Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 12:11

Dat m'n vriend zonder te overleggen afgesproken heeft dat zijn nichtje en haar vriend een weekend in onze vakantie mee komen zeilen en blijven slapen.

Ik baal nu zo grandioos he.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 14:41

Dat ik zoveel moet regelen en over moet nadenken, dat er niks nuttigs meer uit mij komt. Compleet geblokkeerd.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 14:44

Als ik google op Mom jeans krijg ik ook zwangerschap broeken te zien.Ben 54.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 14:57

Vriendschapsverzoek van iemand die ik helemaal niet ken, en die allerlei godsdienstige boodschappen post. Ik heb het maar vewijderd.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 16:31

Ahhh, heb ik mij eindelijk tot de lijsten die ik moest invullen nog gezet. Ben ik klaar, druk ik op voltooien. Moet ik op nieuw inloggen. Lijst weg. Ruim een uur mee bezig geweest -:(-
Kan ik alles weer opnieuw in gaan vullen, zo geen zin in. En moet ook alles op mijn telefoon doen omdat mijn computer steeds uitvalt.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 17:26

Leidinggevende sinds gisteren op vakantie. Vandaag door een grote binnenkomst van temperatuur gecontroleerde goederen nieuwe koelkasten in gebruik moeten nemen. Koelkasten waarvan de temperatuur controle (via SMS-systeem naar een nieuwe diensttelefoon) nog niet goed met het team was afgestemd. Nu wil leidinggevende dat we om en om 's avonds en in de weekenden verantwoordelijk zijn voor de diensttelefoon. Hoe zeg ik netjes maar toch dringend dat ik dat klöteding niet mee ga nemen zonder dat er helderen afspraken zijn gemaakt over hoe ver mijn verantwoordelijkheid strekt, wanneer ik in actie moet komen en welke vergoeding daar tegenover staat? :=

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 18:02

Dat ik mij heel erg vergist heb in iemand. Ach dit maakt het voor mij alleen maar makkelijker om hem te vergeten.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 18:27

Dat mijn manager mij vriendelijk doch dringend verzocht heeft tijdelijk terug te gaan naar mijn oude afdeling, omdat de huidige teamleider niet helemaal geschikt blijkt te zijn en het hele team er een vreselijke chaos van gemaakt heeft. Nu mag ik kleuterjuffrouw gaan spelen, de zweep eroverheen halen en indien nodig de rotte appels ertussenuit halen (zo van, daar is het gat van de deur...). Hier heb ik ZÓ geen zin in... ;( Ik was toen al blij dat ik daar weg kon gaan, en nu mag ik terug en de boeman gaan spelen -O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 18:28

Steeph schreef:
Leidinggevende sinds gisteren op vakantie. Vandaag door een grote binnenkomst van temperatuur gecontroleerde goederen nieuwe koelkasten in gebruik moeten nemen. Koelkasten waarvan de temperatuur controle (via SMS-systeem naar een nieuwe diensttelefoon) nog niet goed met het team was afgestemd. Nu wil leidinggevende dat we om en om 's avonds en in de weekenden verantwoordelijk zijn voor de diensttelefoon. Hoe zeg ik netjes maar toch dringend dat ik dat klöteding niet mee ga nemen zonder dat er helderen afspraken zijn gemaakt over hoe ver mijn verantwoordelijkheid strekt, wanneer ik in actie moet komen en welke vergoeding daar tegenover staat? :=

Staat hier iets over in je cao? Dat is bij de zorg bijvoorbeeld wel..

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 19:11

Voor iedereen die iets heeft geschreven na mijn reactie van gisteren, bedankt voor de lieve berichtjes en begrip, ook voor de berichtjes van de andere kant. Heb het allemaal gelezen, maar (mentaal) geen puf om er heel uitgebreid op te reageren. Borderline is voor niemand makkelijk, en ik probeer er altijd open over te zijn naar anderen juist om die reden. Wat iemand schreef, communiceren wanneer het even teveel is (maar ook gewoon duidelijk recht voor z'n raap communicatie) is vaak pijnlijk op het moment maar veel minder erg en effectiever dan er omheen draaien, wat mijn vrienden dus eigenlijk deden. Als er mensen zijn met vragen oid, mag je gerust een pbtje sturen.

