Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 18:49

Foaly schreef:
Mijn vader die geen normaal telefoongesprek kan voeren :') Ik weet nu alle ins en outs van wat hij aan het doen is, wat de buren aan het doen zijn, wat er aan de hand is met Pietje van Klaasje van Jantje van Geert van de Hoofdstraat maar vragen hoe het met mij is, ho maar :+
Zo belde mijn moeder mij een keer met de vraag: “Heb je het al gehoord van Fien*?” Ik moest even een seconde nadenken, maar realiseerde me toen dat het over de ex-vrouw van een van mijn ooms ging. Heel die vrouw nooit ontmoet en ik ben niet heel close met mijn familie, dus ik weet ook niet van wie ik iets gehoord had moeten hebben. Begint ze een heel verhaal af te steken, waarin ik haar na twee zinnen al onderbrak met de vraag “is ze overleden?” maar mijn moeder ging onverstoorbaar door. Tien minuten later kwam dus eindelijk de clou, en was ze inderdaad overleden bij een ongeluk tijdens het zeilen. Daarna hing m’n moeder ook doodleuk op. :')

*) Niet haar echte naam.

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 19:57

Dat ik mij ineens zo down voel, daardoor begin ik weer te twijfelen en krijg ik last van eenzaamheid en jaloezie.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 19:59

Foaly schreef:
Mijn vader die geen normaal telefoongesprek kan voeren :') Ik weet nu alle ins en outs van wat hij aan het doen is, wat de buren aan het doen zijn, wat er aan de hand is met Pietje van Klaasje van Jantje van Geert van de Hoofdstraat maar vragen hoe het met mij is, ho maar :+

Zeer herkenbaar ! Ik noem het ‘ de plaatselijke radio bellen’. Het ‘aanknopje’ zet je aan door te vragen’ hé hoe is het?’ En vervolgens heb je 1u luisterradio. Maar interesse in jou? Nee nee :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 20:18

Heel bekend even ouders bezoeken en je ben een paar uur verder en 1 verhaal die 10 vertelt word. :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 21:22

De MUG in mijn SLAAPKAMER _-:(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 21:49

Dat ik al 3 uur in een hete studio artiesten zit te bekijken/scouten en blijkbaar niemand behoefte heeft aan pauze :+ Zelf durf ik het niet echt te vragen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 22:21

Weekendje Antwerpen. Voor de eerste keer in jaren eens weg zonder werkafspraken. Romantisch avondje in een super restaurant en vriend is misselijk en nog voor het eten naar het hotel. Alleen verder gegeten en nog ene gedronken. Hij kan er ook niks aan doen maar had best wat verwachtingen en zit nu alleen op een bankje buiten te chillen

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 23:41

Ah dat is altijd jammer Schuur. Hij wordt niet voor z'n lol ziek maar de timing is echt niet te geloven. :(
Moeten jullie morgen weer naar huis?

Ik heb morgen twee afspraken in het ziekenhuis om even te kijken of ik de schroef uit mijn enkel kan laten verwijderen en begin het ineens spannend te vinden :') Het is puur een scan en een gesprek maar toch. Lol.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 23:47

Ah dat is echt balen. Was het eten wel lekker?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 23:50

Net terug van een middag-avond dienst en nu lig ik klaarwakker in bed terwijl ik morgen een ochtend-middag dienst heb. Help :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 00:03

BH beugel geknapt en heb maar 1BH -zuxht-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 01:02

Ik bedenk me net dat mijn wc-ontstop-device nog in de bleek ligt te weken in mijn bad... en dat het kettinkje van de stop ook in het bleekwater ligt. :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 01:06

dat ik gewoon echt niet kan slapen

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 02:34

Trui schreef:
dat ik gewoon echt niet kan slapen

Same :z

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 03:13

Angst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 05:00

Menstruatiekrampen.... vroeger nooit ergens last van, tegenwoordig zit ik standaard twee dagen aan de ibuprofen. :\

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-20 06:18

Zo erg ruzie met mijn moeder in mijn droom dat ik nu met fysieke buikpiin wakker lig. Kan mijn hoofd 's nachts niet gewoon even ophouden -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 06:42

Dat mijn moeder echt 0,0 sociale handigheid heeft.
Vraagt met een vraag hoe het is met mij en mijn schoonvader, die afgelopen woensdag een infarct heeft gehad. Doe eens even normaal :evaw:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 07:11

Steeph schreef:
Vraagt met een vraag hoe het is met mij en mijn schoonvader, die afgelopen woensdag een infarct heeft gehad. Doe eens even normaal :evaw:

Huh? Mis ik ook iets ofzo? Lijkt mij niet meer dan normaal dat ze daarnaar informeert toch?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 08:21

Aan mezelf. Niet wakker, waardoor ik brillenschoonmaakmiddel op mijn gezicht spray in plaats van make-up fixing spray :\

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 08:28

Mijn kat sliep heerlijk naast me, schiet ze uit het niets op, springt de zolder net boven mijn kamer op, racet énorm hard helemaal naar achteren toe en komt daarna doodleuk met iets in haar bek weer terug. Ja daaag kat, niet op deze vroege ochtend alsjeblieft. :roll:

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 08:33

Ik moet straks lang met de trein en bus naar een belangrijke afspraak die veel energie kost en ook weer terug. Op zich niet een heel groot probleem maar ik heb geen oortjes of iets bij me dus dat betekent dat dit een grote overprikkeling wordt. Samen met dat gesprek en vanmiddag nog meer afspraken: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 08:50

Steeph schreef:

Dat is toch niet gek dat ze daar naar vraagt?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 10:19

Aan dat er blijkbaar vannacht een vaas kapot gevallen is..

En we hebben gister een nieuwe stofzuiger gekocht om dat onze oude echt niks meer deed, maar we hebben deze dus niet laten opladen vannacht dus kan het de kleine stukjes nu niet opzuigen uit m'n kleed...

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 10:49

Asvinia schreef:
Mijn kat sliep heerlijk naast me, schiet ze uit het niets op, springt de zolder net boven mijn kamer op, racet énorm hard helemaal naar achteren toe en komt daarna doodleuk met iets in haar bek weer terug. Ja daaag kat, niet op deze vroege ochtend alsjeblieft. :roll:

En het bleek een vogeltje.. nee, top dit.