Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:fotolijstje schreef:Kat is kwijt
Neee... En ook net vandaag met het vuurwerkis hij inmiddels al terecht?
Urbanus schreef:Alja schreef:Tja als je geen wedstrijden rijd zou ik me daar geen zorgen over maken
Dat is waar, maar als je zo vlak van te voren afzegt is ook niet zo netjes.
Daarom moest ik gisteren film kijken met mensen
Kookaburra schreef:Elmo schreef:Plus plantje.nl heeft vaak planten met ongedierte zoals trips en wolluis. Iets wat je echt niet in je planten wilt hebben....
Bij mij is dit bij beide boxen goed gegaan, maar check dit inderdaad even goed als hij binnenkomt! Ik hoor het vaker.
Dropneus95 schreef:Parkiet is dood![]()
Tot vanochtend leek het beter te gaan. Ik ben vanacht nog gaan kijken en toen zat hij ook gewoon op z'n stok. Mama stuurde om 9u dat die ook gewoon nog zat en 10 minuten later komt ze binnen dat die in de kussens lag en dat het klaar was..![]()
Mijn lieve muppetje... waarschijnlijk 10 jaar oud geworden en 4 jaar bij mij geleefd. Nu heb ik er nog 1 die alleen achter blijft, maar ook van deze leeftijd.
Fly_high schreef:Aan dit k*tweer.
En dat mijn paard helemaal over de zeik is van de combi heftige windstoten en al dat vuurwerk geknal, ik durf er ff niet op te stappen![]()
...zitten hier toevallig nog Penny's op zoek naar een wilde hengst om te temmen? jammer genoeg is die niet zwart, maar dat valt zo op te lossen met een emmertje verf![]()
black_kelpie schreef:Ik vind vuurwerk zo al køt genoeg, maar ik krijg net een appje van een Oekraïense vriendin dat het lijkt alsof ze in oorlogsgebied is met al dat geknal. Ik hoop dat zij en haar dochtertje er een beetje doorheen komen vandaag