Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:TessaxQuincy schreef:Dat we tot waarschijnlijk maandag geen internet hebben en het dan nog niet eens zeker is of het dan wel gaat werken.
Nog wel genoeg op je databundel? Want dan kun je tenminste nog iets.
hagelslag schreef:Ik had net tijdens het wandelen läßt van de klassieke uitspraak, hij doet niks hoor.
Fikkie schatje kom hier. Oh lieverd toe nou.
Kolere mensen.... Gelukkig had ik onze beide honden al aan de lijn.
Maar onze vertrouwden die 2 honden die op ons afkwamen niet. Heel logisch omdat ze geen fijne houding hadden.
Gelukkig is het wel goed gegaan omdat ik mijn honden rustig kon houden. Maar God... En dan 1 hond niet willen aanlijnen want ja die doet niks.
Dan loop ik verder, zij lopen dezelfde kant op als ik.
Ik ben dik een kilometer verder hooi ik ze weer roepen.. Fikkie lekkerlie fikkkiieeeeee
Maar ik was gelukkig ver genoeg weg
maylotje schreef:hagelslag schreef:Ik had net tijdens het wandelen läßt van de klassieke uitspraak, hij doet niks hoor.
Fikkie schatje kom hier. Oh lieverd toe nou.
Kolere mensen.... Gelukkig had ik onze beide honden al aan de lijn.
Maar onze vertrouwden die 2 honden die op ons afkwamen niet. Heel logisch omdat ze geen fijne houding hadden.
Gelukkig is het wel goed gegaan omdat ik mijn honden rustig kon houden. Maar God... En dan 1 hond niet willen aanlijnen want ja die doet niks.
Dan loop ik verder, zij lopen dezelfde kant op als ik.
Ik ben dik een kilometer verder hooi ik ze weer roepen.. Fikkie lekkerlie fikkkiieeeeee
Maar ik was gelukkig ver genoeg weg
Jezus das zo irritant altijd he. Hier ook laatst weer feest een een teckel van de mijne af moeten plukken. Houd je hond vast niet alle honden houden er van als er een ander op ze af komt stormen.
Veulen84 schreef:Over honden irritatie: ging net even eten in een klein restaurant verderop. Zit er op de tafel achter ons iemand die z'n hond los door het restaurant laat lopen. Zat onder de tafels van de vloeren te eten... Wat mankeert je dan als eigenaar.