Aiden vind ik ook leuk en valt voor mij ook in een andere categorie
Aranel
Geplaatst: 01-04-14 17:39
Oh dat scheelt alweer Beetje jammer alleen dat mijn vriend meer van de Jan/Kees/Piet- achtige namen is
Killyenn
Geplaatst: 01-04-14 17:49
Aiden/Aidan is Schots/Iers en een 'oudere' naam dan Jayden
Urielle
Geplaatst: 01-04-14 19:01
Bon_charmeur schreef:
ik had de naam diony (djoonie) voor mijn aanstaande zoon ,.. Maar nu weet ikhet niet meer ben aan het twijfelen! Vind jayden en jayroy ook leukk hellupppp
Sorry, hoog goudenkettinggehalte Alle drie een nee voor mij.
Aiden vind ik wel net wat minder gouden ketting dan Jayden
xMell
Geplaatst: 01-04-14 21:48
Ik weet niet waarom, maar ik vindt Aiden een meisjes naam Wel een erg leuke naam trouwens.
Dionny vind ik 10 keer niets, haha.
Bon_charmeur
Geplaatst: 01-04-14 21:48
Aiden is indd een leuke naam, AVI en Milan vind ik ook nog wel leuk! Aiden even bij mijn lijstje op gezet ik ben opzich niet zo van de nederlandse namen of hij moet al echt sprekend zijn ikzelf heet wiandra
xMell
Geplaatst: 01-04-14 21:50
Wiandra, heb ik nog nooit gehoord, haha! Apart. Hoe zijn je ouders op die naam gekomen, als ik vragen mag?
Ik ben ook niet heel erg van de Nederlandse namen, maar vind Sophie en Sarah wel erg mooie namen.
Ja haha helaas is hij er niet meer had zijn hulp goed kunnen gebruiken
xMell
Geplaatst: 01-04-14 22:03
Sorry
Ach, jij zal vast ook wel wat inspiratie hebben? Wil je graag dat er een betekenis achter de namen zit? Of vindt je een naam die je tegenkomt op het internet ook leuk? :p
De vader heeft het vanaf dag een laten afweten, mijn huidige vriend is meer van het vernoemen naar de opa enz ( Friese man) en dus ook Friese namen dus daar gaan we het echt niet overeens worden haha
xMell
Geplaatst: 01-04-14 22:22
Oh dat is bale. Gelukkig staat je vriend er wel voor open. Lastig dat jullie beide een verschillende smaak hebben qua namen..
Ik kan honderden namen opnoemen, maar denk dat dat geen zin gaat hebben, hahaha. Ik wens je in ieder geval heeeel veel succes met het bedenken van de naam! Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit gaat komen
Tussen jouw en zijn smaak zit ook wel een wereld van verschil. ...
Bon_charmeur
Geplaatst: 01-04-14 22:34
benangelique schreef:
Tussen jouw en zijn smaak zit ook wel een wereld van verschil. ...
Nogal ja maar ik ben erg flexibel ik noem alleen mijn zoon geen bauke of auke of hidde. Ofzo ik ben op en top Groninger ook haha
Lowara
Geplaatst: 01-04-14 22:34
Hier was van de week mijn nieuwbakken neefje op bezoek, Scott Liam. Superleuke naam, vooral straks voor een leuke tiener, maar ben erachter dat bij een miniatuur hummetje het heel raar 'praat' om hem Scott te noemen baby's en de naam Scott past niet samen in mijn gedachtengang geloof ik
Saskia9
Geplaatst: 01-04-14 22:37
Daarnabij zou ik een man waar je zo kort nog een relatie mee hebt,en die dus niet de vader is van je kind.. niet in zulke erge mate mee laten beslissen Voor je het weet is de relatie over en zit je met een naam die eigenlijk niet 100 % jouw keuze was.. Maar ik bemoei me er mee hihi sorry... maar tevaak fout zien gaan zo. Denk er goed over na,kijk op veel sites,maak lijstjes,streep namen weer weg en op een gegeven moment zal je zien dat een richting krijgt van een bepaalde smaak. Daar kun je weer verder vanaf denken! Succes!