[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 00:59

Dioxide schreef:
Tussendoor nog even een lammetje in een kunstmatige baarmoeder.. https://9gag.com/gag/amBO1X6?ref=android

Dit roept voor mij heel hard de vraag op of dit al ergens met mensen gebeurt. Krijg er een heel sterk Matrix gevoel van, hoewel ik de wetenschappelijke kant mega interesant vind.

Dit was ook in 1 van de laatste afleveringen van Grey's Anatomy :D

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 04:27

Giolli schreef:
Ik heb net iets gezien op de FB pagina waardoor ik direct ontvolgd hebt. :r Weet niet of jullie hem voorbij hebben zien komen, een jongen die zijn moeder heeft vermoord omdat zij hem naar een psycho instelling had gebracht (17jr) gezien hij schizofreen was. Bij thuiskomst heeft hij zijn moeder direct vermoord met een knuppel en dat staat even op beeld. Hoe kun je zo jong zo verrot zijn, net als die 2 meisjes die hierboven beschreven staan. Geen straf te mild!

Dit is een scène uit een film. Wordt verderop in het bericht verteld en link naar hoe ze de scène gemaakt hebben

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 07:11

Amyyy schreef:
Giolli schreef:
Ik heb net iets gezien op de FB pagina waardoor ik direct ontvolgd hebt. :r Weet niet of jullie hem voorbij hebben zien komen, een jongen die zijn moeder heeft vermoord omdat zij hem naar een psycho instelling had gebracht (17jr) gezien hij schizofreen was. Bij thuiskomst heeft hij zijn moeder direct vermoord met een knuppel en dat staat even op beeld. Hoe kun je zo jong zo verrot zijn, net als die 2 meisjes die hierboven beschreven staan. Geen straf te mild!

Dit was een fragment uit een film, staat in de comments. Niet echt dus (gelukkig, want hij was anders echt heftig). Ik lees altijd eerst de reacties voordat ik beslis of ik ieta ook echt ga kijken.

Oh, sorry en godzeidank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:03

American X is toxh ook zo een heftige film qua geweld? Heb hem nooit gezien en ga dat denk ik ook nooit doen. Dat mensen op zulke manier met elkaar kunnen omgaan...

Dat doet me denken aan wat nu in Alabama bezig is. Hoe creepy wil je het hebben? Het is in dat topic ook al vernoemd (ik lees alleen mee) maar dat gaat zo hard de handsmaid tales richting uit. Krijg al rillingen alleen bij het idee hoe ze daar met elkaar omgaan.
Van Rusland, Japan, China, Azië, afrikaanse landen etc is dat ook geweten dat ze niet even lief zijn voor hun inwoners. Daar wordt hevig op geprotesteerd en dat blijft binnen dat land. Ik heb het idee dat het vanuit de USA echter wel eens veel makkelijker zou kunnen overwaaien en binnensluipen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 09:45

LizMD schreef:
Dioxide schreef:
Tussendoor nog even een lammetje in een kunstmatige baarmoeder.. https://9gag.com/gag/amBO1X6?ref=android

Dit roept voor mij heel hard de vraag op of dit al ergens met mensen gebeurt. Krijg er een heel sterk Matrix gevoel van, hoewel ik de wetenschappelijke kant mega interesant vind.

Dit was ook in 1 van de laatste afleveringen van Grey's Anatomy :D

Hahaha dat dacht ik ook meteen _O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:18

Varekaj schreef:
American X is toxh ook zo een heftige film qua geweld? Heb hem nooit gezien en ga dat denk ik ook nooit doen. Dat mensen op zulke manier met elkaar kunnen omgaan...

Dat doet me denken aan wat nu in Alabama bezig is. Hoe creepy wil je het hebben? Het is in dat topic ook al vernoemd (ik lees alleen mee) maar dat gaat zo hard de handsmaid tales richting uit. Krijg al rillingen alleen bij het idee hoe ze daar met elkaar omgaan.
Van Rusland, Japan, China, Azië, afrikaanse landen etc is dat ook geweten dat ze niet even lief zijn voor hun inwoners. Daar wordt hevig op geprotesteerd en dat blijft binnen dat land. Ik heb het idee dat het vanuit de USA echter wel eens veel makkelijker zou kunnen overwaaien en binnensluipen.

