[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:37

Sterker nog, ik ken een man die een wondje op zijn been had en die liet likken door een hond. (WAAROM!? :?) en daardoor zijn been moest laten amputeren omdat er een of andere gevaarlijke bacterie binnen was gekomen.

Gewoon allebei niet.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:04

Captain schreef:
Sterker nog, ik ken een man die een wondje op zijn been had en die liet likken door een hond. (WAAROM!? :?) en daardoor zijn been moest laten amputeren omdat er een of andere gevaarlijke bacterie binnen was gekomen.

Gewoon allebei niet.

Capnocytophaga canimorsus?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:09

Captain schreef:

Gewoon allebei niet.

Ja.. dat hoor ik hier ook, die gaat savonds op de bank liggen en dan gaat de hond zijn eczeem plekken likken, vind hij heerlijk! (En de hond ook?)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:38

Iewl, dat soort dingen snap ik ook niet :?.

Maar ik heb wel liever per ongeluk een lik van een hond over m'n wang, dan een snotkus van een kind. Blegh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:49

Nou een hond hoeft mij ook niet in mijn gezicht te likken, eigenlijk gewoon helemaal niet liever :r

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:13

Ylvy schreef:
Captain schreef:

Gewoon allebei niet.

Ja.. dat hoor ik hier ook, die gaat savonds op de bank liggen en dan gaat de hond zijn eczeem plekken likken, vind hij heerlijk! (En de hond ook?)

Hier kan ik wel antwoord op geven.

Voor de jeuk helpt dit zo goed. Waarom geen idee. Maar dit lucht zo op.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:32

Ik heb wel eens een (per ongeluk uiteraard :') ) tongzoen gehad van mijn hond, dat is voor mij nog wel een klein stapje smeriger dan een natte peuter kus op de wang. Maar gewoon allebei niet, gadverdamme.

Dit is ook een apart verhaal: vrouw wordt zwanger, wil abortus. Vriend wil dat niet dus vrouw doet geen abortus. Vrouw geeft aan na de geboorte niks met kind te maken te willen hebben. Man hoopte op wonder maar zit nu alleen met een 1,5 jaar oud kind en wil dat de moeder ook tijd met het king gaat doorbrengen (ze betaald wel 125% van de opgelegde alimentatie)
https://defused.com/guy-blames-ex-for-n ... viralagain

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 16:17

xSCWx schreef:
Dit is ook een apart verhaal: vrouw wordt zwanger, wil abortus. Vriend wil dat niet dus vrouw doet geen abortus. Vrouw geeft aan na de geboorte niks met kind te maken te willen hebben. Man hoopte op wonder maar zit nu alleen met een 1,5 jaar oud kind en wil dat de moeder ook tijd met het king gaat doorbrengen (ze betaald wel 125% van de opgelegde alimentatie)
https://defused.com/guy-blames-ex-for-n ... viralagain

Als dit echt waar is dan is het wel echt zielig voor het kind. Lekker dan, een moeder die je niet wil en een vader die je na 18 maanden ook al zat is. Echt sommige mensen 8)7 Ik snap die moeder wel, die is duidelijk geweest, maar die vader is wel echt een l*l de behanger eerste klas zeg. Met z'n 'ik dacht wel dat ze zou bijdraaien'.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 16:34

De vrouw treft geen blaam, imo. Die vader des te meer... Wat een rat. En dan krijgt ie nog 125% child support ook nog :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:00

Wat een nachtmerrie.. Die man moeten ze echt opknopen aan de hoogste boom :r

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:39

Oké, maar dan denk ik weer, als vrouw zijnde zeg je dan toch 'hoor eens vriend, leuk dat jij dit kind wél wil, maar is nog steeds míjn lichaam, dus ik doe alsnog abortus?' Of ben ik dan harteloos?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:39

Hilli schreef:
Nou... honden die denken dat ze met hun tong aan je gezicht mogen komen en dat vervolgens ook gewoon doen staan voor mij qua goorheid op hetzelfde level als een natte kus van een kleuter.

Nee nee er wordt niet ge(tong) zoend met de hond. Dat doet hij maar fijn met m'n moeder ofzo maar niet met mij. Gelukkig leren ze dat vrij snel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:43

StellaMay schreef:
Oké, maar dan denk ik weer, als vrouw zijnde zeg je dan toch 'hoor eens vriend, leuk dat jij dit kind wél wil, maar is nog steeds míjn lichaam, dus ik doe alsnog abortus?' Of ben ik dan harteloos?

Niet harteloos. Maar als zij dacht, hij wil dat kind heel graag, ik werk mee aan zijn wens, dan is dat imo ook prima.

