Ik kijk ook altijd standaard bij de dierenafdeling. Er staan vaak veel te kleine hamsterkooitjes en beetje prul, maar soms vind ik ook een parel. Voor de hond wat minder, die speelt weinig met speeltjes. Alleen met ballen in het bos en soms een knuffel. Maar die liggen er niet zo vaak. Of zijn de ballen bij de action goedkoper Voor de paarden vind ik nog wel eens wat, een halster bv.
Deze is voor 7,50 met ons meegegaan, wordt een cadeau, voor wie weten we nog niet
Hij maakt ook nog geluid
Nou als je niemand weet.. mag ik m dan van je kopen? Ik kreeg zoiets ook toen mn dochter net geboren was, maar die is er na 27 jr niet meer. En nu worden er in mijn kennissenkring weer paardenkinderen geboren
Sting
Geplaatst: 05-09-25 16:13
Vanmorgen op sollicitatie geweest in Roden, dus daar ook even 'het goed' bezocht. Altijd wat prijziger, maar nog steeds goedkoper dan in de winkel! Rok 7 euro Top 4 euro Korte broek 5 euro, was wel 2+1, dus de top is gratis. Boeken 1 of 2 euro per stuk, kind weer blij (met sinterklaas/kerst oid) Bedankt-blik 1,50, leuk met zelfgebakken koekjes!
Britta31
Week of 4 geleden nog in Groesbeek geweest, dat was echt niet de moeite waard Dit is al eerder aan de orde geweest, dat ze het niet meer konden opbrengen
Sint Hubert zit ook een leuke, zit op het terrein van de Hubo, rechts ervan
Britta31
Wij hebben de Dorcas kringloop in assen even geplunderd. Alle kinderboeken 1+1 ivm kinderboekenweek. Wel jammer dat medewerker het niet goed aangeslagen kreeg en ik er nu 3 betaald heb . En dochter is vorige week met oma naar kabouterland geweest, dus die kabouter kon ik niet laten staan. Bordje van paddington is om te kijken of ze dan haar bordje niet meer omgooit (plastic is daarvoor te lichtgewicht ). Nieuwe laarzen en nieuwe leren schoentjes (blijken een goed merk, dus top). Kopje is melanine, stond op de weggeeftafel en precies goed maatje voor een bekertje melk. Voor ons een nieuwe winkel, maar zeker 1 om te onthouden!
sans6
Geplaatst: 30-09-25 19:21
Britta31
Geen kringloop maar gratis via weggeefhoek vrij nieuwe leren Petrie rijlaarzen voor één dochter en de ander Mountain horse rijlaarzen ook redelijk nieuw bij dezelfde mevrouw vandaan.
Tanya
Geplaatst: 06-10-25 15:05
Zoeken jullie in de kringloop winkels wel eens specifiek naar iets waardevols, zoals sieraden? En is dat wel eens goed uitgepakt?
Kaplaars
Geplaatst: 06-10-25 21:35
Ik kijk altijd wel even bij de sieraden en horloges, maar nog nooit iets echt waardevols (of moois ) gevonden. Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo goed weten waar ik op moet letten. Ja, Cartier en Rolex, die namen ken ik wel. Was hier niet ooit een bokker die bij een kringloop werkte en een waardevol horloge tegenkwam?
Ja iemand hier van Bokt heeft een Cartier gevonden bij de Kringloop voor een paar euro.
ClaudiaHS
Geplaatst: 06-10-25 21:40
Ja zij had een gouden horloge van Cartier. Ik kijk er meestal ook wel bij maar ligt nooit wat leuks Heb wel eens een heel mooi Italiaans leren jasje zien hangen. Gegoogled en was iets van €500. Maar niet meegenomen want geen idee wat ik er mee moest. En een keer leren pump van een bepaald merk, 2 euro met kaartjes er nog aan (€250)
Tanya
Geplaatst: 09-10-25 10:10
Ik had het spel Calico gevonden bij de kringloop. 9,50 euro wat best prijzig is, maar het wordt tweedehands voor minimaal 20 euro aangeboden en is nieuw 40 euro. Dus heb hem meegenomen. Erg mooi spel, en leuk! Verder nog 2 bordjes en 4 koffie mokjes van blond Amsterdam voor 2,85 euro per stuk.