Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 18:40

Leuk paard te koop zien staan, maar het is nu niet verstandig om een paard aan te schaffen. En dat is stom :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 19:58

Dat ik met mn niet zo'n slimme hoofd vandaag de stad in ben geweest.. ben hoogzwanger en mn lichaam zegt nu zoek het uit

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:00

Dat mensen echt ongelooflijk bot en gemeen tegen anderen kunnen doen. Voel me al zwaar prut, en toch presteren mensen het om dat gevoel van depressie nog even extra de grond in te duwen. Want hey, gevoelens van anderen doen er toch niet toe en zolang anderen maar hun mening kunnen geven. :roll: ik. Voel. Me. Super. Depressief.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:14

Mirna alsnog gefeliciteerd.
Heb je er met je moeder over gesproken?

Nayomie, sterkte.
Sommige mensen kunnen hele onaardige dingen zeggen en/of doen.

Lekker verhaal in de Action.
Knap dat je niemand een zwieper met je krukken hebt gegeven.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:38

Dat ik moe wordt van m'n moe zijn. Ik heb een vitamine d tekort en ik wist niet dat je daar zò moe van kan zijn. Wordt er gek van, wil wat doen maar het gaat niet. En niemand begrijpt het, ajoh op tijd naar bed en het is over. Nee zo werkt het niet... Krijg ik commentaar dat ik de bbq nog niet heb opgeruimd, ja daar had ik geen energie meer voor na het werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:27

Helemaal blij met mijn nieuwe gsm. Zit ik net als een malle te zoeken achter de ingang voor mijn oortjes. Bestaat dat niet meer? >;) Kon ik nog bluetooth oortjes bestellen ook.

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:29

luuntje schreef:
Mirna alsnog gefeliciteerd.
Heb je er met je moeder over gesproken?

Nayomie, sterkte.
Sommige mensen kunnen hele onaardige dingen zeggen en/of doen.

Lekker verhaal in de Action.
Knap dat je niemand een zwieper met je krukken hebt gegeven.

Dankjewel!!

Ja, zij vond ook het ook al apart... zij werd ook niet gefeliciteerd... zij zou het er nog over hebben...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:32

Ik wil zoveel nieuwe boeken kopen maar heb er nog een paar liggen die eerst uit moeten :+
Nieuw kopen is me te duur en 2e hands is ook niet alles omdat je vaak 75% extra betaald voor de verzendkosten..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:47

Moestuin schreef:
Helemaal blij met mijn nieuwe gsm. Zit ik net als een malle te zoeken achter de ingang voor mijn oortjes. Bestaat dat niet meer? >;) Kon ik nog bluetooth oortjes bestellen ook.

Zaten er dan geen oortjes bij? Wat idioot!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:48

Aan m'n knie. Werd vanmorgen wakker met een knie die 2 x zo dik was en pijn deed. En nu aan het eind van de dag is het helemaal niet meer grappig.
Maar geen idee hoe ik dit nou weer voor elkaar heb gekregen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:50

Moestuin schreef:

Tussenstukje kost vaak nog geen 10 euro

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:53

Aan dat ik moet gaan nadenken over mijn reïntegratie, na ruim 6 maanden burn-out. Ik dacht: laat ik bij greenstory een boekje bestellen want alles wat uit mijn hoofd is biedt rust.

Nu weet ik niet meer wat ik wil of wat handig is. Liefst koop ik alles om uit te proberen wat handig is.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 22:51

Moestuin schreef:

Dit had ik ook :+ Was lichtelijk teleurgesteld. Vriendin van me neemt nu een tussenstukje voor mij mee als ze volgende week bij mij komt!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 22:57

mala26 schreef:
Aan m'n knie. Werd vanmorgen wakker met een knie die 2 x zo dik was en pijn deed. En nu aan het eind van de dag is het helemaal niet meer grappig.
Maar geen idee hoe ik dit nou weer voor elkaar heb gekregen

Oeffff hou maar even in de gaten. De meeste stomme misstap of draai kan al voldoende zijn.

Bah mirna... Wat onwijs knullig zeg!!! Dikke knuffel en alsnog gefeliciteerd!!

Nayomie...
Inderdaad mensen zijn echt heel erg grimmig tegenwoordig.
Ligt niet aan jou!
Niet subtiel, alles ongeventileerd er uit flappen en gek vinden als ze tegenspraak krijgen.
Trek heb je niet aan. Je verdient beter :knuffel:

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 23:12

Ik wil uit huis maar er zijn geen (betaalbare) huizen...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 23:41

Nayomie schreef:
Dat mensen echt ongelooflijk bot en gemeen tegen anderen kunnen doen. Voel me al zwaar prut, en toch presteren mensen het om dat gevoel van depressie nog even extra de grond in te duwen. Want hey, gevoelens van anderen doen er toch niet toe en zolang anderen maar hun mening kunnen geven. :roll: ik. Voel. Me. Super. Depressief.

Jakkes wat naar, sterke!
Jouw gevoelens zijn wel degelijk belangrijk :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 23:48

Officieel een dienst zelf gedraaid na het behalen van mijn diploma , op zich over het algemeen ging het prima maar natuurlijk moest het op het einde nog weer even lastig worden :') Heerlijk als iemand om half 10 bedenkt niet meer op bed te willen gaan. Mijn geduld was ook wel een beetje op.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 00:16

Kat die blijkbaar een zere poot heeft.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 02:15

De belachelijk hoge bedragen die je in nederland betaald als je een hond mee neemt op vakantie. Gewoon 5 a 6 euro per nacht plus soms nog 50/60 euro extra schoonmaak. Doe normaaaaal zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 03:08

lifeofmarit schreef:
Moestuin schreef:

Dit had ik ook :+ Was lichtelijk teleurgesteld. Vriendin van me neemt nu een tussenstukje voor mij mee als ze volgende week bij mij komt!

Blijkbaar was mijn vorig model het laatste model dat het nog kreeg (iphone 6se) Ding heeft het 4,5 jaar gedaan. Dus helemaal tevreden een se2020 genomen. Je krijgt er gewoon helemaal niets meer bij. De 6se kwam keurig met oplader en oortjes. Nu kreeg ik een kabeltje dat ik niet kan aansluiten via een usb poort. Voel mij nu net zoals 1 of andere bejaarde die klaagt over de moderne technologie :')

Ik leerde het bestaan van een tussenstukje zonet kennen door jullie :+ Ach ja, er zijn nu erg hippe bluetooth oortjes onderweg _O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 04:00

Hopeloze nacht weer. Nu wil ik op de bank verder proberen te slapen, gaan de katten om de beurt op de bak schijten. Wat een lucht dus schoonmaken is geen luxe.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-21 05:03

Spierpijn onder mijn rechter arm na lang (lees: 2,5u) gereden te hebben gisteren. Wel toeristische route dus niet lekker makkelijk snelweg. Stoort zo als ik draai in m'n slaap. Of ademhaal. :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 05:26

Weer een bagger nacht in het hotel.. wat een harde bedden, dit vind mijn rug niet fijn..
En moeten straks nog een x aantal uren op de motor zitten naar huis :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 07:09

Ik heb denk ik op mijn rechterarm gelegen, die kreeg ik net nauwelijks omhoog net :')
Dat word een leuke dag vandaag.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 08:49

Kruidvat die weer een dag later komt. Waarom hebben ze dan de keuze voor een bezorgdag?