American History X idd, die heeft wel wat heftige scenes erin zitten. Nog steeds een briljante film. Maar je moet er wel tegen kunnen.

Cinnepin

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:21

Ik vind het bij American History x wel meevallen, ok er zitten wat stukjes in.
Vind het trouwens een geweldige film

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:22

rockwitch schreef:
Varekaj schreef:

American History X idd, die heeft wel wat heftige scenes erin zitten. Nog steeds een briljante film. Maar je moet er wel tegen kunnen.

Ik heb die film in het 2e jaar van de middelbare school gekeken, maar ik kan me niet echt herinneren dat ik die heel heftig vond eigenlijk. Misschien had ik op dat moment nog niet echt besef van bepaalde dingen. Ik zal hem eens opnieuw kijken.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:26

Cinnepin schreef:
Ik vind het bij American History x wel meevallen, ok er zitten wat stukjes in.
Vind het trouwens een geweldige film

Ik kan me alleen de stoeprandscene voor de geest halen als zijnde heftig. Maar de rest?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:51

Ja dat is voor mij ook de enige echt heftige scene

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:10

Ja die scene is wel heftig, het is voor mij ook alweer tijden geleden dat ik die film heb gezien.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:18

Varekaj schreef:

Hij valt mee, inderdaad alleen de stoeprand scene die voor sommigen echt heftig is. Er is ook een scene in een supermarkt die als grof opgepakt kan worden, maar voor de rest... mwah. Het is wel echt een steengoede film en zeker een aanrader om te kijken!

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:39

Er zit geen verkrachting in American X toch? want daar kan ik zoooo slecht tegen, ben altijd zo bang voor verkrachting scenes... En dan naar artikelen met de meest bizarre marteltechnieken kijk ik vol interesse :Y)

Maar als dat er niet inzit dan ga ik hem zeker nog eens kijken

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:47

Gerdjee schreef:
Er zit geen verkrachting in American X toch? want daar kan ik zoooo slecht tegen, ben altijd zo bang voor verkrachting scenes... En dan naar artikelen met de meest bizarre marteltechnieken kijk ik vol interesse :Y)

Maar als dat er niet inzit dan ga ik hem zeker nog eens kijken

Er zit wel verkrachting in, de mannelijke hoofdrolspeler in de gevangenis.
Ik wil verder niet spoileren, maar er wordt geen vrouw verkracht.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:34

Ehm, ik dacht dat er ook een vrouwelijke aanranding/verkrachting-achtige scene in zat... Correct me if I'm wrong, maar er staat me iets bij over de zus van of dat Nazimeisje? Heb 'm al lang niet meer gezien, correct me if I'm wrong please

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:39

Varekaj schreef:

Speaking of idiots... Onze Thierry Baudet is weer lekker aan het kwaken over Alabama'achtige onderwerpen: https://www.nu.nl/politiek/5900676/baud ... gn_id=A100

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:11

Het gaat idd om de verkrachting van Derk ( hoofdrolspeler ) in de gevangenis door meerdere mannen.
Stoeprand scene en idd de serpermarkt scene vond ik ook wel grof

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:05

Film heb ik inderdaad lang geleden ook gezien.
Heftig inderdaad de stoeprand scène.
Die vergeet ik niet meer.

Haidmaid tales heb ik ook gekeken.
In juni weer nieuwe afleveringen ben heel benieuwd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:06

Wat is de stoeprand scène? Of is dat niet jeugdjournaal proof?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:12

Iets met een hoofd en een stoeprand, niet jeugdjournaalproof idd. Kun je nu vast wel inbeelden :+.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:40

Oh oké dat klinkt niet lekker.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:15

Wow! Ik kom nog even terug op het lam in de kunstmatige baarmoeder... Wil niemand tegen het hoofd stoten en kinderen krijgen is voor sommige mensen vast prachtig, maar... Als kind riep ik al dat ik alleen aan kinderen zou beginnen als het zo kan :') Dat hele zwanger zijn en bevallen vind ik zo’n Middeleeuws concept := :o Moet er nog steeds niet aan denken.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 00:19

Suzanne F. schreef:
Oh oké dat klinkt niet lekker.

Nou zelfs mijn beschrijving was niet jeugdjournaalproef.

Hiermee ontstip ik ook het topic, achterlijk Bokt. _-:(

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:01

:evaw:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:06

En dat terwijl er hier gewoon een mod meepraat :?