[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 07:20

En dan nog. Hij nam zijn verantwoordelijkheid door condooms te gebruiken. Weet hij veel dat ze zichzelf is gaan insemineren :').

Walgelijk mens. Echt. Walgelijk.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:04

oomens schreef:
Relaxed schreef:
Maar waarom heeft die beste man zich dan niet laten steriliseren als hij ze niet wou? Niet dat ik haar goedpraat hoor, walgelijk mens :n

Omdat ze nog net in een beginnende relatie zaten?

Niet eens. Ze vonden elkaar leuk, spraken eens in de zoveel weken af. Ze wisten van elkaars kinderwens, zo te lezen een reden waarom het nooit eerder van de grond kwam.
Hij is letterlijk zelfs in een relatie geduwd hierdoor. Dat stuk waarin ze zijn reactie omschrijven op de zwangerschap van de tweede |(

Gelukkig veroordeelde fb dit redelijk unaniem als egoïstisch

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:47

Wat een idioot wijf zeg 8)7

Als je dit hoort en als kerel geen kinderwens hebt, dan liet ik me ook direct steriliseren. Wat een klotestreek zeg

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:49

Dieuwke_ schreef:

Als je dit hoort en als kerel geen kinderwens hebt, dan liet ik me ook direct steriliseren. Wat een klotestreek zeg

Ik zou als vent weggaan bij die vrouw.
Liegen en bedriegen over zulke belangrijke dingen is echt onvergefelijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:50

Dammie schreef:
Dieuwke_ schreef:

Ik zou als vent weggaan bij die vrouw.
Liegen en bedriegen over zulke belangrijke dingen is echt onvergefelijk.

Hij weet niet dat zij hem erin geluisd heeft en ik denk ook maar zo dat ze dat nooit zal vertellen :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 08:53

Als je rammelende eierstok vriendin 2x oeps zwanger is.. dan weet je echt wel dat dat niet meer perongeluk gegaan is hoor. Die jongen is gewoon veel te netjes. Hij zou haar bij het grofvuil moeten zetten..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 09:03

Ooh ik heb zo'n medelijden met die man... Kinderen waar hij niet op zit te wachten, uit plichtsbesef blijven en dan ook nog eens een vrouw hebben die hem hun hele relatie al voorliegt én er voor zorgt dat hij zijn grootste wens niet in vervulling kan laten gaan. Godskolere...

oomens

Is het verhaal überhaupt echt gebeurd of is er door de redactie van dat damesblad een 'ervaring van een lezeres' verzonnen die gegarandeerd veel besproken zal worden?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

oomens schreef:
Is het verhaal überhaupt echt gebeurd of is er door de redactie van dat damesblad een 'ervaring van een lezeres' verzonnen die gegarandeerd veel besproken zal worden?

Even in mijn glazen bol kijken...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 09:41

Het zou mij niet verbazen dat er een grote kern van waarheid in het verhaal zit.
Het zal vast smakelijker geschreven zijn, maar dat er van deze loeders bestaan zou mij echt niet verbazen.
Deze jack zou bang zijn voor zijn genen...die van die achterbakse vrouw zijn erger, dat is zeker.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:00

Ik ken het soort loeders dat letterlijk doelbewust soms 'vergat' de pil in te nemen.

Ze bestaan.

--

En dat had hij zich maar moeten steriliseren vind ik inderdaad héél erg victim blaming.

Ze hadden afgesproken geen kinderen te maken.
Ze gebruikten het condoom.
De man deed dat correct. Maar madame ging met de inhoud aan de haal zonder zijn medeweten.

Hoe luis je een vent erin, leuk joh. 18 jaar alimentatie of zorg voor een blaag dat je niet wou en waar je voorzorgsmaatregelen tegen nam...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:02

Ik had bij mijn bijbaan zo'n collega die deed alsof ze de pil slikte en oeps daar waren 2 kinderen. Uiteindelijk zag vriend het wel zitten om een 3e te nemen (die zag opzich kinderen wel zitten, maar niet op zo'n jonge leeftijd). Vervolgens heeft ze nu zelf gruwelijk spijt van die 3e erbij. Karma _O-

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:03

En misschien wilde de man zich wel laten steriliseren, maar werken de artsen (nog) niet mee.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:11

idinn schreef:
Ik had bij mijn bijbaan zo'n collega die deed alsof ze de pil slikte en oeps daar waren 2 kinderen. Uiteindelijk zag vriend het wel zitten om een 3e te nemen (die zag opzich kinderen wel zitten, maar niet op zo'n jonge leeftijd). Vervolgens heeft ze nu zelf gruwelijk spijt van die 3e erbij. Karma _O-

Even uit nieuwsgierigheid, hoe deed ze alsof dan? Dat kan je toch niet zomaar faken, of was beste man zo goedgelovig ? :?

