Uitgeslapen, gemend met pony, lang onder de douche gestaan, zomerkleding uit de kast en winterkleding in de kast gedaan, kleurplaat gemaakt, gekookt. Zo afwassen en een film kijken.
Sporten, boodschappen, wassen, naar het strand, uit eten en dan dwergpinguins kijken die elke avond naast mn huis 'thuis' komen van hun dagelijkse jacht. De dag kan erger
nts19
Geplaatst: 19-10-15 08:41
Paardjes gevoerd, huis schoon gemaakt en nu lekker bijkomen van een geweldig weekend
Vandaag eindelijk een dagje vrij na drukke, hectische dagen op mijn werk. Daarom kom ik nu eindelijk toe aan het herschrijven van mijn afstudeerproject.
Vanmiddag nog even naar de podoloog en boodschappen doen. Vanavond verder met mijn project.
Westhof
Geplaatst: 20-10-15 08:34
Bezig zijn voor mijn studie, begin van de middag naar stal en eind van de middag naar de Heineken Music Hall voor het concert van Fall Out Boy
nts19
Geplaatst: 20-10-15 16:57
Heel de dag gewerkt. Net paarden op de wei gezet en poepjes geschept en hooi klaar gelegd. Eten en daarna paarden op de paddock zetten en lekker serie kijken.
Dankzij ponylief de slobber uit mijn haar,nek en oor wassen
nts19
Geplaatst: 28-10-15 06:51
Zo me paardjes voeren, een collega/vriend ophalen om een dagje BHV cursus te volgen. Vanavond paardjes doen en lekker vroeg naar bed. 6 dagen in de week werken sloopt je