Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:De hype om de storm wat hier moet komen alsof we te maken krijgen met een wereldramp![]()
Het valt altijd mee... tuurlijk vast wel wat schade maar ik vindt het soms zo overdreven hoe het nieuws ermee omgaat
Ineke2 schreef:Zebrastreep schreef:De hype om de storm wat hier moet komen alsof we te maken krijgen met een wereldramp![]()
Het valt altijd mee... tuurlijk vast wel wat schade maar ik vindt het soms zo overdreven hoe het nieuws ermee omgaat
Ik ben blij met de waarschuwing. Heb mijn spullen van het balkon gehaald. Genoeg boodschappen gedaan, ik blijf lekker binnen vandaag.
Ik waai met storm zelf nogal gauw weg ( ja letterlijk, ik weeg zeer weinig en mijn balans is nou eenmaal niet zo goed bij rukwinden ) dus tja als het even kan ga ik niet naar buiten.
Zebrastreep schreef:De hype om de storm wat hier moet komen alsof we te maken krijgen met een wereldramp![]()