Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Mirna alsnog gefeliciteerd.
Heb je er met je moeder over gesproken?
Nayomie, sterkte.
Sommige mensen kunnen hele onaardige dingen zeggen en/of doen.
Lekker verhaal in de Action.
Knap dat je niemand een zwieper met je krukken hebt gegeven.
Moestuin schreef:Helemaal blij met mijn nieuwe gsm. Zit ik net als een malle te zoeken achter de ingang voor mijn oortjes. Bestaat dat niet meer?Kon ik nog bluetooth oortjes bestellen ook.
mala26 schreef:Aan m'n knie. Werd vanmorgen wakker met een knie die 2 x zo dik was en pijn deed. En nu aan het eind van de dag is het helemaal niet meer grappig.
Maar geen idee hoe ik dit nou weer voor elkaar heb gekregen
Nayomie schreef:Dat mensen echt ongelooflijk bot en gemeen tegen anderen kunnen doen. Voel me al zwaar prut, en toch presteren mensen het om dat gevoel van depressie nog even extra de grond in te duwen. Want hey, gevoelens van anderen doen er toch niet toe en zolang anderen maar hun mening kunnen geven.ik. Voel. Me. Super. Depressief.
lifeofmarit schreef:Moestuin schreef:Helemaal blij met mijn nieuwe gsm. Zit ik net als een malle te zoeken achter de ingang voor mijn oortjes. Bestaat dat niet meer?Kon ik nog bluetooth oortjes bestellen ook.
Dit had ik ookWas lichtelijk teleurgesteld. Vriendin van me neemt nu een tussenstukje voor mij mee als ze volgende week bij mij komt!