Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PotjeMayo schreef:Dit!! Of de spiraal. ' mocht ... niet helpen kan je dat altijd nog overwegen '
Ja oke maar ik heb al duidelijk gezegd dat ik dat niet wil... en ik wil niet meer elke maand een week lang depressief zijn. Waar dat vandaan komt onderzoeken ze niet. Alsof het allemaal maar snel moet. Tijdelijke oplossingen i.p.v het aan te pakken lijkt het wel. Blegh
Marcella schreef:Zebrastreep schreef:Qua prijs wel , wachtlijst valt tegen
Die is hier nog erger naar wat ik zie. Gemiddeld 1000 tot 1500 reacties op een woning.![]()
Eindig nog steeds ergens op plekje 300/400 en gok dat het nog wel minimaal 4/5 jaar gaat duren.
MyWishMax schreef:echt? Dan kan ik zowat alles weggooien uit de koelkast. En de vergoeding is niet eens de helft daarvan. Had echt net ervoor boodschappen gedaan en dat geld is dus op.
Mijn vriezergedeelte van de koelkast voelde na die 4 uur al erg ontdooid. Heb hem 1 keer opengedaan om cookpack er terug in te stoppen zodat die iig weer mee zou bevriezen als het ooit weer aan ging.
MyWishMax schreef:echt? Dan kan ik zowat alles weggooien uit de koelkast. En de vergoeding is niet eens de helft daarvan. Had echt net ervoor boodschappen gedaan en dat geld is dus op.
Mijn vriezergedeelte van de koelkast voelde na die 4 uur al erg ontdooid. Heb hem 1 keer opengedaan om cookpack er terug in te stoppen zodat die iig weer mee zou bevriezen als het ooit weer aan ging.
Kana schreef:Een week lang lopen sleutelen aan een nieuw CV en een brief en ben niet eens uitgenodigd voor een gesprek.