Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Leidinggevende sinds gisteren op vakantie. Vandaag door een grote binnenkomst van temperatuur gecontroleerde goederen nieuwe koelkasten in gebruik moeten nemen. Koelkasten waarvan de temperatuur controle (via SMS-systeem naar een nieuwe diensttelefoon) nog niet goed met het team was afgestemd. Nu wil leidinggevende dat we om en om 's avonds en in de weekenden verantwoordelijk zijn voor de diensttelefoon. Hoe zeg ik netjes maar toch dringend dat ik dat klöteding niet mee ga nemen zonder dat er helderen afspraken zijn gemaakt over hoe ver mijn verantwoordelijkheid strekt, wanneer ik in actie moet komen en welke vergoeding daar tegenover staat?
Ineke2 schreef:Miekje23 schreef:Dat ik gisteren op mn werk kom en te horen krijg: het spijt me maar ik moet je ontslaan. Volgens ons hoofdkantoor kost je ons teveel tijd..knullige: 23 juni nog evaluatie gehad niks aan de hand...
Wat voor contract heb je?
Dat is heel apart inderdaad na een evaluatie kort geleden.
MyWishMax schreef:Vanaf 4 uur wakker. Stress om paard die vandaag geopereerd wordt. Als alles goed is gaat het staand gebeuren, maar ik vind het dood eng. Gelukkig laten ze weten wanneer ze beginnen en bellen ze zodra ze weer op stal staat, maar bah...