Tyrcanol schreef:indeed.
Het is goed met dr, ze blijft me stalken maar het zal me wat..
Echt waar, ik had haar tegemoet willen komen, maar nu niet meer
Bedankt allemaal!
Ik ben het helemaal met je eens, zeker nav het topic wat ze dan opent......vind dat absoluut niet chique van haar! Je hebt het gecheckt welke ze wilde en was zelfs nog bereid om evt tegemoet te komen. Ik zou nu ook het probleem terug leggen waar het hoort (bij haar dus). Zij heeft nu iets wat ze blijkbaar niet wilde............haar probleem lijkt me dat nu nadat ze zo lelijk heeft gedaan.
Een oor in....................ademen.................en direct het andere oor weer uit..........

......nu afwachten of ze er nog wat bij vindt en we nog van haar horen).
.......) Het is zo lang slecht geweest met het weer en hij haalt mijn halve tuin ongeveer leeg maar durfde het met de vorst niet aan................als het goed is komt hij as zondag de boel eruit halen..............jjjjeeeuuuuujjjjjjj dan kunnen wij weer verder met de rest van de planten en hopen we eind mei officieel met de aanleg van de nieuwe tuin te kunnen beginnen ............
Ik heb wel nog altijd als ik gebeld word door een onbekend nummer of zelfs nummers waarvan ik weet dat het niet mensen zijn die ik ken dat ik denk hmm... Dat zouden ook dat soort mensen kunnen zijn. Was echt niet zo'n prettige ervaring, vooral omdat ik zo jong was en ook niet echt zeker wist waar hij het nou over had tot de opmerkingen echt te ver gingen.
(voor hetzelfde geld zou een ander meisje er wel in getrapt zijn!)