Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Weet iemand van jullie hoe vinted omgaat met feestdagen? Verkoper heeft 5 werkdagen, maar als er 1e kerstdag s avonds laat iets gekocht is en het kan pas 2 januari verzonden worden? Qua officiële werkdagen moet dat kunnen, maar ik ben bang dat vinted feestdagen niet meeneemt in de automatische afhandeling
Appeltje00 schreef:Deed vroeger vaak schone doosjes die we nog hadden en vuilniszakken. Heb nu, heel fout, zakjes bij Aliexpress gekocht. Het was zoveel werk om elke keer die vuilniszakken te knippen en zo. Dit oogt ook netter vind ik, maar ontvangen maakt me niet uit. Als het maar schoon is en geen oude kruimels inzitten.
Dit pareltje ontvangen. €1,50 van cashmere Burberry. Zou een vlek in zitten, maar je moet wel goed kijken wil je die zien. Prima!
[ [url=m/VzRqqV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er komen dus een aantal dingen mijn kant op nu.

. Ik heb deze in het beige, zo lekker warm en zacht! 

kaarten zitten in toploader die ook nog verpakt is in folie dus daar ga je nooit doorheen kunnen knippen
Rennie89 schreef:Ben ik de enige die dingen echt superstrak inpak?
[ [url=m/diJqXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik pak al mijn kaarten die ik verkoop zo in, en de kaarten zitten er zo in
[ [url=m/qca2vp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus extra veilig, maar heb wel eens gehad dat mensen zeggen veeeeel te strak maar je kan gewoon in de bovenkant knippen omdat het vastgeplakt zit op het karton, ik stuur hun ook altijd de foto’s van hoe het verpakt is en beveiligd iskaarten zitten in toploader die ook nog verpakt is in folie dus daar ga je nooit doorheen kunnen knippen