Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:48

Jildau schreef:
Ik vind het niet erg dat iemand het hele weekend besteed aan seksen met verschillende mannen, dat moet iedereen zelf weten. Ik persoonlijk word al doodmoe van het idee en krijg spontaan hoofdpijn. :') Maar in meerdere topics kom ik continu alleen maar de seksavonturen van dezelfde twee personen tegen en ik vraag me af waarom dat steeds maar weer gedeeld moet worden. Als ik hier elke dag vertel dat ik vandaag weer paard gereden heb denken jullie na een tijdje toch ook van; ja Jildau dat weten we nu wel dat je dat regelmatig doet. :D Maar misschien volg ik gewoon echt de verkeerde topics.

Sorry :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:51

Nee hoor, Jildau. Ik maakte niet voor niets de vergelijking met HC.
Prima als iemand met meerdere mensen sex heeft, maar om dat nu iedere keer breed uit te meten gaat mij echt een stap te ver. Ik zit niet op die verhalen te wachten in ieder geval.

Maar er is een oplossing voor :)* de foei-knop. Zolang mensen niet quoten gaat dat heel prima.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:52

Avelienvd schreef:
Haha kreeg al een beetje kassameisjes vibe. Gesandwiched door ricardo..

"Het is weer donderdag."

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:53

Spaart u ook zegeltjes? :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:04

Bonuskaart of airmiiiiles

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:06

Wilt u extra geld opnemen?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:09

Alsof gij de enige bent die uw eigen mag laten dubbeldekken.. :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:11

Suzanne F. schreef:
Perverseling gaat iets te ver. Ze is gewoon dol op seks. Ik had multimiljonair geweest met het libido van Marocje, dat is een ding wat zeker is.
Ieder zijn ding. Als zij zich de hele week door meerdere mannen wilt laten nemen van alle kanten moet ze dat zelf weten. Zou voor mij niks zijn persoonlijk maar ik veroordeel er niemand om.
Precies dit dus. Hier komen de meest bizarre zaken voorbij, en dat mag hoor, absoluut.

Maar als er dan een vrouw komt vertellen over haar seksualiteit en hoe zij hier invulling aan geeft, dannis bokt te klein?

Marocje, you go girl.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:13

Jildau schreef:
Ik vind het niet erg dat iemand het hele weekend besteed aan seksen met verschillende mannen, dat moet iedereen zelf weten. Ik persoonlijk word al doodmoe van het idee en krijg spontaan hoofdpijn. :') Maar in meerdere topics kom ik continu alleen maar de seksavonturen van dezelfde twee personen tegen en ik vraag me af waarom dat steeds maar weer gedeeld moet worden. Als ik hier elke dag vertel dat ik vandaag weer paard gereden heb denken jullie na een tijdje toch ook van; ja Jildau dat weten we nu wel dat je dat regelmatig doet. :D Maar misschien volg ik gewoon echt de verkeerde topics.
Van 2 personen?

Wie mis ik dan? Ik vraag dit voor Urbanus.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:16

Marocje schreef:
Precies. Ik ben hier open en eerlijk over naar iedereen. Ze gunnen het mij en elkaar. We benadelen niemand. Maar lezen dat er een ander leven potentieel verwoest wordt (vreemdgaan kan echt wel iemands vertrouwen beschadigen, of zelfs aan zichzelf laten twijfelen) maar dat is dan voor een aantal ‘om te smullen’.

Maar genieten van seks is pervers? Of is dat het praten erover? Zonde zeg. Beide is belangrijk in mijn ogen.

Waar ik het wel mee eens ben: niet iedereen zit erop te wachten dus daar probeer ik rekening mee te houden. Persoonlijk vraag ik altijd eerst: ‘wil je dit echt weten?’ Maar hier kan dat niet en snap dat het voelt alsof het ‘door de strot geduwd wordt’.

Ik ben niet duidelijk geweest. Als jij 2 of meer partners tegelijk wil hebben, moet je dat zelf weten. Zékers als betreffende personen er okee mee zijn, geniet ervan!
Inderdaad, zeker veel beter dan vreemdgaan of grensoverschrijdende situaties.

Ik denk dat de manier hoe je erover ‘biechtte’ (schrijft) de reactie bij mij triggerde, excuus. Dat ligt wellicht meer aan mij dan aan jou.

Maar mijn biecht is dus bovenstaande reactie geweest.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-22 23:20

Marocje schreef:
Precies. Ik ben hier open en eerlijk over naar iedereen. Ze gunnen het mij en elkaar. We benadelen niemand. Maar lezen dat er een ander leven potentieel verwoest wordt (vreemdgaan kan echt wel iemands vertrouwen beschadigen, of zelfs aan zichzelf laten twijfelen) maar dat is dan voor een aantal ‘om te smullen’.

