Gelukkig maar dat je het leuk vind! Haha ja en met die make en bake pot schoot ik een beetje in de stress, want ik had dus al een andere ( met melk chocolade ) toen jouw bericht kwam over je allergie en ik had geen bon meer Maar het is allemaal goed gekomen! Vond dat touwhalstertje ook echt wat voor jou, maar ik zat wel te twijfelen over de kleur haha
Neverland
Geplaatst: 15-12-15 17:41
En dan nu de foto's!
Zo kwam het leuke pakketje aan
Opengemaakt
Kaartje ben ik vergeten te fotograferen grrr. Ik moest gaan puzzelen voor de hint. Laat ik nou net van puzzelen houden
Het resultaat
En dan was het tijd voor de cadeautjes
Ik heb super leuke dingen gekregen! Ben er hartstikke blij mee! De ketting en horloge heb ik nu al om. Thee ga ik vanavond proberen, het ruikt in ieder geval super! Bedankt lieve SS! Nu nog uitzoeken wie jij bent
Leuk, leuk leuk, wat is dit toch een tof project! Voel meteen weer die blije spanning van vorig jaar
Nayomie
Geplaatst: 15-12-15 19:11
Stamper schreef:
Dat kan als het goed is iedereen.
Klopt. Al weet ik niet of alle pakketjes in het overzicht komen te staan
Pikkepor
Geplaatst: 15-12-15 19:16
Jaa ook mijn pakketje is binnengekomen! De PostNL man reed mijn huis voorbij, dus ik dacht: ik zal wel langer moeten wachten. Maar het was toch voor mij
Dat issie. Dé doos. Ik had bezoek dus ik moest nog heel even geduld bewaren tot die wegwaren en toen kon ik!!
De hint. Een spiegeltje... Mijn vriend stond naast me, dus ik verdacht hem zelfs even van een slechte grap of een complot Ik denken, denken, denken. heel de doos leeggehaald. Want in dat spiegeltje zag ik echt alleen mezelf. Het kwartje viel nog niet echt.
Dan eerst de cadeautjes maar. Heel erg leuk, twee soorten losse thee (duitse verpakking; SS woont dichtbij de Duitse grens?!? ), een thee-ei in de vorm van een theepotje (verrry cute!) en een lekkere douchemousse
Toen tijdens het eten toch het topic maar eens geopend in de hoop een ingeving te krijgen. En toen stond daar de lijst van deelnemers. Thanks to Dott. En ik verdenk Thats_me van mijn SS te zijn! (spiegeltje, 'dat ben ik')
Echt super bedankt lieve SS, je hebt goed speurwerk gedaan
edit: sorry foto's ondersteboven. gevalletje van in-je-enthousiasme-je-telefoon-verkeerd-om