Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 17:58

Van het budget van de extra kan nog steeds een 2de boek gekocht worden, toch? Dat zal dan waarschijnlijk geen nieuw boek zijn, en dat is dan iets waar een lootje dan voor moet open staan natuurlijk.

Ik doe waarschijnlijk hoe dan ook mee hoor haha, maar het maakt de drempel waarschijnlijk lager, waardoor w misschien een groter groepje bijeen krijgen :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-25 23:23

Met een beetje geluk kun je ook bij een kruidvat of boekenvoordeel iets nieuws onder de 10 euro vinden wat past.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 09:25

LWDaisy schreef:
Van het budget van de extra kan nog steeds een 2de boek gekocht worden, toch? Dat zal dan waarschijnlijk geen nieuw boek zijn, en dat is dan iets waar een lootje dan voor moet open staan natuurlijk.

Ik doe waarschijnlijk hoe dan ook mee hoor haha, maar het maakt de drempel waarschijnlijk lager, waardoor w misschien een groter groepje bijeen krijgen :D

Ja tweedehands boek kan inderdaad ook. Maar ik vind 10 euro helemaal prima. Dan kom je met een nieuw boek en verzendkosten ergens tussen de 30 en 40 euro uit.

Mijn verlanglijstje wat boeken betreft: https://1drv.ms/w/c/3f6a598bb02d68b9/Eb ... l5zi14_uVA
Wel graag even afstemmen met ynskek die voor mij de adventkalender maakt en ook deze lijst gebruikt.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 09:56

Qua budget maakt het mij niet zoveel uit. Vind het zelf wel leuk om wat meer te kunnen spenderen. Ik vind t shoppen gewoon te leuk en kan nooit kiezen haha. Als de meerderheid een lager budget wil doen ga ik daar in mee uiteraard.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 09:56

Ik doe ook deze keer niet mee maar wens jullie weer veel plezier!

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 18:48

Ik doe ook niet mee deze keer, eerst maar eens een keer door wat boeken heen komen haha :')

Afbeelding
Ik ben inmiddels in Denemarken (en nu Zweden) begonnen aan mijn eerste GSBS boek <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 19:06

Ik twijfel nog even. Ik krijg in december ook genoeg boeken maar vind mee doen vaak wel leuk. Nu even puzzelen qua tijd

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 19:58

Detroit schreef:
Qua budget maakt het mij niet zoveel uit. Vind het zelf wel leuk om wat meer te kunnen spenderen. Ik vind t shoppen gewoon te leuk en kan nooit kiezen haha. Als de meerderheid een lager budget wil doen ga ik daar in mee uiteraard.

haha, ook mijn probleem.... Koop je van alles en als je het dan optelt denk je ach... Heeft mijn lootje geluk dit keer {:}

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-25 20:49

Budget aanpassen naar €10-€15? Doen er dan weer meer mensen mee? :D

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 20:55

Ik doe sowieso mee :D

Ik ga deze week mijn Goodreads even opschonen en aanvullen, zal hem dan hier ook weer delen :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 06:55

Marjo schreef:

Yes, met een kleinere editie doe ik ook weer mee :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 07:41

De zaadjes doen het trouwens top! :D
Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 07:48

Ik zie in ieder geval zonnebloem en mariadistel <3
En phacelia denk ik.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-25 13:48

Cynn schreef:
Marjo schreef:

Yes, met een kleinere editie doe ik ook weer mee :D

Elke extra deelnemer is leuk :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-25 13:49

Marjo schreef:
GSBS Herfsteditie 2025

Herfst! Ook wel, pumpkinseason *pum* of spooky season }:) of cosy season :9k of nouja, wat je leuk vindt :D

• Aanmelden
    • Via PB bij Marjo inclusief:
      • Boktnaam & e-mailadres
      • Eventuele uitsluitingen van bepaalde lootjes die je al eerder hebt gehad
    • Vóór 10 augustus 2025
    • Na PB ook in het topic even aanmelden met wat tops en flops
  • Afspraken
    • Inhoud van het pakket:
      • Eén nieuw boek
      • Cadeautjes twv €10-€15 (hier mag ook een tweede boek van gekocht worden)
      • Hint om te raden wie jij bent
    • Verzenden:
      • Tussen 21 september en 3 oktober

Citaat:
Aanmeldingen
  • Daihyo
  • Biebz
  • Marjo
  • Detroit
  • LWDaisy
  • DWitzel

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 13:20

Heb mezelf ook weer aangemeld en zal even opnieuw wat over mezelf vertellen :Y)

Mijn naam is Cynthia, 31 jaar en ik woon in Swifterbant samen met mijn vriend Gilian en poezels Misty & Ciri. In het dagelijks leven werk ik sinds kort als administratief medewerker bij een arbeidsdeskundig adviesbureau in Zwolle en ik fotografeer nog wel eens paardensport evenementen.

