Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nicole_floor

Berichten: 3311
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 22:49

Dat de dochter van onze achterburen getrouwd is en een heeft bij hun een feest geeft. (Groepsaccomodatie) En ik gewoon de nummers mee kan zingen bij wijze van spreken. En dan woon ik eigenlijk in the middle of nowhere.

Marcella

Berichten: 36893
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:45

Pandora2 schreef:
Even de posts hieromtrent vluchtig doorgenomen.
De werkgever aanklagen is ook niet zo simpel en misschien ook niet gerechtvaardigd want alles hangt af van wat er in de cao is opgenomen. En waarmee de werknemer dus akkoord gegaan is bij het ondertekenen van het contract.
En aangezien wij die cao niet kennen, kunnen we er dus ook niet over oordelen :)

Helaas maken sommige werkgevers hun eigen CAO. :=

Ik erger mij aan het feit dat mijn armen bont en blauw zijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:09

Dat het wat minder met mijn konijn gaat. Vorige week naar de dierenarts geweest vanwege slechte ontlasting, nu 2x per dag twee verschillende medicijnen en dwangvoeder. Stress slaat meteen aan en ben benieuwd hoe lang ze nog bij ons blijft. -O-

Lize92

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:59

PRD schreef:
Aan dat ik last heb van PHPD (pijntje hier pijntje daar) -O- Geloof dat ik wat griepig ben


En ja hoor, griep ;( En vanavond om 6 uur al in slaap gevallen, dus hoop dat zo nog wat uurtjes kan pakken.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 01:18

Dat het op dagen zoals dit (verjaardag) toch nog wel net iets moeilijker is om om te gaan met de ‘break’ die ik en mijn ex-vriendin hebben... Het hele jaar gedacht dat zij erbij ging zijn, niet dus.
Hoop dat ik er nog ga van kunnen genieten met mijn vrienden maar pfft, ik kijk er echt tegenop.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:06

MPR4 schreef:
Dat het wat minder met mijn konijn gaat. Vorige week naar de dierenarts geweest vanwege slechte ontlasting, nu 2x per dag twee verschillende medicijnen en dwangvoeder. Stress slaat meteen aan en ben benieuwd hoe lang ze nog bij ons blijft. -O-

Ik heb ook een darmenklantje maar sinds z'n laatste bezoek aan de dierenarts heb ik besloten om lijnzaad te gaan voeren, ze vinden 't hartstikke lekker en het werkt ook goed bij door de rui heen komen. Al een paar maanden geen darmproblemen meer gehad bij de bunnies.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:35

Dat mn vriend met zn verkeerde been uit is gestapt. Hij wil altijd uitslapen maar als je een peuter in huis hebt is dat niet altijd mogelijk. Daarnaast heeft hij de afgelopen 5 zaterdagen tot 10.00 uur uit kunnen slapen dus kom op zeg stel je niet zo aan en gun de moeder van je kind ook eens wat rust!

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:45

Aan mensen die slachtoffers medeschuldig maken aan een misdrijf. De enige schuldige is de dader, punt.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:40

Gister is mijn camera overleden -O-
Heel fijn want had nog wat toffe shoots staan en die kunnen nu niet door gaan. Dus ik ga even huilen in een hoekje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:48

Lau schreef:
Gister is mijn camera overleden -O-
Heel fijn want had nog wat toffe shoots staan en die kunnen nu niet door gaan. Dus ik ga even huilen in een hoekje.

Ah neeeee!
Kan het niet gemaakt worden??
Kun je niet van iemand lenen??
Waarom gebruik ik ineens twee vraagtekens?? >;)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33884
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:56

Je mag de mijne altijd lenen... maarja ik woon ver weg. -O-

En ik voel me nog steeds moe en rot en heb zere polsen van werk. En vandaag is normaal mijn favoriete werkdag. Dus dat gaan we gewoon doen. :=

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:02

Anoniem schreef:
Lau schreef:
Gister is mijn camera overleden -O-
Heel fijn want had nog wat toffe shoots staan en die kunnen nu niet door gaan. Dus ik ga even huilen in een hoekje.

Ah neeeee!
Kan het niet gemaakt worden??
Kun je niet van iemand lenen??
Waarom gebruik ik ineens twee vraagtekens?? >;)


Maken is net zo duur als een nieuwe kopen die ong vergelijkbaar is. Lenen durf ik ook niet zo goed :')
Wat als ik hem laat vallen of het een canon is :wow:. Canon weet ik niks van en ik durf het niet goed omdat ik soms wat lomp ben :x

Lief mar! <3
Maar dat word denk ik qua reizen een beetje omslachtig.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:04

Die van mij had je ook met alle liefde mogen lenen, maar ik ben op dit moment niet echt in de buurt om hem je te geven :')

xPabloBokt

Berichten: 9510
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 10:11

Heb je mogelijkheid om naar Utrecht te komen Lau? Ik heb een hele simpele (Nikon D3100) maar van mij mag je hem lenen. Ben maandag in Utrecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 10:16

xPabloBokt schreef:
Heb je mogelijkheid om naar Utrecht te komen Lau? Ik heb een hele simpele (Nikon D3100) maar van mij mag je hem lenen. Ben maandag in Utrecht.

