Walgelijk mens. Echt. Walgelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Relaxed schreef:Maar waarom heeft die beste man zich dan niet laten steriliseren als hij ze niet wou? Niet dat ik haar goedpraat hoor, walgelijk mens
Omdat ze nog net in een beginnende relatie zaten?
Dammie schreef:Dieuwke_ schreef:Wat een idioot wijf zeg![]()
Als je dit hoort en als kerel geen kinderwens hebt, dan liet ik me ook direct steriliseren. Wat een klotestreek zeg
Ik zou als vent weggaan bij die vrouw.
Liegen en bedriegen over zulke belangrijke dingen is echt onvergefelijk.
idinn schreef:Ik had bij mijn bijbaan zo'n collega die deed alsof ze de pil slikte en oeps daar waren 2 kinderen. Uiteindelijk zag vriend het wel zitten om een 3e te nemen (die zag opzich kinderen wel zitten, maar niet op zo'n jonge leeftijd). Vervolgens heeft ze nu zelf gruwelijk spijt van die 3e erbij. Karma
Fly_high schreef:idinn schreef:Ik had bij mijn bijbaan zo'n collega die deed alsof ze de pil slikte en oeps daar waren 2 kinderen. Uiteindelijk zag vriend het wel zitten om een 3e te nemen (die zag opzich kinderen wel zitten, maar niet op zo'n jonge leeftijd). Vervolgens heeft ze nu zelf gruwelijk spijt van die 3e erbij. Karma
Even uit nieuwsgierigheid, hoe deed ze alsof dan? Dat kan je toch niet zomaar faken, of was beste man zo goedgelovig ?![]()
---------------------------------------------
Hier gisteren een uitje gehad met (kleine) kinderen erbij, joh wat ben ik overprikkeld geraakt na een uurtje of tweeen dat waren hele vrolijke exemplaren en netjes opgevoed ook.
Aan de andere kant snap ik de aantrekkingskracht voor sommigen, dan heb je als ouder ineens mensen om je heen voor wie je de god zelve en de hele wereld bent. Helemaal geweldig voor narcistenuiteraard oliebol hits the fan zodra je kruisgespuis eigen persoonlijkheid begint te krijgen
Fly_high schreef:Ik bedoel meer, dat is qua ongesteldheid etc. toch heel wat anders dan onttrekkingsbloeding (blijft een prachtwoord dit). Ik snap dat je vent je cyclus niet zit vast te leggen elke keer
maar na een tijdje zou het moeten opvallen lijkt me, zeker na verrassingskoter nummer 1
maj0 schreef:Ik ken hier ook mensen van die gewoon gestopt zijn met de pil en zo zwanger zijn geworden en niet 1 maar 2 keer.
Ik snap dat ook echt niet.
Hier zou mijn man het ook niet door hebben. Ik slik zoveel tabletten dat hij niet ziet of ik wel of niet de pil neem. Nou weet hij dat ik niet aan de pil ben en dat bevalt hem een stuk beter dan wel aan de pil, maar dat is een ander verhaal
Captain schreef:Ik denk dat 95% van de mannen echt geen idee heeft van het verschil tussen een menstruatie en een ontrekkingsbloeding..