Maar genieten van seks is pervers? Of is dat het praten erover? Zonde zeg. Beide is belangrijk in mijn ogen.

Waar ik het wel mee eens ben: niet iedereen zit erop te wachten dus daar probeer ik rekening mee te houden. Persoonlijk vraag ik altijd eerst: ‘wil je dit echt weten?’ Maar hier kan dat niet en snap dat het voelt alsof het ‘door de strot geduwd wordt’.

Ik krijg gewoon een beetje het gevoel dat je er heel lekker op gaat om alles zo te delen, een kick ofzo. En dat bedoelde ik met pervers. Dat vind ik gewoon bah.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:25

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:
Perverseling gaat iets te ver. Ze is gewoon dol op seks. Ik had multimiljonair geweest met het libido van Marocje, dat is een ding wat zeker is.
Ieder zijn ding. Als zij zich de hele week door meerdere mannen wilt laten nemen van alle kanten moet ze dat zelf weten. Zou voor mij niks zijn persoonlijk maar ik veroordeel er niemand om.
Precies dit dus. Hier komen de meest bizarre zaken voorbij, en dat mag hoor, absoluut.

Maar als er dan een vrouw komt vertellen over haar seksualiteit en hoe zij hier invulling aan geeft, dannis bokt te klein?

Marocje, you go girl.

Nee joh Bokt is helemaal niet te klein. Hoezo? Volgens mij is er maar een enkeling toch die er wat van vindt? En nogmaals het maakt mij niet uit wie het met wie doet en wanneer. Ik persoonlijk vind het gewoon overdreven om het elke keer weer te vertellen en weer alles te delen. De herhaling is hetgene waarvan ik denk; ja nu weten we het wel. Daardoor een beetje het gevoel alsof het stoer is en kijk mij eens lekker ondeugend en vrij zijn. Snap de vergelijking met HC.

En ik haal topics door elkaar dus geen twee personen hier, mijn fout. Maar had hetzelfde een beetje met degene die piloten-bingo speelt. :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:30

Te klein? Bokt is te groot...
Oh toen bokt, nog een boktje was...

Mijn biecht is dat ik het bokt uit het begin van dit milenium mis :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:34

c_alsemgeest schreef:
Te klein? Bokt is te groot...
Oh toen bokt, nog een boktje was...

Mijn biecht is dat ik het bokt uit het begin van dit milenium mis :') _O-
Je wordt oud. :))

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:

Marocje, you go girl.
Wat iemand doet, hoe vaak, met wie, met hoeveel, moeten ze lekker zelf weten, maar als de enige posts die ik van zo iemand tegenkom gaan over hun seksleven, of als het er continu aan de haren bij gesleept moet worden, denk ik op een gegeven moment, net als Jildau: nu weten we het wel. Het gaat dus meer om de frequentie dan om het simpele feit dat iemand open praat over zijn/haar seksleven.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:35

Ik voel mij nog een jonge hinde... tot ik in de spiegel kijk :')

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:41

Is het stoer “kijk mij eens lekker ondeugend en vrij zijn” of ook gewoon haar biecht.

Om de zoveel pagina’s is er toch altijd weer een momentje, waarin dat waar het topic voor is (biechten) tegen iemand gebruikt wordt. Ik lees ook continue biechten over mensen die zitten snaaien of vreten, we zijn (bijna) allemaal volwassen volgens mij en dan vind ik het geen biecht als je besluit eens te vreten wat los en vast zit. Sterker nog, gezien de hoeveelheid mensen die het hier noemen is het eerder volslagen normaal als iets om te biechten. Maar dat is niet erg, want iedereen mag posten wat ze willen. Vind je t niks, of op de foei-lijst of verder scrollen, ik vind t altijd wel mooi alle verhalen.

Nu heb ik deze post niet gelezen en vind ik dat nog jammer ook, gezien de reacties erna verwacht ik haast een orgie <<)

Wel moet ik zeggen dat ik niet op de hoogte ben van alleeee topics waarin dit geplaatst kan worden of is geweest. Ik weet wel dat in de tijd dat ik mn “in ieder stadje n ander schatje” fase had, ik mn verhalen ook ergens kwijt wilde. Ik vond ze briljant :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:49

c_alsemgeest schreef:
Ik voel mij nog een jonge hinde... tot ik in de spiegel kijk :')
Gewoon je bril afzetten voor je in de spiegel kijkt, dan. :))

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:52

Ben al aan 1 oog vrijwel blind... dus ook dat voordeel maakt niks uit -O-

Mijn andere oog daarentegen... toppertje is dat.
Misschien die afplakken en dan alleen met rechts kijken :7

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 23:54

Jildau schreef:
[[…]
En ik haal topics door elkaar dus geen twee personen hier, mijn fout. Maar had hetzelfde een beetje met degene die piloten-bingo speelt. :D

Je haalt dus niks door elkaar. Aangezien ik “pilotenbingo” ben ;) Iets wat overigens vrij ver van de realiteit af staat qua daadwerkelijk pilotenbingo spelen, aangezien mijn sociale leven grotendeels uit (con-/ex-)collega’s bestaat en ik absoluut geen tijd investeer in (Tinder-)dates die needy zijn en vervolgens niet begrijpen dat ik nooit thuis ben of tijd heb. Daten of een relatie met iemand die in dit geval niet in het zelfde schip (vliegtuig :+ ) zit is echt verdómd lastig. Er is vaak uiteindelijk gewoon geen begrip en je kunt 100x uitleggen wat je nu precies doet op je werk.

