oomens schreef:Suzanne F. schreef:Omdat het op brood moet? Wat doe je er anders mee dan?
Niets. Het is jonge kaas.
Jonge kaas is stinkende stopverf. Eventueel stinkende klei.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Is er iemand die vaker met scratch heeft gewerkt en mee wilt kijken met mijn project? Ik moet nog een loop toevoegen en weet even niet op welke plek ik dat kan doen
oomens schreef:[***] schreef:Is er iemand die vaker met scratch heeft gewerkt en mee wilt kijken met mijn project? Ik moet nog een loop toevoegen en weet even niet op welke plek ik dat kan doen
[STW] Regels en Richtlijnen School, studie en werk.
Citaat:Wanneer je het na extra uitleg, eigen onderzoek, enzovoorts nog niet begrijpt, kan je hier om advies vragen.
oomens schreef:Jolliegirl schreef:Ze bedoeld dat je in een verkeerd topic zit.
En verwijst je naar het goede topic
Ze is een hij, en hij bedoelde dat het de bedoeling is om je schoolopdrachten zelf uit te voeren.
Ze is een hij, en hij bedoelde dat het de bedoeling is om je schoolopdrachten zelf uit te voeren.
Jolliegirl schreef:oomens schreef:Ze is een hij, en hij bedoelde dat het de bedoeling is om je schoolopdrachten zelf uit te voeren.
iig hoeft dat niet in dit topicDaar is het genoemde topic perfect voor als je vragen hebt.
Jet schreef:[***]: [STW] School, studie en werk is als het goed is School, studie en werk op Bokt. Dan zie je daaronder aan de linkerkant Nieuw Onderwerp, als je daarop klikt kan je daar een nieuw topic maken met jouw vraag.
Ik heb er totaal geen verstand van van wat je vraagt, dus ik kan je daarmee niet helpen, maar daar zit vast wel iemand die het snapt en je wel op weg kan helpen.
Kookaburra schreef:Eet of drink je soep? En als je het eet... Waarom drinken wij dan cup-a-soup?
Sheran schreef:Had een vraag over autisme. Je leest/hoort steeds meer dat je het niet moet zien als een schaal waar iedereen in meer of mindere mate op zit, maar als twee afzonderlijke schalen en je zit óf op de autismeschaal óf op de andere. Maar hoe werkt dat, wat is het criterium dat uitmaakt of je op de ene of de andere schaal zit? Is het iets fysieks?