter mn oren zou krabben..