Picopico schreef:Dat ik het gevoel heb dat de vriendschap met mijn beste vriendin die ik al 15 jaar ken ten einde aan het lopen is. Heel erg stom
Oh wat ontzettend jammer zeg.

Is er niets wat je kan doen om dat te voorkomen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Mensen die hun hele dag op FB zetten. Dus wat ze gaan doen, naar welke winkels ze gaan enz...
Ze vermelden nog net niet de kleur van hun onderbroek.
Bellatrix schreef:Polarize schreef:Stom, we moeten vandaag helpen bij het introkamp van de eerste jaars, we zouden het bos in en beeldende theater doen, maar er staan echt dikke stortbuien op de planning
Oh daar zou ik ook niet blij van worden.
Polarize schreef:Ik had de wind zo keihard in mn smoel dat ik zelfs vol gas met mn scooter mijn snelheid terug zag lopendat ding was aan het vechten voor zn leven
Koper schreef:Polarize schreef:Ik had de wind zo keihard in mn smoel dat ik zelfs vol gas met mn scooter mijn snelheid terug zag lopendat ding was aan het vechten voor zn leven
Heb je 't droog gehouden? En zijn het lieve eerstejaarsjes?
.
Koper schreef:Polarize schreef:Ik had de wind zo keihard in mn smoel dat ik zelfs vol gas met mn scooter mijn snelheid terug zag lopendat ding was aan het vechten voor zn leven
Heb je 't droog gehouden? En zijn het lieve eerstejaarsjes?
Mijn buurmeisje en haar nu nog vriendje zijn het aan het uitmaken. Luidkeels. Pal onder mijn balkon. Gelukkig schreeuwt hij heel hard dat ze nu zijn spullen moet pakken en dat hij dan weggaat, ik hoop dat hij woord houdt en dat dat stomme jong ook niet meer terugkomt.
Polarize schreef:De eerstejaars waren schatjes, maar ik vroeg me wel af hoe ik vorig jaar dat kamp heb overleefd, want ik was al kapot van één dag