Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Zo jullie zijn grof
Het zou mij gaan om het feit dat moeders dit doet... Niet om de zeik zelf..bedoel, t is maar pis. Voortuin of niet..honden en katten pissen ook overal tegenaan hier..
Schuur_ schreef:Ik heb een stuk van mijn duim er af geschaafd met de kaasschaaf![]()
En ik moet zo verdwijnen wwnt de poetshulp komt. Lieve vrouw maar een oudere dame en ze staat liever een uur te kletsen dan te poetsen zeg maar.
Nyaleti schreef:Polarize schreef:Literatuurlijst is binnen...16 boeken, waarvan een aantal alleen maar 2e hands vekrijgbaar en de goedkoopste is 40 euro
Heb afgelopen jaar ook maar één boek regelmatig gepakt, dus ze zoeken het maar uit
![]()
Wat zou de totaal prijs zijn?
Polarize schreef:De duurste (100 euro) heb ik al, want die heb je elk jaar nodig, en nog eentje van 50 euro die ik ook het eerste jaar nodig had...
Ik denk al met al richting de 700 euro
Het is deels aanbevolen literatuur, maar afgelopen schooljaar waren het juist de boeken die niet verplicht waren waar ik toch af en toe naar greep
En eigenlijk mag ik niet klagen want mijn ouders betalen alles
Polarize schreef:Ja nee ik denk niet dat jij bij bedrijfskunde het boek "developing story ideas" of "identiteitontwikkeljng en leerlingbegeleiding" had
Shenavallie schreef:Polarize schreef:De duurste (100 euro) heb ik al, want die heb je elk jaar nodig, en nog eentje van 50 euro die ik ook het eerste jaar nodig had...
Ik denk al met al richting de 700 euro
Het is deels aanbevolen literatuur, maar afgelopen schooljaar waren het juist de boeken die niet verplicht waren waar ik toch af en toe naar greep
En eigenlijk mag ik niet klagen want mijn ouders betalen alles
Zouden bepaalde boeken misschien via de (school)bibliotheek te lenen of ter inzage zijn?