Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Hierdoor ben ik nog blijer, mijn souveniertje uit Hongarijezijn nu aan het wachten bij de gate om weer naar Nederland te gaan
![]()
[ Afbeelding ]
Shenavallie schreef:Rennie89 schreef:Hierdoor ben ik nog blijer, mijn souveniertje uit Hongarijezijn nu aan het wachten bij de gate om weer naar Nederland te gaan
![]()
[ Afbeelding ]
Dat wachten is op deze manier niet vervelend! Wat een ontzettend lief bekkie!![]()
![]()
![]()
Rennie89 schreef:Wat een knapperd! Veel geluk samenHierdoor ben ik nog blijer, mijn souveniertje uit Hongarijezijn nu aan het wachten bij de gate om weer naar Nederland te gaan
![]()
Afbeelding ]
denisesilver schreef:Ik kan ook echt niet wachten tot deze uitkomtDe animatie in The Witcher 4. Echt zo goed! De kledij is ook heel mooi!
Siggislief schreef:hagelslag schreef:Iris die nu weer zonder verband staat![]()
En hopelijk blijft dit ook zo!!
Ze houd wel lang vol met het weg knagen van der wond op der been.
Ga voor je mee duimen dat ze het nu met rust laat!
c_alsemgeest schreef:Blij, koud maar voldaan
Vandaag met het bedrijf/youtube kanaal van mijn man weer een goede doelen (dit jaar ouderen fonds) kerstmarkt gedaan, en weer veel opgehaald voor het goede doel.
Ze zijn nu nog met een 24uurs stream bezig en we hopen het bedrag van vorig jaar weer te overtreffen... voor nu gaan we de goede kant op
MarlindeRooz schreef:Gezellig met een vriendin + teckel naar de kerstmarkt geweest. Teckel heeft zich PERFECT gedragen. Kreeg overal complimenten over hoe rustig hij was.
c_alsemgeest schreef:Blij, koud maar voldaan
Vandaag met het bedrijf/youtube kanaal van mijn man weer een goede doelen (dit jaar ouderen fonds) kerstmarkt gedaan, en weer veel opgehaald voor het goede doel.
Ze zijn nu nog met een 24uurs stream bezig en we hopen het bedrag van vorig jaar weer te overtreffen... voor nu gaan we de goede kant op
Rennie89 schreef:Ben nu aangekomen bij m’n ouders met Nala, ze is gewoon al aan het spelen, eten drinken en spinnenzo nog naar mijn huis.
[ Afbeelding ]
Ga m’n handen vol hebben aan haar denk ik haha
Maar dit geeft je toch een glimlach op je gezicht joh, een kat die zo makkelijk aanpast
c_alsemgeest schreef:Ik mag denk ik de link hier niet delen, maar voor de liefhebbers kan ik het per pb sturen.
Het behaalde bedrag van vorig jaar voor het goede doel van de voedselbank was 53.000
Dit jaar doen we het vooral het ouderen fonds.
Het bedrijf is een leerbedrijf met trainingen, cursussen e.d. op gebied van traden en investeren.