---------------------------------------------

Hier gisteren een uitje gehad met (kleine) kinderen erbij, joh wat ben ik overprikkeld geraakt na een uurtje of twee :') en dat waren hele vrolijke exemplaren en netjes opgevoed ook.

Aan de andere kant snap ik de aantrekkingskracht voor sommigen, dan heb je als ouder ineens mensen om je heen voor wie je de god zelve en de hele wereld bent. Helemaal geweldig voor narcisten :+ uiteraard oliebol hits the fan zodra je kruisgespuis eigen persoonlijkheid begint te krijgen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:15

Dat is gewoon je pilstrip in de badkamer leggen en ipv elke avond in te nemen in de wc te mikken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:15

Mijn vriend weet/ziet echt niet of ik de pil slik hoor. Zeker in de winter wanneer ik naast mijn medicatie (2 pillen) ook nog eens vitaminepillen neem. Hij telt ze niet. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:31

Fly_high schreef:
idinn schreef:

Even uit nieuwsgierigheid, hoe deed ze alsof dan? Dat kan je toch niet zomaar faken, of was beste man zo goedgelovig ? :?

---------------------------------------------

Hier gisteren een uitje gehad met (kleine) kinderen erbij, joh wat ben ik overprikkeld geraakt na een uurtje of twee :') en dat waren hele vrolijke exemplaren en netjes opgevoed ook.

Aan de andere kant snap ik de aantrekkingskracht voor sommigen, dan heb je als ouder ineens mensen om je heen voor wie je de god zelve en de hele wereld bent. Helemaal geweldig voor narcisten :+ uiteraard oliebol hits the fan zodra je kruisgespuis eigen persoonlijkheid begint te krijgen :=

Simpel toch, pilletje uit de strip halen en door de gootsteen spoelen :+.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:35

Ik bedoel meer, dat is qua ongesteldheid etc. toch heel wat anders dan onttrekkingsbloeding (blijft een prachtwoord dit :+ ). Ik snap dat je vent je cyclus niet zit vast te leggen elke keer := maar na een tijdje zou het moeten opvallen lijkt me, zeker na verrassingskoter nummer 1 :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:37

Ik denk dat 95% van de mannen echt geen idee heeft van het verschil tussen een menstruatie en een ontrekkingsbloeding..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:47

Fly_high schreef:
Ik bedoel meer, dat is qua ongesteldheid etc. toch heel wat anders dan onttrekkingsbloeding (blijft een prachtwoord dit :+ ). Ik snap dat je vent je cyclus niet zit vast te leggen elke keer := maar na een tijdje zou het moeten opvallen lijkt me, zeker na verrassingskoter nummer 1 :')

Nou, daar hebben mannen echt geen verstand van. Daarnaast was mijn menstruatie in de stopweek met de pil een groter bloedbad dan tegenwoordig zonder pil.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 10:58

Ik ken hier ook mensen van die gewoon gestopt zijn met de pil en zo zwanger zijn geworden en niet 1 maar 2 keer.
Ik snap dat ook echt niet.

Hier zou mijn man het ook niet door hebben. Ik slik zoveel tabletten dat hij niet ziet of ik wel of niet de pil neem. Nou weet hij dat ik niet aan de pil ben en dat bevalt hem een stuk beter dan wel aan de pil, maar dat is een ander verhaal :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:02

maj0 schreef:
Ik ken hier ook mensen van die gewoon gestopt zijn met de pil en zo zwanger zijn geworden en niet 1 maar 2 keer.
Ik snap dat ook echt niet.

Hier zou mijn man het ook niet door hebben. Ik slik zoveel tabletten dat hij niet ziet of ik wel of niet de pil neem. Nou weet hij dat ik niet aan de pil ben en dat bevalt hem een stuk beter dan wel aan de pil, maar dat is een ander verhaal :=

Zo ken ik 2 kinderen...
Die van mijn neef, eerste door de pil heen, andere door de spiraal heen :')
Ze wilden sowieso wel kinderen, maar liever iets later, maar goed, beide zijn er nu blij mee. :+

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:07

Ja dat is wel zuur idd. Maar ook dat weet je dat dat kan gebeuren.
Gelukkig dat ze wel kinderen wouden dat maakt het wel stuk fijner.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:09

Dat wel... alleen het na pas 3 maanden samen zijn was wel wat minder :')
Maar goed... nu al jaren samen, dus het is goed gekomen :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 11:10

Captain schreef:
Ik denk dat 95% van de mannen echt geen idee heeft van het verschil tussen een menstruatie en een ontrekkingsbloeding..

Zit daar verschil tussen dan? Dat is toch gewoon allebei dat er eens in de zoveel tijd viesbah?
Tenminste, ik gok dat de gemiddelde mannelijke kennis/ervaring ongeveer tot zover gaat.