Zelfde aanbod, zelfde camera!
Je hoeft het maar te zeggen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 11:42

Snotverkouden -O-

Yanaa

Berichten: 485
Geregistreerd: 15-12-09
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 11:54

Aan de bank waar onze hypotheek aanvraag gedaan is:
Uw hypotheek aanvraag is goedgekeurd, we wachten alleen nog op een 0 verklaring wbt eigen bedrijf en dan krijgt u de offerte. We hebben deze verklaring uiterlijk woensdag.. euhh niet dus.
Ja we hebben hem voor het weekend wel binnen, maar zoals verwacht dus nog niet binnen! %)
Word er super saggerijnig van onderhand!!
Alles in 2 weken doorlopen en goedgekeurd. En nu wachten we al eeuwigheid op die stomme verklaring, waardoor we toch onderhand al tegen het einde van onze financierings periode lopen. -O-
Waarom hadden we ook alweer een eigen bedrijf naast onze dienstbetrekkingen?! 8)7

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:15

Ongesteld. Ik wil chocola en niks anders

Britta31

Berichten: 13189
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 15:48

Dat onze dochter ziek op Terschelling zit.Ze had zich zo op de vakantie verheugd.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33884
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:35

MarlindeRooz schreef:
En ik voel me nog steeds moe en rot en heb zere polsen van werk. En vandaag is normaal mijn favoriete werkdag. Dus dat gaan we gewoon doen. :=



HAHA het geluk was aan mijn kant,
Problemen met de bakwand.

De snacks hadden een foutmelding,
Het voelde als een vergelding.

Maar dacht je dat de monteurs gingen komen?
daar kunnen we wel van dromen.

Als kers op de taart vloog de hele bakwand uit,
Daar konden we niet mee vooruit.

Het is nu tijdelijk weer oke,
Maarja hier zat ik dus wel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:01

cursebreaker schreef:
Dat ze de kleine zeemeermin remake gaan verpesten, maar je er niks over mag zeggen omdat je dan racist bent? Het zal vast een mooie film worden en de hoofdrol speelster kan ook prachtig zingen o.a. enz. dus dat zal allemaal ook wel prima zijn om naar te kijken.

Maar het hangt voor velen gewoon ook samen met nostalgie. Na jaren hopen en bidden, wordt eindelijk mijn favoriete Disney film op het grote doek gebracht in live action en dan wordt Ariel he-le-maal anders qua uiterlijk. Sorry hoor, dat ik teleurgesteld ben daarover als kleine zeemeermin liefhebber al vanaf dat ik een jong meisje ben < en dat mensen nu eenmaal een bepaald beeld heb bij Ariël dankzij de tekenfilm van Disney.

Waarom maken ze niet gewoon meer nieuwe films met diversiteit erin? Waarom wel trouw blijven aan de personages bij Aladdin en Beauty and the Beast, maar moet het bij de zeemeermin nu volledig anders? Of blijf trouw aan het verhaal zoals je met andere films ook deed, of schrijf een nieuw verhaal en blijf hier gewoon vanaf. Ugh. En o wee als je je mening uit, dan ben je meteen racist omdat je geen diversiteit verwelkomt? 8)7 Welkom in 2019.

Ja, 1st world problems en dat allemaal, maar oke.



Afbeelding

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:08

Resistance schreef:
cursebreaker schreef:
Dat ze de kleine zeemeermin remake gaan verpesten, maar je er niks over mag zeggen omdat je dan racist bent? Het zal vast een mooie film worden en de hoofdrol speelster kan ook prachtig zingen o.a. enz. dus dat zal allemaal ook wel prima zijn om naar te kijken.

Maar het hangt voor velen gewoon ook samen met nostalgie. Na jaren hopen en bidden, wordt eindelijk mijn favoriete Disney film op het grote doek gebracht in live action en dan wordt Ariel he-le-maal anders qua uiterlijk. Sorry hoor, dat ik teleurgesteld ben daarover als kleine zeemeermin liefhebber al vanaf dat ik een jong meisje ben < en dat mensen nu eenmaal een bepaald beeld heb bij Ariël dankzij de tekenfilm van Disney.

Waarom maken ze niet gewoon meer nieuwe films met diversiteit erin? Waarom wel trouw blijven aan de personages bij Aladdin en Beauty and the Beast, maar moet het bij de zeemeermin nu volledig anders? Of blijf trouw aan het verhaal zoals je met andere films ook deed, of schrijf een nieuw verhaal en blijf hier gewoon vanaf. Ugh. En o wee als je je mening uit, dan ben je meteen racist omdat je geen diversiteit verwelkomt? 8)7 Welkom in 2019.

Ja, 1st world problems en dat allemaal, maar oke.



[ [url=m/uWS5bb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Toegevoegde waarde?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:21

Nou de vraag stelt zich waarom de kleine zeemeermin in de eerste plaats door Disney is afgebeeld als wit met rood haar meisje? Voor het verhaal op zich had ze elk uiterlijk kunnen hebben toch.

Fearn

Berichten: 4778
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:29

Dat ik een paar dagen geleden mijn vinger had geschaafd net op het punt waar die buigt (deed best zeer) en vandaag kreeg ik mijn duim keihard tussen de deur :') ik voel me echt een kluns

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:52

Ik had dat toen ik Merlin de serie voor het eerst keek ook, ze hadden voor Guinevere de rol aan een donkere actrice gegeven. Maar echt, na 5 minuten zie je dat gewoon niet meer. Het gaat immers om het acteren en het zingen. Ik vind het wel erg tof dat ze daarvoor gekozen hebben.