Maar goed, ik ga er niet moeilijk over doen. Dat is t me ook weer niet waard hahaha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mirjamsel schreef:Bij de supermarkt hier in de buurt is een periode geweest dat het fruit en de groenten erg slecht waren.. Veel rotte producten in de schappen enz. dus ik dacht, ik dien een klacht in. Groenten en fruit moeten gewoon goed gecontroleerd worden, vind ik! Krijg ik als reactie: "ons personeel (weekendkrachten) gooit achter veel met de producten. Daarom is de kwaliteit wat minder!" Ehm... Zeg je daar als manager zijnde niks van dan??
Optiwolk schreef:Ik heb het eens gehad (heb het wss hier al eens verteld), ik ging op maandagochtend of dinsdagochtend om hondenvoer.
Die week was 't voer in actie, van 45,- naar 38,- dus 20% korting. Ofzoiets.
Kom ik aan de kassa 'dat is dan 45.- aub".
Leg ik uit dat er in het schap staat dat er korting is deze week en ik dat graag gecontroleerd wil hebben.
Heeft ze iemand anders laten gaan kijken (ik had gelijk), en dat gelijk gecorrigeerd in't systeem.
De actiekaartjes hingen wel al uit maar het zat dus nog niet in het kassasysteem.
Daar kan de cassière niet aan doen.
(Al was het wel wat stom want ik wou vlugvlug om hondenvoer gaan en het heeft me dus om die reden toch 30min gekost)
Bandaloe schreef:Laatst had ik een mooie. Ik werk in een supermarkt en er kwam een man vragen waar kwark ligt. Dus met meneer meegelopen. Daar vroeg hij aan mij welke kwark hij nodig had (uhh hoe moet ik dat weten?). Dus vertelt dat wij magere en volle kwark hadden. Meneer belde zijn zus, want die wist wel welke kwark hij nodig had. Toen hij haar dus aan de lijn had wou hij de telefoon aan mij geven zodat ik aan zijn zus (via de telefoon!) kon vragen welke kwark hij nodig had. Dus heb meneer verteld dat hij dat toch ook zelf aan zijn zus kon vragen. Dat kwam niet helemaal binnen, want hij bleef volhouden dat ik moest het maar aan zijn zus vragen?? Uiteindelijk viel schijnbaar het kwartje dat hij het ook zelf aan zijn zus kon vragen haha. Rare vent..
YellowGray schreef:Er kwamen ook héél vaak mensen die iets wilden terugbrengen en dan geen bonnetje meer hadden of te laat waren met terugbrengen (je hebt 30 dagen de tijd, lijkt mij genoeg maarja). Eén keer was een man zo boos dat hij bij de informatiebalie stond te schreeuwen en te tieren en uiteindelijk vroeg om een schaar. Mijn collega dacht echt, neee, wat gaat hij daarmee doen?! Maar hij geeft hem heel voorzichtig een schaar en vraagt wat hij gaat doen, knipt ie er alleen maar zijn klantenkaart mee door en vertrok
YellowGray schreef:Ook een keer dat er een stel binnenkwam om 5 voor 9 (net voor sluitingstijd dus). Nou, uiteraard prima, maar ze wilden even uitgebreid gaan kijken bij het sanitair en even een complete badkamer gaan bestellen. Ze hadden ook nog geen duidelijk idee wat ze wilden, en dat zou dan toch wel minstens een halfuur gaan duren en dan moest er nog besteld worden. We hebben hen vriendelijk verzocht om toch een andere keer terug te komen omdat de winkel ging sluiten, maar dat ze uiteraard nog wel even mochten rondkijken zodat ze alvast een idee hadden. Nou dat kon natuurlijk écht niet! Zij waren klant en zij waren er nu op tijd dus wij moesten maar even onbetaald hen gaan helpen met hun badkamer. Niet gedaan uiteraard, maarja, die kwamen duidelijk dus ook niet meer terug.
chelle_dora schreef:Wij lieten om 6 uur ook geen mensen meer binnen maar de mensen die in de winkel waren konden en mochten nog gewoon verder winkelen. Scheelde dan wel dat we wel altijd goed bemand in de winkel stonden juist omdat er eerder al een overval was geweest.
Om 6 uur (of 9 uur doordeweeks) ging dus wel de deur om naar binnen te gaan dicht, maar de klanten die er waren deden we ook niet als een idioot naar de kassa pushen.