Geloof me als ik zeg dat er zijn die écht bingo spelen.

Maar goed, no harm done at me in ieder geval. Als je het niet wil lezen of het er niet mee eens bent (of wat wil vragen) dan stuur me gewoon een PB of gooi me onder de foei’s.

En als er hier door het groene team een nieuwe regel opgelegd wordt voor wat betreft liberale seksbiechten of any kind, prima - dan is er duidelijkheid en geen reden meer voor dit typische staaltje Bokt waarbij er door 1 iemand weer een zondebok aangewezen wordt (in dit geval is dat Marocje) en de rest er achter aan komt geiten om iemand terecht te wijzen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-22 23:59

Ja lekker sfeerbevorderend allemaal weer, had ik maar niks gezegd :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 00:01

Urbanus schreef:
Marocje schreef:

Ik krijg gewoon een beetje het gevoel dat je er heel lekker op gaat om alles zo te delen, een kick ofzo. En dat bedoelde ik met pervers. Dat vind ik gewoon bah.

Klopt. Ik vind het heerlijk om te delen. Meestal wordt het goed ontvangen, soms niet. Maar Fitsroy had al een mooie oplossing geopperd: de foeiknop. Dat jij dit pervers vindt en zelfs ‘bah’ is dus die oplossing voor.

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:

Marocje, you go girl.

Thanks, en <<) *\o/*
Jij ook nog bedankt voor je rectificatie Amy, waardeer ik :*

Yltje schreef:
Is het stoer “kijk mij eens lekker ondeugend en vrij zijn” of ook gewoon haar biecht.

Om de zoveel pagina’s is er toch altijd weer een momentje, waarin dat waar het topic voor is (biechten) tegen iemand gebruikt wordt. Ik lees ook continue biechten over mensen die zitten snaaien of vreten, we zijn (bijna) allemaal volwassen volgens mij en dan vind ik het geen biecht als je besluit eens te vreten wat los en vast zit. Sterker nog, gezien de hoeveelheid mensen die het hier noemen is het eerder volslagen normaal als iets om te biechten. Maar dat is niet erg, want iedereen mag posten wat ze willen. Vind je t niks, of op de foei-lijst of verder scrollen, ik vind t altijd wel mooi alle verhalen.

Nu heb ik deze post niet gelezen en vind ik dat nog jammer ook, gezien de reacties erna verwacht ik haast een orgie <<)

Wel moet ik zeggen dat ik niet op de hoogte ben van alleeee topics waarin dit geplaatst kan worden of is geweest. Ik weet wel dat in de tijd dat ik mn “in ieder stadje n ander schatje” fase had, ik mn verhalen ook ergens kwijt wilde. Ik vond ze briljant :')

Neehoor, nog niet. Had geschreven dat ik vanmiddag nog ff terug was gegaan naar partner van gister, dus had een ‘heerlijk gevuld weekend’. O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 00:09

Maar heb je geen vriendinnen bij wie je dit kwijt kunt? Geen aanval, gewoon nieuwsgierig.

Vind het heel stoer van je dat je eerlijk toegeeft dat je het lekker vindt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 00:23

Urbanus schreef:
Marocje schreef:

Nah, niet helemaal fair Lee. Er komen zaken voorbij die veel meer weerzin op (zouden moeten) wekken, dit moet imo prima kunnen :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 01:46

An sich snap ik best dat sommige er misschien niet op zitten te wachten, maar dat kan inderdaad voor meer gezegd worden. Iedereen mag ook vinden wat ze vinden gelukkig en dat is helemaal geen probleem. We vinden mekaar allemaal heel lief en zijn gelukkig niet hetzelfde. Ik vind het een mooi verhaal ( <<) ) een ander wil liever midnight cravings en sommige gaan goed op het stierengevecht verhaal (al denk ik dat we allemaal diep verdrietig worden van het feit dat er een kind bij is overleden.. ;( )

We hebben een mooi topic met al 139 pagina’s aan de meest bijzondere en persoonlijke biechten, prachtig! **\O/**

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-22 05:09

Joe boeiend
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 04-07-22 05:17, in het totaal 1 keer bewerkt