Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Waar haal jij vandaan dat we maar 600 bedden zouden hebben?
t zijn er inmiddels 25 minder, defensie gaat ic boxen plaatsen, als t meezit volgende week 900, en hoe ik er bij komiets met bellen en versturen inmiddels )
sassefras schreef:dat is mooi, maar echt er zijn veel belangrijke niet op voorraad. 17 miljoen mensen en voor nu net geen 600 ic bedden, geen testen, geen brillenecht voorbereid zijn we niet
Yvank_ schreef:Ja hè hè. Daarom is die opschaling ookze kunnen als het nodig is in enkele weken tot 5000 opschalen en bekijken per keer wat nodig.
PSvanLot schreef:Gelukkig loopt Nederland qua medische kennis en ontwikkeling mee voorop in de wereld.
Wildgirl schreef:PSvanLot schreef:Gelukkig loopt Nederland qua medische kennis en ontwikkeling mee voorop in de wereld.
![]()
![]()
Helaas. Mede omdat de zorg in NL gedeeltelijk vanuit via de overheid loopt lopen we ver achter.
Op het gebied van capaciteit en kennis overigens.
Ik kwam vandaag een artikel tegen waarin beweerd werd dat dit "het einde der tijden" zou zijn.
Zette me, ondanks dat ik er niet bang voor ben, wel aan het denken.
Wat nou als dit inderdaad een grapje van moeder natuur is om het ras 'mens' uit te roeien? Wat nou als we over een jaar nog maar met 2 miljoen mensen in Nederland zijn...
_Femkeeex schreef:Ik vraag me eigenlijk af, hoelang kan/gaat zo'n land als België bijvoorbeeld zijn grenzen dichthouden? Ik weet dat er nog geen juist antwoord op is,maar wat verwachten jullie? Spreken we dan over weken, maanden of zelfs jaren?
Electra63 schreef:Nog ff...... dan liggen de mensen hier op de gang, zonder medische hulp.
Wat een negatief gedoe in dit topic en dan nog hier en daar een complottheorie
Huertecilla schreef:Karl66 schreef:HHet is jammer dat in dit topic vooral naar dat groepje mensen gekeken wordt, die zich niet aan de maatregelen houdt, al vallen die natuurlijk wel het meest op.
Het is ook de groep die voor de meeste verspreiding zorgt.