Isegrim wat fijndat je nu zoveel kunt betekenen voor zijn vrouw. Ik hoop zij ook voor jou.
Geen brief terug en ik word ongeduldig, misschien toch nog iemand aanschrijven dan blijkbaar heb ik tijd genoeg over
Targaryen
Geplaatst: 18-11-13 23:49
Anoniem schreef:
hoe heet de docu precies? ga 'm ook kijken!
Inside Death Row.
Isegrim
Geplaatst: 18-11-13 23:51
Mijn laatste blog zal overigens niet mijn laatste blog zijn hoor (als je begrijpt wat ik bedoel ). Ik heb genoeg materiaal om nog eventjes door te gaan.
@isegrim: Heel bijzonder nog steeds hoe je hierin staat, heel sterk! Bewondering hoor. Ook ik vragen en eerlijk is eerlijk zou het niet erg vinden als ze in het topic staan. Het verhaal van jou en Jamie en jullie bijzondere band is voor mij en ik denk voor velen toch een inspiratie geweest.
Ik kreeg overigens een mail van wap, ze gaan uitzoeken of er iets is mis gegaan met mijn mails, super misschien binnenkort toch nog reactes erbij; -)
Nimber
Geplaatst: 19-11-13 06:51
Van mij mag t ook in t topic. Gister op ID nog een zaak gezien van iemand die vrij kwam van DR nadat zijn nieuwe advocaat er achter kwam dat de politie iemand 2500 dollar had betaald voor een valse getuigenis. Die man bleek echt onschuldig.
Risje fijn dat ze gaan uitzoeken hoe of wat
Goof
Geplaatst: 19-11-13 10:20
Isegrim schreef:
Je mag je vragen ook nu wel stellen hoor. Maar misschien beter via PB, voordat ik het topic kaap.
Ik denk dat iedereen heel veel vragen heeft en dat niemand bezwaar heeft tegen jouw kaping van het topic
Nanda
Geplaatst: 19-11-13 10:24
Goof schreef:
Isegrim schreef:
Je mag je vragen ook nu wel stellen hoor. Maar misschien beter via PB, voordat ik het topic kaap.
Ik denk dat iedereen heel veel vragen heeft en dat niemand bezwaar heeft tegen jouw kaping van het topic
+1
Rianne11_42
Geplaatst: 19-11-13 10:31
Ik vind het ook niet erg als ze hier gesteld worden, hoor!
Zouden er misschien mensen uit dit topic in december een kerstkaartje willen sturen naar één van mijn pen pals? Ik wil er dan natuurlijk ook eentje naar die van jou sturen!
Gewoon in het topic plaatsen hoor Isegrim! Wat fijn om te lezen dat je de vrouw van Jamie zo tot steun kunt zijn, ik vind je echt heel sterk.
Gisteren uit eten geweest met collega's en ex collega's. Die ex collega's werkten hier nog toen ik schreef met B, dus die moesten ook even informeren hoe het met hem gaat. Zo leuk! Ik begin ook wat ongeduldig te worden, hopelijk eind deze week post terug
Als je hem medio dec stuurt (rond de 15e ofzo) heeft ie hem denk ik mooi op tijd
djuulsie
Geplaatst: 19-11-13 12:29
Ik probeer op uitzending gemist Inside Deathrow te kijken, moet je er voor betalen!!!
Okee Rianne! Zal t doen
fourseasons
djuulsie schreef:
Ik probeer op uitzending gemist Inside Deathrow te kijken, moet je er voor betalen!!!
Op youtube kun je hem gratis kijken, is wel zonder ondertiteling
Nanda
Isegrim,
Ik heb een heleboel vragen: Voel je vooral niet verplicht om ze te beantwoorden. Als je dat niet wilt. Ook prima.
*Ik benieuwd hoe het met jou gaat, maar ook met Jeroen en je vader. Hoe hebben zij het hele gebeuren ervaren? Last van nachtmerries? *Begrijp ik het goed dat Jamie pas op dinsdagmiddag vervoerd is naar huntsville? Ik ben benieuwd wat hij van zijn laaste 40 mile/ reis vond. *In je blog schreef je dat een chapman bij de executie zijn been vasthield. Eerder schreef je dat cathy cox zijn spiritueel begeleider was. Uit je blog begreep ik dat cathy wel aanwezig was. Waarom hield zijn niet zijn been vast? *Hoe is Jamie bij de gurney gekomen. Met zijn looprek? * Na zijn dood is jamie overgebracht naar een kapel waar jullie Jamie nog gezien hebben. Zijn er na zijn dood nog foto's gemaakt als bewijsmateriaal ( bijv van zijn knieen)? ( uiteraard na toestemming van zijn vrouw). * Uit de blog begreep ik dat Jamie toch wel verliefd op jou was. In je laasste telefoongesprekken gingen de I love you's toch wel een beetje heen en weer. Hadden zijn vrouw en jeroen daar geen moeite mee? * nog geen last van lichten die onverwachts aan of uit gaan