Maar goed, ik denk dat het allemaal wat genuanceerder ligt, want ik kan me zo voorstellen dat hij behoorlijk op haar in moet hebben gepraat of zo. Geen idee. Maar goed, hij heeft precies wat hij wilde. Dealt ie dan ook maar mee. Ik vind het nog heel wat dat zij netjes alimentatie betaalt.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:46

_San87_ schreef:
StellaMay schreef:

Niet harteloos. Maar als zij dacht, hij wil dat kind heel graag, ik werk mee aan zijn wens, dan is dat imo ook prima.

Maar goed, ik denk dat het allemaal wat genuanceerder ligt, want ik kan me zo voorstellen dat hij behoorlijk op haar in moet hebben gepraat of zo. Geen idee. Maar goed, hij heeft precies wat hij wilde. Dealt ie dan ook maar mee. Ik vind het nog heel wat dat zij netjes alimentatie betaalt.

Nou! Dat zéker!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:49

Omg ik snap al niet dat die vrouw alimentatie moet betalen! Dat je daarmee akkoord gaat

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:04

Sintara schreef:
Omg ik snap al niet dat die vrouw alimentatie moet betalen! Dat je daarmee akkoord gaat

Andersom gebeurt dat ook zo vaak, dat de man er gewoon vandoor gaat. Is wel makkelijker dan dit, dit hoor je niet zo vaak.
Vind het wel netjes dat ze dat doet. Eigenlijk heeft ze gewoon als draagmoeder (of fokmerrie) gefungeerd.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:11

Sintara schreef:

Ze poept toch zelf een kind op de wereld? Ze was geen draagmoeder, ze is de moeder.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:20

smurffie schreef:
Sintara schreef:

Ze poept toch zelf een kind op de wereld? Ze was geen draagmoeder, ze is de moeder.

Tegen haar wil. Ze heeft die man een dienst bewezen. Dus er is te beargumenteren dat ze niks hoeft te betalen. Maar goed. Dat doet ze wel, en daar houdt haar verantwoordelijkheid verder op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:28

De moeder is ze ook niet, vind ik. Ze is de persoon die leven gegeven heeft, maar daar houdt t ook wel mee op.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:39

_San87_ schreef:
De moeder is ze ook niet, vind ik. Ze is de persoon die leven gegeven heeft, maar daar houdt t ook wel mee op.

Maar goed, hoeveel mannen zijn er niet die een kwakkie geloosd hebben en er verder ook hun handen vanaf trekken en wel alimentatie (moeten) betalen?
Ze heeft uiteindelijk zelf beslist het kind op de wereld te zetten ...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:53

Sonja_vR schreef:
_San87_ schreef:

Maar goed, hoeveel mannen zijn er niet die een kwakkie geloosd hebben en er verder ook hun handen vanaf trekken en wel alimentatie (moeten) betalen?
Ze heeft uiteindelijk zelf beslist het kind op de wereld te zetten ...

Zeker. Ze doet dat dan ook netjes, toch.

Ik zou zelf echter in zo'n situatie geen alimentatie afdwingen. Maar goed, dat zijn weer discussies die hier verder niks mee te maken hebben. Die man is gewoon een lamzak.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:07

Nouja, ze wisten al vroeg in het verhaal dat het voor haar niet hoeft. Dan vind ik dat als paps het perse wel wilt hebben en je dan zelfs bereid bent om het kind te voldragen je best overeen kunt komen dat er geen alimentatie betaald wordt.
Maar goed. De enige die echt zielig is is dat kind natuurlijk..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:07

_San87_ schreef:
smurffie schreef:

Tegen haar wil. Ze heeft die man een dienst bewezen. Dus er is te beargumenteren dat ze niks hoeft te betalen. Maar goed. Dat doet ze wel, en daar houdt haar verantwoordelijkheid verder op.

Ik geloof nog steeds niet in tegen je wil in zwanger worden tenzij er sprake was van een verkrachting en je er niet op tijd achter komt. Je hebt zelf seks, je bent zelf niet goed genoeg beschermd en neemt zelf de beslissing om het te houden.
Als je een kind op de wereld wilt zetten (en dat is een bewuste keuze imo) hoor je de verantwoordelijkheid te dragen.

Ik heb medelijden met het kind, een waardeloze moeder én vader...

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:10

In Rotterdam wilde ze jaren geleden werkeloze uitkerings vrouwen verplichten om de (een) naam van de biologische vader te geven zodat ze daar geld kunnen claimen. Weet verder niet of ze dat doorgevoerd hebben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:11

Nou dat.. als je écht niet zwanger wil worden of blijven dan heb je tegenwoordig (gelukkig!!) genoeg opties.