Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Mijn punt was eigenlijk dat het niet zo fel hoeft. Een heb je misschien een bron is net wat gezelliger toch?
Destination schreef:sureido schreef:Mijn punt was eigenlijk dat het niet zo fel hoeft. Een heb je misschien een bron is net wat gezelliger toch?
Het zegt meer over jou dan over mij dat je het als fel leest, want zo was het absoluut niet bedoelt. Maar hey, als je er in het vervolg gewoon een bron bij zet hoeven we deze discussie ook niet te houden.
Relaxed schreef:Ook deze reactie van jou komt niet echt gezellig over.. "Het zegt meer over jou dan over mij.."
Destination schreef:Relaxed schreef:Ook deze reactie van jou komt niet echt gezellig over.. "Het zegt meer over jou dan over mij.."
Maar het zegt toch ook meer over haar dan over mij?Ik kan wel een heel opstel schrijven, maar het komt er dan nog steeds op neer dat ik benieuwd ben naar een bron. Mensen moeten zich niet zo snel aangevallen voelen.
purny schreef:Jolliegirl schreef:Wat vinden jullie ervan dat de duitsers nog wel naar Kroatië mogen.
En nederland het niet "toelaat"
Van dat 1 europa is weinig te merken...
Ieder land heeft zijn eigen regels en normen
Sheran schreef:Kinderen t/(m?) 18 hoeven nu geen afstand meer te houden. Dus ook niet op een jongerencamping. Nee ik vind het geen goed idee en die feesten zouden van mij nu even helemaal afgeschaft mogen worden (alcohol maakt alles toch nog wat lastiger) maar het is niet tegen de regels...
Maar wie weer houdt het virus wel een verjaardagskalender bij en bespringen ze mensen pas op de minuut dat ze 18 worden
mvdende schreef:zelfs de 18+ krijgt geen boete als ze geen 1,5m afstand houden.
mvdende schreef:Sheran schreef:Kinderen t/(m?) 18 hoeven nu geen afstand meer te houden. Dus ook niet op een jongerencamping. Nee ik vind het geen goed idee en die feesten zouden van mij nu even helemaal afgeschaft mogen worden (alcohol maakt alles toch nog wat lastiger) maar het is niet tegen de regels...
Maar wie weer houdt het virus wel een verjaardagskalender bij en bespringen ze mensen pas op de minuut dat ze 18 worden
Nou ja, dat dus.
Iemand van 17 jaar 360 dagen oud kan geen corona krijgen en iemand van 18 jaar 1 dag kan wel corona krijgen![]()
![]()
Ik zie dan ook véél liever dat alleen kinderen onder de 10 jaar geen afstand meer hoeven te houden. Alles boven de 10 gewoon dezelfde regels als de volwassen.
Corona is net zo besmettelijk, of je nou 15,16,17 bent of 18,19,20....
Ik kan er echt met mn hoofd niet bij dat ze dit soort campings dit jaar toestaan.
Iedereen moet zich in allerlei vervelende bochten wringen en de jeugd mag doen en laten wat ze willen, zelfs de 18+ krijgt geen boete als ze geen 1,5m afstand houden.
mvdende schreef:Sheran schreef:Kinderen t/(m?) 18 hoeven nu geen afstand meer te houden. Dus ook niet op een jongerencamping. Nee ik vind het geen goed idee en die feesten zouden van mij nu even helemaal afgeschaft mogen worden (alcohol maakt alles toch nog wat lastiger) maar het is niet tegen de regels...
Nou ja, dat dus.
Iemand van 17 jaar 360 dagen oud kan geen corona krijgen en iemand van 18 jaar 1 dag kan wel corona krijgen![]()
![]()
Ik zie dan ook véél liever dat alleen kinderen onder de 10 jaar geen afstand meer hoeven te houden. Alles boven de 10 gewoon dezelfde regels als de volwassen.
Corona is net zo besmettelijk, of je nou 15,16,17 bent of 18,19,20....
Ik kan er echt met mn hoofd niet bij dat ze dit soort campings dit jaar toestaan.
Iedereen moet zich in allerlei vervelende bochten wringen en de jeugd mag doen en laten wat ze willen, zelfs de 18+ krijgt geen boete als ze geen 1,5m afstand houden.
Jolliegirl schreef:Wat vinden jullie ervan dat de duitsers nog wel naar Kroatië mogen.
En nederland het niet "toelaat"
Van dat 1 europa is weinig te merken...