Verder ontopic ik erger me aan alle muggenbulten die ik heb, maar ook dat er niemand was bij mijn activering vanmiddag, was er dus voor niks naartoe gefietst :+ Wel even lekker buiten geweest.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 19:49

Hopelijk genoeg lege flessen. :=

Pruimen sap aan het maken.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 20:20

Ineke2 schreef:
Miekje23 schreef:
Dat ik gisteren op mn werk kom en te horen krijg: het spijt me maar ik moet je ontslaan. Volgens ons hoofdkantoor kost je ons teveel tijd..knullige: 23 juni nog evaluatie gehad niks aan de hand...

Wat voor contract heb je?

Dat is heel apart inderdaad na een evaluatie kort geleden.

Zat nog in de proeftijd. Na 2 maanden kan je al besluiten nemen dat men eruit ligt
Arbeidsdeskundige vroeg loonsverhoging aan omdat t goed ging, en dat vond t hoofdkantoor blijkbaar niet ok. Echter een goede reden kon men ook niet geven (we moeten haar teveel in de gaten houden ivm haar epilepsie). Slecht excuus, heb een lichte vorm van epilepsie.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 20:46

Ik heb zo’n mega honger maar eten lukt niet/amper ivm verstandskiezen die doorkomen. Slikken/ Drinken doet al pijn pff..

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 21:18

Klote reigers die steeds de vijver leeg willen vissen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 21:48

Post.nl die langsrijden met mijn pakket, daarna in de app melding van niet kunnen bezorgen, vanaf 15.00 op te halen bij de buurtsuper…. Ik daarheen vanavond krijg ik het niet mee omdat ik legitimatie moet tonen |o
Ze kennen me daar gewoon allemaal, ben ook iets onvriendelijk geweest, stom gedoe.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 22:01

The flight attendent op HBO max.
Ik blijf Penny en die gast uit Costa zien ipv dat ik de serie kan volgen zoals tie is.

Ik weet t. First world problems :o

Oh en we willen een bod uitbrengen op 2 huizen. Dus mijn vriend neemt voor de zekerheid nogmaals contact op met onze financieel adviseur. Die m even tussen neus en lippen door verteld dat tie niet meer voor dat bureau werkt, maar we wel verder et hem in zee kunnen gaan... >;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 22:05

Lege flessen bijna op en nog heel veel pruimen te gaan. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:42

Ik was een avondje weg, ouders waren gewoon thuis. Is de hond de hele avond onrustig geweest en was mij aan het zoeken..
Al een paar keer eerder gehad dat ik 5min buiten was en ik daarna naar binnen loop en hij me onthaald alsof ik een week weg was.
Doet mij zo'n zeer omdat ik waarschijnlijk binnenkort weer voor maanden van huis ben |(

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 00:04

Slapeloze nacht zoveel
Lukt gewoon totaal niet om in slaap te vallen

Maar over 3h wel de wekker

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 00:12

De advertenties tussen mijn spelletjss door op de telefoon. Ze lijken wel uitvergroot ofzo? Daardoor krijg ik geen kruisje oid te zien om ze weg te klikken... Moet ik dus het spel helemaal afsluiten en opnieuw starten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 06:22

Vanaf 4 uur wakker. Stress om paard die vandaag geopereerd wordt. Als alles goed is gaat het staand gebeuren, maar ik vind het dood eng. Gelukkig laten ze weten wanneer ze beginnen en bellen ze zodra ze weer op stal staat, maar bah...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:24

Dikke duiven..

Nu zit alweer 1 van de 4 schijnwerpers scheef...

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:24

MyWishMax schreef:
Vanaf 4 uur wakker. Stress om paard die vandaag geopereerd wordt. Als alles goed is gaat het staand gebeuren, maar ik vind het dood eng. Gelukkig laten ze weten wanneer ze beginnen en bellen ze zodra ze weer op stal staat, maar bah...

Sterkte vandaag!! Gaat vast helemaal goed komen. Probeer wat afleiding te vinden je hebt een sterke merrie wat ik uit je verhalen kan halen! :knuffel: :knuffel:

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:44

Afbeelding
Aan hoe onze dochter de handdoeken heeft opgevouwen.Ze is 19 en geen 4 jaar oud.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 08:45

Vouwen is wel een optimistische benaming voor dit gefrot.