Ik ben een echte thee fanaat, peer, kaneel, caramel, rooibos smaken zijn favoriet. Ben ook een behoorlijke koukleum, dus warme sokken (maat 37) zullen het ook altijd goed doen en oversized slaap T-shirts van bvb Primark met Disney/Harry Potter/Star Wars/Lord of the Rings opdrukken vind ik fantastisch <3
Snoepgoed, doe maar liever niet..

Ik lees graag in het Engels. Fantasy is mijn favoriete genre (Romantasy, High/Epic/Cosy fantasy, het maakt allemaal niet uit. ;) ), Cosy crime mysteries pak ik er ook heel graag bij en sinds mijn laatste adventkalender ben ik helemaal gek op boeken van Kristin Hannah! Daar heb ik er nog meerdere van op mijn wishlist staan maar ben ook zeker op zoek naar vergelijkbare auteurs.

Aangezien ik nog behoorlijk wat ongelezen boeken in mijn kast heb staan (boeken lezen en boeken kopen zijn twee verschillende hobby's :') ) wil ik mijn Santa vragen het extra budget niet aan een tweede boek te besteden. Ik vind 1 echt genoeg haha.
Ben stiekem ook erg op zoek naar meer standalone verhalen in mijn kast.. hint :j
Ik ben gek op series, maar ik merk dat ik er niet teveel tegelijkertijd kan volgen dus ook graag eerst een paar lopende series nog uitlees voor ik weer aan wat nieuws ga beginnen. Heb ook nog genoeg deel 1 boeken in mijn kast staan, maar standalones voor tussen de series door heb ik eigenlijk te weinig.

Mijn Santa mag me uiteraard gerust alles vragen, en ik blijf braaf van mijn GoodReads bokt lijst af (aangemaakt voor het adventkalender topic maar ook voor deze :D
Hier houd ik ook bij wat ik al fysiek in de kast heb staan om te lezen/al heb gelezen. Boeken die ik weg heb gedaan, mijn eigen wishlist.. etc.
Houd er rekening mee dat ik ook meedoe aan de 12 dagen versie van de adventkalender, dus graag overleggen met bokker jenne over wat zij al tot nu toe heeft aangeschaft voor mijn kalender/wat haar plannen zijn. Zonde voor jullie beide als er iets dubbel wordt aangekocht.
Zie hier https://www.goodreads.com/cynn3rose

EDIT: ik heb trouwens geen bezwaar tegen tweedehands boeken in goede staat. Soms kom je echt voor een leuke prijs een pareltje tegen via Vinted nog in nieuwstaat, dus doe ermee wat je wil :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 13:25

Ik twijfel nog even verder :evaw: Ik vind meedoen erg leuk maar doe natuurlijk ook al mee aan de Bookish en de 12 days of Bookmas...

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 08:55

Ik ben Bianca, 32 jaar en woon samen met mijn vriend en 2 katten :) Het pakket komt mooi vlak voor mijn verjaardag binnen :D voelt gelijk als vervroegd verjaardagskado(16 okt) :p

Ik lees ontzettend graag Engels, maar ook Nederlands is prima!

Verder houd ik vooral van fantasy en spanning/misdaad/thriller boeken. Maar ook een roman lees ik zo af en toe graag.

Op dit moment ben ik The rebel witch aan het lezen.

Verder is een evt 2ehandsboek altijd welkom!

Dit is als het goed is de link naar mijn Goodreads:

https://www.goodreads.com/friend/i?invi ... M0OGE0NDQz

Mijn verlanglijstje wordt nog aangevuld :)
En vragen mag altijd via lootje trekken als het zover is!

Verder valt er volgens mij ook genoeg informatie uit dit topic te halen. En ik houd van de herfst! Lekker cozy onder een dekentje, warme choco, goed boek <3

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-25 09:06

Je link naar GoodReads werkt niet Biebz!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-25 09:06

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-25 09:14

Yes!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 09:11

Waren er nog meer aanmeldingen ontvangen of hebben we weer een gezellig klein groepje? :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-25 09:12

Nee, jouw aanmelding was de laatste! Ik was gisteren érg druk dus ik ga vandaag de lootjes verdelen *\o/*

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 09:43

Oh daar ging het me niet om hoor, dat verdelen komt vast goed. :D Was gewoon benieuwd of er toch nog meer bij waren gekomen.

Heb mijn bokt wishlist op GoodReads ook wat meer aangevuld met standalone boeken, heb inmiddels een aardige wishlist dus moet vast goedkomen _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-25 10:49

Ysnke is er op de valreep nog bijgekomen *\o/*
De uitnodigingen zijn verstuurd!