Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:04

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:05

Ik wilde bij Mango bestellen, maar als ik het dus goed begrijp moet je de verzendkosten voor het terugsturen zelf betalen? Dat vind ik altijd weer zo jammer :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:11

Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor mijn stage, het gaat om een bedrijf wat software ontwikkelt. De site oogt wat informeler en de mensen lijken in voor grapjes :D

Nu vraag ik me af of mijn outfit geschikt is; een donkergrijze skinny, een zwart shirt, zwarte loafers en een oversized zwart vest.

Ik wil er wel netjes uitzien, maar aangezien het me een wat informeler bedrijf lijkt en het natuurlijk ook om een wat creatiever bedrijf gaat, leek dit me wel aardig geschikt. Ik zou zelf misschien nog mijn recent gekochte kimono willen aandoen. Wat denken jullie? En neuspiercing uit? :+

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:18

Ik zou je neuspiercing uit laten als je van plan was dat de rest van je stage ook te doen, en anders gewoon aangeven dat dat eventueel een mogelijkheid is tijdens je sollicitatie.
En ik zou misschien eerder je kimono aantrekken, een oversized zwart vest klinkt wel erg laidback voor een sollicitatie. Veel succes in ieder geval! +:)+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:25

Thanks voor je snelle reactie :D ik had idd ook zelf bedacht om mijn piercing uit te laten, en te vragen of ze er eventueel problemen mee hebben als ik deze in heb.

En mijn zwarte oversized vest klinkt heel laidback ja haha! Maar is misschien ook eerder een kimono, hij is iig fijngebreid en heeft halve mouwen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:35

Ik zou je neuspiercing inlaten, aangezien deze bij jou hoort en je hem dus vaker zult dragen. Ik bedek mijn tattoages ook niet expres en tot nu toe geen problemen mee gehad. we leven in 2015 :) ik was voor stages sowieso 'minder serieus' dan voor een echt gesprek. Dom eigenlijk, maar toen was ik onwetend haha..

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:04

ik lees al een tijdje mee, maar wil nu toch even wat posten. :D

Vanmiddag super geslaagd!

Afbeelding
Dit colbertje bij de jensen. :)

Afbeelding
En dit vestje en hempje bij de sake store. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:07

Onderste hemdje is leuk! :)

elkee schreef:
Ik zou je neuspiercing inlaten, aangezien deze bij jou hoort en je hem dus vaker zult dragen. Ik bedek mijn tattoages ook niet expres en tot nu toe geen problemen mee gehad. we leven in 2015 :) ik was voor stages sowieso 'minder serieus' dan voor een echt gesprek. Dom eigenlijk, maar toen was ik onwetend haha..

Nouja, ik wil deze stageplek erg graag, en het gaat tussen mij en een klasgenootje. Stel dat die piercing nou nét hetgene is dat ze doet besluiten om mij niet aan te nemen, dan baal ik wel. En ik kan hem altijd nog indoen als achteraf blijkt dat het geen probleem is. Aan de andere kant denk ik dat het juist goed is om binnen zo'n - creatief - bedrijf te laten zien waar ik voor sta. Dus ik ben een beetje in tweestrijd :))

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:19

Ik zou hem inlaten, je kan altijd aangeven dat je hem eruit kan halen mocht het een probleem zijn. Ik ben het helemaal met Elke eens!

Vind je topje (?) en vestje leuk Fair! Staat je goed :)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:22

jaa het is een topje met spaghetti bandjes! :D Dankjewel

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:26

Jaaa, dat vestje heb ik ook. Hij is leuk he. :D De rest staat je ook goed!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:46

Lastig dilemma! Ik ga altijd uit van de "preutsheid" binnen een bedrijf. Ik zou dus geen tattoos of piercings laten zien. Afgezien van oorbellen die juist heel netjes kunnen staan. Tattoos heb ik niet dat scheelt. maar ik ben dan ook door m'n school truttig opgevoed

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 19:10

Afbeelding

Afbeelding

Dit komt eind van de week mijn kant op! Deels H&M deels Vero moda/ only. Heb geprobeerd wat van het zwart/witte af te stappen en iets meer kleur te bestellen. O:) helemaal met de zomer op komst!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 19:12

Ik vind de 6e echt heel mooi!

En idd, dat zwart witte, volgens mij is dat echt een algemeen probleem :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 19:13

Oh Macy leuke aankopen! Die wittige top linksboven, het mintgroene jasje en die zwarte met v-hals vind ik erg leuk!

Voor de sollicitatie zou ik persoonlijk neuspiercing uit en kimono aan inderdaad!

Fair: Dat vest met die streepjes is leuk!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 19:26

Leuke aankopen! :)) Die lichtgroene blazer heb ik in het lichtroze, zit heel fijn. Ik vond wel de mouwen nets iets te lang, maar dat vind ik met een blazer vaak ook juist wel leuk staan als je ze wat omslaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 20:22

Ik heb behoorlijk wat opzichtige tattoos op mijn armen, maar probeer ze voor sollicitatiegesprekken toch wel altijd soort-van te bedekken. Ik trek meestal gewoon een vestje aan en dan is er over het algemeen niks van te zien, maar als het warm is en ik stroop m'n mouwen even op dan is het wel zichtbaar en dan is het maar afwachten. Het hoort nou eenmaal bij mij, en op de werkvloer zal het ook wel eens gebeuren dat ze zichtbaar zijn..

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:05

Ik heb een nieuwe bikini, maar de meningen zijn er nogal over verdeeld, dus ben wel benieuwd wat jullie er van vinden!

Afbeelding

Afbeelding

Kleur komt het beste overeen met de foto van de hunkemoller zelf.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:30

Supertof Debbels!

En ja exactly Emma, het hoort bij mij - ook mijn aankomende tattoo op mijn arm, en de rest natuurlijk :D, maar ik weet dat mensen het niet altijd waarderen. En vindt mijn werkgever niks mis met tattoos of piercings, dan laat ik ze zien. Maar ik vind het zonde om mijn eigen ruiten in te gooien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:34

Ja t is altijd heel dubbel haha. Ik ga niet verbergen wie ik ben, maar op een sollicitatiegesprek wil je toch net over komen en voor sommige mensen zijn tattoos/piercings nou niet per se de definitie van net. Ik mocht in de supermarkt ook gewoon m'n tattoos zichtbaar hebben, terwijl ik ook bij veel informelere bedrijven gewerkt heb waar ik echt lange mouwen aan moest. Het verschilt zo...

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:34

Ik vind hem super gaaf Debbels! Lekker knal kleurtje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:52

Debbels, Macy en Fair, wat een super leuke aankopen allemaal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:58

Ik wil ook echt super graag shoppen, maar heb net een iPhone gekocht en 2 shirts en een broek en een tas, dus heb gewoon echt geen geld meer deze maand. Volgende maand ga ik een weekeindje weg + wil ik nieuwe schoenen kopen, dus dan is m'n geld ook alweer grotendeels op. Zwaar leven.. |( |( :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:58

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:10

Gave bikini! Denk wel dat ik hem zelf pas aan zou trekken als ik al poepie bruin ben. :))